gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> miasteczka >> Wild West City

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Wild West City
24.10.2008 (Pt) 10.05 (5657 dni temu)
WW City jest pod wieloma względami inne od pozostałych.
to jedyne szybkie miasto do gier drużynowych.
jednak drużyny są 'tymczasowe' - takie jak w scenariuszu Wild West. Dzięki temu każdy może się do gry dopisać, a nie tylko wybrańcy trzech zapisanych drużyn. Powinno to ułatwić kompletowanie składów.

Druzyny różnią się bonusami:
- Indianie mają 'wspólny atak'
- ranczerzy 'wspólną hodowlę'
- a kolejarze 'wspólny eksport' i 'wspólną obronę'.

parametry miasteczka są tak dobrane, by wartość tych bonusów była zbliżona i by żadna drużyna nie miała przez to przewagi (praktyka wykaże czy tak jest w rzeczywistości).

gracze otrzymują za grę indywidualne PD w wysokości PDD zdobytego przez drużynę.
PD wyjściowe drużyn jest jednakowe i równe średniemu PD graczy biorących udział w grze. Tak więc istotne są tylko wyniki w grze, a nie PD wyjściowe drużyn czy graczy. A im bardziej doświadczeni gracze biorą udział w grze, tym wyższe zmiany PD.

Mamy nadzieję, że miasteczko spodoba wam się!

Opisujcie swoje wrażenia.
  
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Proponuję zmianę.
24.10.2008 (Pt) 13.26 (5656 dni temu)
Niech ten co zakłada ustala czas przeliczenia: czy 5min, 12h, czy 24h. Bo jak miasto będzie tylko 5min to nie wróżę mu zbytniego powodzenia.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

No to pierwsza partia za nami :)
24.10.2008 (Pt) 14.36 (5656 dni temu)
Fajne miasteczko, i bardzo fajnie gra się na 5 min, kiedy oprócz tego że samemu trzeba podjąć decyzje, to jeszcze uzgodnić to z drugą osobą. Takie szybkie rozgrywki mają fajny klimat, no i są emocje

Tylko teraz naprawdę trzeba by wycofać te 3 drużyny z rankingu miesiąca
No i tak sobie myślę, że o ile najlepsi gracze powinni być indywidualnie wymieniani tak jak teraz, to może lepiej w rekordach wypisywać drużyny - jak ktoś będzie ciekaw to wejdzie w partię i zobaczy kto taki rekord osiągnął.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

WW city
24.10.2008 (Pt) 16.03 (5656 dni temu)
co do przeliczeń - muszą być tylko szybkie - inaczej niektórzy by sie wkurzali, że szybkie gry są blokowane.
a jak zauważyłeś, to spora frajda.

dodamy jeszcze komunikaty drużynowe przez GG, więc bedzie komunikacja live, bez odświeżania strony (i z zachowaniem poufności numerów GG).

więc miasto powinno być dość popularne.

statystyki miasta poprawione http://farmersi.pl/stat.php?idm=3&id_miasta=50&rok=1848&cel=a
  
wypowiedzi: 8
wątków: 0
...
26.10.2008 (Nd) 13.05 (5654 dni temu)
Czy aby napewno tak powinny wyglądać te statystyki? Niedałoby się jednak jej rozszerzyć na więcej niż 3 rekordy? Ewentualnie też powypisywać jakie druzyny, a może dałoby się nawet jacy gracze to byli (i nieważne czy byli rancherami czy indianami).
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zmienione
27.10.2008 (Pn) 17.53 (5653 dni temu)
OK, w WWC będzie wyjątkowo - TOP 20 wyników drużynowych.
przykładowo:
http://farmersi.pl/stat.php?idm=4&id_miasta=50&rok=1848&cel=a
  
