gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> Dodatkowa informacja

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 32
wątków: 15
Dodatkowa informacja
07.02.2008 (Cz) 11.27 (6006 dni temu)
Witam,

Po przeliczenie pokazuje sie komunikat o której nastąpi kolejne przeliczenie i że ten czas może sie skrócić jeśli wszyscy uczestnicy rozgrywki wyrażą wcześniejszą gotowość do przeliczenia.

I tu moje pytanie do Szeryfa.
Czy jest możliwość oczywiście bez dużego nakładu pracy dodać informacje ilu graczy już zaznaczyło "gotów do przeliczenia".
A jeszcze fajniej by było gdyby pokazywała sie informacja który gracz jeszcze nie zaznaczył gdy wszyscy oprócz tego jednego gracza zaznaczyli już gotów do przeliczenia.

Pozdrawiam
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

.
07.02.2008 (Cz) 14.40 (6006 dni temu)
Na pewno mozna, tylko czy warto?
Wyobrazam sobie jak niektorzy moga pietnowac takiego gracza, pisac do niego, pospieszac go... A czasami czlowiek nie ma czasu wejsc na net, zrobic przeliczenie. Czy to nie wprowadziloby negatywnej atmosfery w niektore partie?
wypowiedzi: 32
wątków: 15
?
07.02.2008 (Cz) 14.53 (6006 dni temu)
To zależy. Przy grach 12 godzinnych to jak ktoś nie ma za dużo czasu to mogę zrozumieć że nie zaznacza aby spokojnie pod rząd podjąć 2 decyzje o tej samej godzinie.

Ale przy przeliczeniu co 24 godziny to spokojnie można zaznaczyć. i Wtedy by było wiadomo kto specjalnie opóźnia grę i z taką osobą potem już nie grać jak ktoś chce szybką grę
wypowiedzi: 14
wątków: 1
!
07.02.2008 (Cz) 16.18 (6006 dni temu)
"i z taką osobą potem już nie grać jak ktoś chce szybką grę"

Hyh czyli chcesz zrobić sobie czarną listę ?
wypowiedzi: 32
wątków: 15
Re:
07.02.2008 (Cz) 18.17 (6005 dni temu)
Nie to było moim celem.

Ale jak chcesz szybko z kim sobie pograć a wiesz że ta osoba nie zaznacza to poczekasz na grę z kimś innym.

Ale mam inny pomysł. Aby nie pisać ile już przeliczyło i kto nie przeliczyli, w arkuszu gry można by zaznaczyć gwiazdką, kolorem lub jakoś inaczej który gracz już, podjął decyzje i zaznaczył gotów.

Albo jeszcze inaczej kilka kombinacji a co:

a) po przeliczeniu nie logował się jeszcze
b) po przeliczeniu zalogował się ale jeszcze nie podjął decyzji
c) podjął decyzje ale nie zaznaczył "gotów"
d) podjął decyzje i zaznaczył "gotów"

I wtedy wiadomo kto nie ma czasu a kto specjalnie nie zaznacza.
Tylko nie wiem jakby to mogło wyglądać. Kolory by były OK ale jest już brązowy wykorzystany i jest problem jak zaznaczyć naraz 2 kolory na graczu.

A tak naprawdę to szeryf mógł by coś napisać czy w ogóle takie coś jest możliwe i wtedy temat można by zakończyć

Pozdrawiam
wypowiedzi: 24
wątków: 1
ciekawe
07.02.2008 (Cz) 18.24 (6005 dni temu)
Myśle, że dobrym pomysłem byłoby dać graczom możliwość decydować czy chcą, by inni zobaczyli, że zaznaczyli "gotów do przeliczenia". Taka dodatkowa opcja.
wypowiedzi: 32
wątków: 15
Re:
07.02.2008 (Cz) 18.26 (6005 dni temu)
No to 5 możliwość

e) nie ujawnia czy jest gotów do przeliczenia

No i by była pełna inwigilacja
wypowiedzi: 504
wątków: 13

???
07.02.2008 (Cz) 19.04 (6005 dni temu)
Niestety nie bardzo kumam o co tak naprawdę chodzi w tym wątku.
Po co takie wyznaczanie. Jak ktoś chce szybką grę to ma El Paso, Memphis, Wilmington i Seattle. W pierwszym zawsze wiesz czy ktoś przelicza czy nie, bo przeciwnik tylko jeden. A w pozostałych przeliczenia są co kilka minut.
Zastanów się Alfons co Ci da, jeśli będziesz wiedział kto jak przelicza, przecież i tak trzeba czekać aż przeliczą wszyscy.
Już sobie wyobrażam taką czarną listę. Po miesiącu nie grałbyś w ogóle, bo w każdej rozgrywce znalazłby się jakiś "spowalniacz".
Moim zdaniem zagadnienie jest jałowe. A osobiście uważam, że lepiej grać z dobrymi graczami niż z szybkimi

