gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> drużyny >> Deadwood

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Deadwood
16.10.2008 (Cz) 09.04 (5752 dni temu)
Deadwood - nowe miasto druzynowe - jest troche inne od pozostałych.
Tak jak w Chicago osoba zakładająca rozgrywkę może ustalić główne parametry rozgrywki. więc każda gra będzie inna.
Tak jak w Winnipeg - gracze startują nie posiadając ziemi - więc bonusy są sprzymierzeńcem.
po raz pierwszy w grach będzie walczyć 12 graczy.
a imigracja jest bardzo wysoka. początek może być niemrawy, ale pod koniec powinna być hossa.

ale tak na prawdę nie testowałem tego miasta, więc nie wiem, jak bedzie się w nim grało.

piszcie jak wam się podoba i czy chcielibyście coś w nim zmienić.
  
wypowiedzi: 309
wątków: 12

16.10.2008 (Cz) 09.20 (5752 dni temu)
Skoro startujemy z zerowym stanem ziemi, to po co ustalać początkową liczbę krów? I tak wszystkie padną, szkoda ich tylko będzie
wypowiedzi: 430
wątków: 7
chyba szeryfowi chodziło że..
16.10.2008 (Cz) 10.52 (5752 dni temu)
mamy tylko 1 działkę na start, ale nie jestem pewien.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

tak
16.10.2008 (Cz) 12.23 (5752 dni temu)
wszyscy startują bez działek, ale w pierwszym automatycznym przeliczeniu kupują jedną, która jest przeznaczona na pastwisko.
więc krówki nie zdychają.

ale i tak w Deadwood liczby krów graczy się nie ustawia - zawsze jest 15 szt na starcie.
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

16.10.2008 (Cz) 20.05 (5752 dni temu)
Jednym zdaniem: te miasto jest do dupy.

Nie piszę, że źle, że je wprowadzono, bo wszyscy, łącznie ze mną, bardzo ten pomysł popierali, domagali się, ale teraz widzę, że to niewypał, że marzenia jakie mieliśmy o tym mieście, się rozbiły o rzeczywistość, że takie miasto drużynowe o ustalanej liczbie parametrów, albo nie może istnieć, albo tych parametrów musi być mało, a miasto baaardzo dokładnie dopracowane.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

what?
16.10.2008 (Cz) 21.02 (5752 dni temu)
oceniasz po pierwszej turze pierwszej rozgrywki?
troche pochopnie, mój drogi.

myślę, że wkrótce zmienisz zdanie.

na pewno Deadwood bedzie najbardziej nierutynowym miastem w Farmersach. no moze na równi z Orlando.
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

16.10.2008 (Cz) 21.10 (5752 dni temu)
Ja nawet pierwszej tury tam nie rozegrałem A te miasto w takiej postaci będzie cholernie rutynowe bo ma jeden błąd.
A ja po prostu miałem okazję napotkać ustawienia miasta zrobione przez Karlosa i już widzę, że jak ktoś nie ustawi bardzo dokładnie miasta, to nie ma żadnego powodu aby tam nie grać na bankruta. A nawet na 2 bankrutów. Co to za miasto drużynowe w takim wypadku, ja będą grały 4 osoby z 4 drużyn i 8 bankrutów.

Są 2 rzeczy które sprawiają że granie na bankruta staje się nieopłacalne.

1. Kowboje. Można ustalić gry bez nich w tym mieście.
2. Ziemia. Jeśli w mieście jest niedobór ziemi, oraz nie da się jej sprzedać - zamienić na kasę, to nie opłaca się wtedy grać na bankruta, bo nie da się zrobić tak, aby cały majątek zgromadzić u jednej osoby.
Tu jest wręcz na odwrót. Gracze startują z 1 ziemią, co sprawia, że nic ich nie zatrzymuje przed przelaniem kasy jednej osobie. A jak jest ustawiona wysoka zdolność kredytowa...