wypowiedzi: 78
wątków: 5
WWC
28.10.2008 (Wt) 23.27 (5652 dni temu)
miasteczko jest fajne , problemem są przypadkowi gracze , jednak ten próg pd50 jest za niski w 70 % gier miałam sytuację że gracze zasypiali 2-3 kolejki albo nie pojawiali sie wcale bo: pies się rozchorował , miałem awarię w łazience , zadzwonił ksiądż i musiałem iść na różaniec , net mi siadł
Myślę że lekkim nieporozumieniem jest cena exportu zboża 5 tys , dyskryminuje ona bardzo graczy bez bonusu '' przedsiębiorstwo transportowe '' jeżeli w jednej drużynie będzie dwóch graczy bez bonusów lub z 1-3 to nie mają żadnych szans , zboże na lokalu jest na granicy opłacalności a cena exportowa zabija
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

koszt transportu
28.10.2008 (Wt) 23.49 (5652 dni temu)
OK, przyznaje, jest bardzo duży.
ale chodzilo mi o zrównanie szans druzyn.
indianie mają bonus 'wspolny atak' - bardzo mocny w tej grze
ranczerzy mają 'wspolna hodowla' - rownie dobry bonus
a kolejarze 'wspolna obrona' - co jest dość słabym bonusem i 'wspolny eksport zboża' - co jest silne tylko przy dużych kosztach transportu.

wkrótce jako parametr przy zakładaniu gry wprowadzimy: 'gra z bonusami: tak / nie'. więc będą możliwe gry bez bonusów np. w WWC czy innych miastach.
  
wypowiedzi: 78
wątków: 5
WWC MARTWE
31.07.2009 (Pt) 11.20 (5377 dni temu)
Apeluję do szeryfa by WWC przestało być martwym miastem o wprowadzenie przeliczana tak jak w Seatle również z możliwością przeliczeń co 12 i 24 godziny , od dłuższego czasu w mieście nic się nie dzieje nikt nie bedzie czekał po kilka godzin aż zbierze się skład . dodatkowo zniechęca loteria czy mój Partner bedzie obecny jeszcze jak gra się zacznie
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

REANIMACJA
31.07.2009 (Pt) 11.28 (5377 dni temu)
słusznie neura.
no to reanimujmy WWC!

ustawiłem tylko przeliczenia co 12 i 24h.
  
wypowiedzi: 270
wątków: 6
Proponuję zmiany
31.07.2009 (Pt) 11.55 (5376 dni temu)
A ja proponuję co już kiedyś . A mianowicie by Wild West City zrobić też rozgrywką wewnątrz drużynową, wtedy to miasto stało się świetnym stołem do nauki. Składy drużyn mogły by uczyć się współpracy, a dodatkowo dało by to smaczku rywalizacji, bo każdy tutaj zdobywa też PD na indywidualne konto. Jeśli da się przepisać gry, to warto zrobić klona pod nazwą np. Wild West City 2 lub ... Team.

Mam nadzieję, że w końcu to przejdzie, bo to miasto, to świetna zabawa, a niemal umarło. Problem leżał po stronie graczy, którzy chcieli grać z ustalonymi osobami ... i w ten sposób nie grał prawie nikt. Ewentualnie zrobić mechanizm tak jak w BL lub na Olimpiadzie by poznać rywala i partnera po rozpoczęciu gry.
wypowiedzi: 326
wątków: 3
nie
31.07.2009 (Pt) 12.39 (5376 dni temu)
Andrzejek to się nie uda bo nie dasz rady zebrać 6 osób z drużyny do gry w jednym czasie.
Niech będzie tak jak jest
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Khm.
31.07.2009 (Pt) 12.50 (5376 dni temu)
A ja zgłaszam błąd.
Nie mogę się dołączyć.

W dodatku, nie wiem czy tak powinno być, ale mam opcję tylko "dołącz" bez wyboru strony po której chcę grać.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

@krzepa
31.07.2009 (Pt) 12.58 (5376 dni temu)
Ale już nie trzeba w jednym czasie. Teraz WW ma przeliczenia 12h i 24h, więc moim zdaniem się uda.
wypowiedzi: 100
wątków: 8

Krzepa
31.07.2009 (Pt) 13.34 (5376 dni temu)
Da radę, a w dodatku coś takiego scementowało by drużynę .