Pozdrawiam
wypowiedzi: 24
wątków: 1
-
07.02.2008 (Cz) 19.24 (6005 dni temu)
Nie wszyscy gracze mogą grać Memphis, Wilmington czy Seattle. A jeśli już mogą to np sie nie opłaca ze względu na duża ilość bonusów - tak jak to ma miejsce w seattle.
Jeśli chodzi o mnie to o żadnej czarnej liście nie ma mowy, bo i po co ją robić - totalny bezsens taka czarna lista.
Fajnie poprostu wiedzieć np. w grze 9-cio osobowej ile jeszcze osób musi podjąć decyzje, by doczekać się przeliczenia.
wypowiedzi: 32
wątków: 15
Re:
07.02.2008 (Cz) 19.27 (6005 dni temu)
I o to właśnie chodzi:

"Fajnie po prostu wiedzieć np. w grze 9-cio osobowej ile jeszcze osób musi podjąć decyzje, by doczekać się przeliczenia."
wypowiedzi: 14
wątków: 1
Moje podsumowanie
07.02.2008 (Cz) 19.41 (6005 dni temu)
"I o to właśnie chodzi:"

""Fajnie po prostu wiedzieć np. w grze 9-cio osobowej ile jeszcze osób musi podjąć decyzje, by doczekać się przeliczenia.
"

alfons - no fajnie fajnie ale czy nie mało ci już tych urozmaiceń przecież administrator/rzy ciągle starają się robić coraz więcej bajerów i mają na pewno masę roboty na głowie. Takimi szczegółami można się zająć dopiero pod koniec lub gdy nie ma się już pomysłów na nowe atrakcje. Zresztą te całe "szybkie miasta" nie od początku takie były, a zostały stworzone po to, żeby zgromadzić pewnie paru kumpli i sobie z nimi pyknąć a jak nie to trudno.

bzik - zgadzam się z tobą chłopie w 100% !

"Nie wszyscy gracze mogą grać Memphis, Wilmington czy Seattle."

oshibby - no raczej wszyscy tylko jeśli ktoś od 20 - 30 i od 140 - 150 to nie może takto wszyscy mogą grać w szybkie gry, i oczywiście stoi za tym abonament.

P.S. bzik ty naprawdę stawiasz cegiełki bez zaprawy ?
wypowiedzi: 504
wątków: 13

No nie wiem...
07.02.2008 (Cz) 19.46 (6005 dni temu)
Przecież to w ogóle nie ma znaczenia ilu graczy już przeliczyło! Jak w 9 osobowej grze ośmiu przeliczy a dziewiąty wyjedzie sobie na Bahamy i kompa nie tknie to przeliczenia i tak będą cały czas co 24h lub co 12h.
Jak koniecznie chcecie zagrać szybką grę to włączcie gadu, skrzyknijcie ekipe i po prostu zagrajcie w mieście które jest akurat wolne.
Wiedza o tym kto kiedy przelicza nie ma żadnego wpływu na szybkość gry.

Ps. Matthias już pisałem, że cegły łączę gwoździami
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
07.02.2008 (Cz) 20.42 (6005 dni temu)
pomysł z kolorystycznym zaznaczeniem gotowości graczy jest wg mnie całkiem dobry, szczególnie w grach drużynowych.
jeśli widzę, że jestem ostatni, to bym wiedział, że nie warto już pisać do innych graczy by ustalać wspólną strategię, a decyzje dwa razy sprawdzić przed zaakceptowaniem, bo od razu się przeliczy i na poprawkę nie będzie okazji.
nie bardzo widzę tylko jak to zaznaczać. wprowadzać kolejne ikonki?
generalnie sprawa jest chyba bardzo drugorzędna i mamy jeszcze listę pomysłów wg. mnie znacznie pilniejszych.