Można co prawda ustalać małą zdolność kredytową i małe odsetki przy tym, tak samo jak bardzo ograniczać ilość ziemi, ale wcale nikt tak nie musi robić.
wypowiedzi: 159
wątków: 25
Nie zwalaj nic na Karlosa :-)
16.10.2008 (Cz) 21.23 (5752 dni temu)
Mnie w tej chwili się podoba. Zobaczymy jak się rozwinie. Od ustawionych parametrów dużo zależy. Nie jestem jednak przekonany, że skończy się na dwóch świadomych bankrutach w jednej drużynie. Może się okazać, że ten trzeci gracz też nie da rady.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

16.10.2008 (Cz) 22.41 (5752 dni temu)
Ym, z 60k na koncie? Nie no, mi generalnie się podobają parametry ale nie na grę drużynową
wypowiedzi: 159
wątków: 25
No to zagraj coś wreszcie
16.10.2008 (Cz) 22.44 (5752 dni temu)
bo żadnego przeliczenia tam nie widać
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zmiana celów.
16.10.2008 (Cz) 22.54 (5752 dni temu)
OK, zgadzam się z adrianu.
gry 'na bankruta' mają swój urok (szybciej się przeliczają na przykład ), ale nie o to chodzi w grze drużynowej.

skasowałem cel 'maksymalizacja majątku' - przy pozostałych celach ta strategia ma znacznie mniejsze znaczenie.
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

16.10.2008 (Cz) 22.58 (5752 dni temu)
@treneiro
Mówisz - masz

PS
ja nawet nie spojrzałem jaki jest cel naszej gry
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

27.10.2008 (Pn) 15.01 (5741 dni temu)
Zapraszam inne drużyny do miasta!
Na razie czekamy na przeciwników, nikt nie jest chętny?
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Niestety...
31.10.2008 (Pt) 21.34 (5737 dni temu)
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

To poproszę
31.10.2008 (Pt) 23.52 (5737 dni temu)
teraz wersję dla "mądrych inaczej"

Co jest wypaczeniem ?
Przecież to takie drużynowe Orlando.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
8 bankrutów
31.10.2008 (Pt) 23.55 (5737 dni temu)
oto chodzi
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zmiany w Deadwood
01.11.2008 (So) 09.54 (5736 dni temu)
Zmieniłem trochę parametry w Deadwood, aby:
- nie było ciągłej hossy na rynku dóbr
- celowe bankructwa nie były tak korzystne.

Tak więc:
- liczba krów graczy na starcie zwiększona z 15 do 20
- usunąłem kredyt spekulacyjny
- dodałem nowe działki ziemi w 1875 roku
- targi bydła - dodatkowa podaż 200 krów w losowym roku.

mam nadzieję, że poprawi to grywalność miasta.
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Zapraszam!
02.11.2008 (Nd) 20.08 (5735 dni temu)
Zapraszam do Deadwood! Ustawienia nieszablonowe, rozgrywka bardzo wymagająca będzie
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

08.11.2008 (So) 09.46 (5729 dni temu)
Trzeba zmniejszyć w Deadwood III spichlerz do 25k pojemności.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

12.11.2008 (Śr) 01.09 (5725 dni temu)
Działa
Zresztą nawet te 63k pojemności wystarcza

http://farmersi.pl/user.php?id_gra=151318&id=6&id_sz=1&gracz=27060
wypowiedzi: 99
wątków: 16
masowe bankructwa
13.11.2008 (Cz) 19.50 (5724 dni temu)
Gra na 12 osób gdzie po 3 turach zostaje 4 po jednym z każdej drużyny psuje atrakcyjność tego miasta.

Może dałoby się zrobić tak, że Drużyna jest liczona jako całość i w przypadku gdy jeden z graczy bankrutuje to pozostali muszą spłacić jego zadłużenie albo cała drużyna przylicza bankruta?

Argument jest tym bardziej sensowmy bo szeryf zaczyna zmniejszać zdolności kredytowe w miastach a według mnie to nie jest rozwiązanie.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

13.11.2008 (Cz) 23.51 (5724 dni temu)
Na razie kara poniesiona, bo nikt tej rozgrywki nie wygrał
Ale słusznie, trzeba to jakoś inaczej rozwiązać.



Forum >> drużyny >> Deadwood