A jak to jest możliwe, że w Chicago i Washington drużyny jednak grają? . To byłby brylant rozgrywka, a nie jakieś połowiczne rozwiązania.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

WWC
31.07.2009 (Pt) 14.55 (5376 dni temu)
adrianu - juz poprawione.

co do drużynowego WWC - możecie przeciez założyć wyzwanie w WWC i umówic sie na zapisy o określonej godzinie.
tak samo z Gettysburgiem, które jutro sie pojawi.

może wprowadzimy kiedyś opcję, że jak lider zakłada grę w WWC lub Gettysburgu to mógłby odhaczyć pole 'tylko dla mojej drużyny'.

ale spróbujcie najpierw tak jak pisałem i dajcie znac na ile taka opcja jest rzeczywiscie potrzebna.

poza tym - jesli np. macie 5 graczy z druzyny, a jeden przypałęta się 'z ulicy' to jest to doskonała okazja by go zwerbować. nie?
po co się zamykać drużynowo?
  
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
31.07.2009 (Pt) 15.14 (5376 dni temu)
taa... doskonała okazja do werbunku - mniej więcej jak w Royal Navy w XVIII wieku - skoro już się znalazł w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze to albo się do nas przyłączasz albo pałą przez łeb i się do nas przyłączasz
wypowiedzi: 270
wątków: 6
Szeryfie:)
31.07.2009 (Pt) 15.20 (5376 dni temu)
Ale można dwutorowo to poprowadzić, a gorzej jest zebrać ludzi z ogółu niż z małej grupki. Uważam, że to byłby ciekawy eksperyment, a chyba to nie problem stworzyć kopię WWC i dodać "2" i wygenerować ją dla drużyn. Chicago jest niby taką rozgrywka, ale ona się nie sprawdza, bo każdy widzi ruch każdego, brak kowbojów itp.

Zauważ też, to że Wild West jest dostępne dla każdego, kto ukończy 1 etap WW, a w swoim gronie świetnie by się grało w drużynach. Byłby to świetny warsztat doskonalenia się w rozgrywkach drużynowych.

A co do przeliczeń, to spokojnie by wystarczyły przeliczenia min. od 10 minut, bo od 5 to za mało jeśli trafiamy na partnera-nowicjusza.

Warto to przeanalizować, bo niewielkim kosztem pracy można dać jeszcze ogrom zabawy z WWC.

Podejrzewam, że dziś grają gracze tylko ceniący to miasto, ale w większości swoich składów, także nie sądzę, że na dłuższą metę przeliczenia co 24/h coś zmienią. Moim skromnym zdaniem jest to by WWC było też dostępne dla drużyn w ich składach i np. skasowaniu Chicago, bo jako gra drużynowa ona się nie nadaje, a w pełni indywidualną rozgrywką też nie jest.
wypowiedzi: 326
wątków: 3
nie o to kaman
31.07.2009 (Pt) 15.23 (5376 dni temu)
Chodzi o to że czasami składy mogą zbierać się przez kilka dni lub nawet cały miesiąc, WWC to niezbyt popularne miasto
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
31.07.2009 (Pt) 15.39 (5376 dni temu)
no to się okaże czy niepopularność wynikała z tego że miasto było szybkie czy nie
wypowiedzi: 504
wątków: 13

31.07.2009 (Pt) 15.47 (5376 dni temu)
Sam nigdy nie zagrałem w WWC tylko dlatego, że było to szybkie miasto. Moim zdaniem wielu graczy miało podobne odczucia. Teraz po zmianie bardzo chętnie tam zagram i jestem przekonany, że miasto szybko się ożywi nawet bez ograniczeń do graczy z drużyn
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
31.07.2009 (Pt) 16.08 (5376 dni temu)
tak jest!
ja też jestem jednym z bzikowych 'wielu' i się podpisuje oboma ręcami pod tym co napisał
wypowiedzi: 326
wątków: 3
Dux
31.07.2009 (Pt) 18.25 (5376 dni temu)
Tylko żeby się tymi oboma ręcami podpisać trzeba je jeszcze mieć ;D
ja np. bym tak nie mógł powiedzieć
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
31.07.2009 (Pt) 18.37 (5376 dni temu)
powiedzieć byś mógł - trzeba tylko otwierać szeroko buzię i machać odpowiednio językiem - wbrew pozorom to nie ma nic wspólnego z ręcami



Forum >> miasteczka >> Wild West City