co do szybkich miast - docelowo (może już niedługo) ruch w Farmersach będzie na tyle solidny, że szybkie miasta będą się szybko zapełniały. i nie będzie problemu ze znalezieniem kompletu do seattle czy wilmington. chcielibyśmy by gry tam odpalały sie co kilka minut i jeśli ktoś akurat ma pół godzinki i chciałby szybko pograć, to nie powinien mieć z tym problemów.
  
wypowiedzi: 530
wątków: 46
szeryfu
07.02.2008 (Cz) 20.54 (6005 dni temu)
a ja tak z zupełnie innej beczki...

chciałem zmienić sobie avatarka, bo stwierdziłem, że Gargamela już się dzieci nie boją, także wynalazłem nowego przerażacza, a tu jak zmieniam to co bym nie wybrał, jakbym nie dodał Gargamel wraca ...


yyyy a już nic - taki ze mnie Jożin z bazin ale się nie śmiejcie...
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

cache
07.02.2008 (Cz) 20.56 (6005 dni temu)
twoja przeglądarka może buforowac stronę. po prostu ją odśwież
  
wypowiedzi: 530
wątków: 46
eee
07.02.2008 (Cz) 21.01 (6005 dni temu)
ee nie no nie kumam, zapisywalem, wylogowywalem, robilem w explorerze i fajerfoxie - i w explorerze przez chwile bylo, ciezkie to zycie

czy do konca zycia bede gargamelem ??

wiem ! wyłaczę komputer !
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
07.02.2008 (Cz) 21.24 (6005 dni temu)
z tego co widzę masz piękny awatar legionisty albo jakiegoś innego spartanina
  
wypowiedzi: 530
wątków: 46
oo no tak ma byc!
07.02.2008 (Cz) 21.28 (6005 dni temu)
a ja dalej gargamela widze !! czy ze mna jest cos nie tak ??

nic to - juz ja sobie z nimi poradze
tak w ogole to sory ze takimi xxxolami glowe zawracam
wypowiedzi: 23
wątków: 2
Może inaczej
08.02.2008 (Pt) 08.19 (6005 dni temu)
Moja propozycja odnośnie informacji ile osób zaznaczyło ' gotów do przeliczenia" jest taka czy nie prościej by było jak program generował by maila do graczy :
" gotowi do przeliczenia 5 nie gotowi 4 "
albo coś w tym stylu
pozdro
wypowiedzi: 12
wątków: 1
Problem
08.02.2008 (Pt) 14.51 (6005 dni temu)
Mam problem z armią.jak buduje sie armie??.
wypowiedzi: 530
wątków: 46
muuu
08.02.2008 (Pt) 17.01 (6005 dni temu)
1. najpierw musisz zdecydować czy budujesz armię do celów lokalnych czy na export
2. armię buduje się nocą, żeby nikt nie widział
3. żeby armia była skuteczna, musi zawierać co najmniej 1/3 liczebności w pogłowiu bydła kawaleryjskiego działającego na obu flankach, nigdy w centrum bo śmierdzą
4. zawsze stawiaj owce w pierwszym szeregu - redukują siłę wrogiego uderzenia, ale nigdy nie dawaj im broni, bo sobie zrobią krzywdę
5. wstąp do armii, armia cię wykarmi

Tyle mawiał na ten temat Sun Tzu. Ale wszystko to i tak przydaje się kiedy masz już 12750 PD, bo do tego czasu opcja 'buduj armie' jest ukryta.

To tyle, no chyba, że szeryf dostrzeże, że pominąłem jakieś szczegóły...
wypowiedzi: 73
wątków: 9
.
08.02.2008 (Pt) 18.59 (6004 dni temu)
O ROTFL xD
wypowiedzi: 187
wątków: 4

09.02.2008 (So) 10.34 (6004 dni temu)
@dux - zapomniałeś jeszcze o mianowaniu sztabu dowodzenia (najlepiej zaadaptować hotel z domem publicznym) oraz o mięsie armatnim - posiadając rzeźnię można sobie ustawić artylerię na flankach .
  
wypowiedzi: 12
wątków: 1
tttt
09.02.2008 (So) 11.59 (6004 dni temu)
Dziki chłopaki. Bardzo mi pomogliście. Macie talent chcecie do mojej drużyny"Farmersi"??



Forum >> mechanizm gry >> Dodatkowa informacja