gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> list gończy

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 52
wątków: 6

list gończy
28.06.2010 (Pn) 13.40 (5045 dni temu)
Proponuję zrewolucjonizować tę koncepcję.
List powinien dotyczyć tylko danej gry (ewentualnie całego scenariusza). List jest wystawiany już po jednym ataku, a po każdym następnym siła Szeryfa rośnie wykładniczo lub poprzez iloczyn (jeśli wykładniczo, to trzeba gdzieś dwu-trzy krotnie zmniejszyć siłę wyjściową). List się nie kasuje.
Statystyka: fajne i praktycznie przydatne byłoby umieszczenie statystyki w profilu każdego gracza ile ataków na jedną grę, czy wręcz na jedną rundę miasta z kowbojami średnio wykonał.
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
28.06.2010 (Pn) 14.13 (5045 dni temu)
faktycznie - pomysł kolegi został przedyskutowany wewnątrz Beczki i sam miałem o nim napisać ... ale mi uciekło

Niemniej wniosek podstawowy Beczki jest taki, że reforma koncepcji listu jest konieczna.

Wg mnie kolega dobrze wymyślił, żeby list był związany z konkretną grą, choć ja bym ciut inaczej to zdefiniował.

1. List wystawiany jest po 1 ataku (w formie obecnej).
2. Każdy kolejny atak to kolejne +10 pomocników szeryfa.
3. Po zaatakowaniu ściganego jego list się kasuje.
4. Nie przyznaje się listu za atak na poszukiwanego listem.
wypowiedzi: 236
wątków: 5
r
28.06.2010 (Pn) 23.33 (5044 dni temu)
pomysł dobry, bo np list pojawia się w grach druzynowych, mimo iż został "nabity" w pojedynkach
zdałoby się to zmienić
wypowiedzi: 51
wątków: 13

Moja propozycja
13.07.2010 (Wt) 17.41 (5030 dni temu)
Własnie dzisiaj pomyślałem o ustawieniach w liście gończym i chciałem założyć temat, lecz teraz jest. Ja mam kilka propozycji, co zmienić:
1. Atak na sumieniu jest uznawiany, jeśli to się stało tylko w zwykłych grach indywidualnych i scenariuszu "Na zachód!". W scenariuszu "Wild West", grach ligowych i grach indywidualnych nie. Na WW gdy jest się np. Indianem, to może atakować innych, bo tak robią Indianie z "bladymi twarzami", jest wiele tych Indianów no to nie zmieści się tyle listów gończych. W grach ligowych to się ustala strategię i się wygrywa do następnej ligi. A jeśli jest ktoś mistrzem w Superlidze, to jak może być "sławny mistrz" przestępcą? Gry ligowe to jest jak Puchar, lecz o nim jeśli chodzi, to gra się jak w reslingu (nie wiem jak się pisze, ale tak się czyta). Tam też robi się obrażenia i to na medal. Nie dostaje się na WW, gier ligowych i Pucharu pomocników szeryfa, tylko gra się tak, jakby nikt nie był bandytą.
2. Wolałbym, żeby za 3 ataki było jako list gończy. 1-2 ataki to nic, ale przy 3 (do trzech razy sztuka).
3. Gdy się atakuję osobę, to z siłą pomocnika szeryfa 5 na 3 ataki, siłą dwóch pomocników 10 na 6 itd. Maksyamlnie można siłą 25, jeśli bandyta miał nie mniej niż 15 ataków na sumieniu.
4. Gdy atakuje ktoś gracza z listem gończym, nie jest rysowany na liście gończym i nie ma ataków na sumieniu.
5. Będzie nowa opcja "samego bandytę". Będzie napisane w tej formie jak jak ja napisałem, żeby odpowiednio dopasować do pozostałości zdania. Działa tylko na graczy z listem gończym, pod warunkiem że ma przynajmniej 7 kowbojów. Gdy gracz zaatakuje pod tą opcją gracza, a nie będzie w następnym roku bandytą i/lub nie bedzie miał min. 7 kowbojów, to atak jest anulowany (tak samo jak np. atak na eksport, gdy go nie będzie). Opcja zadziała, gdy w obecnym roku obrońca ma mało kowbojów i/lub nie jest bandytą, a będzie tak w następnym. Gdy gracz zaatakuje bandytę i przegra atak, to straci 15% kowbojów obrońcy (lub całość, jeśli ma mniej niż 15%), ale gdy wygra atak, to dostaje za każde 3 ataki po 5% majątku bandyty (po 5% gotówki + 5% ziemi + 5% krów + spichlerz jeśli ma przeciwnik na tyle poziomów ile on miał no chyba że ma ten gracz, 5% pszenicy i 5% pozostałości, jeśli nie wymieniłem) maksymalnie 25% (za 15 lub więcej ataków). Gracz jeszcze zdobywa gotówkę równą liczbie mieszkańców 1$ liczba ataków bandyty / 3. Bandyta traci cały majątek i idzie do więzienia po 1 rok za każde 3 ataki i jego list gończy zostaje zerwany. Gdy dawny bandyta będzie w więzieniu, to będzie miał majątek odjęty od zebrane majątku tamtego gracza no i spicherz na pierwszym poziomie, a jeśli pszenica się nie zmieści, to miasto sprzeda w skupie miejskim (tzn. -10% obecnej ceny), lecz więzień nie ma przy sobie gotówki i nie może podejmować żadnych decyzji aż do wolności, ale jest zapisany majątek i nie podejmuje żadnych przychodów i wydatków (nawet kosztów ogólnych). Gdy odzyska wolność, będzie mógł podejmować decyzji, ma wydatki i przychody, ale nie ma kowbojów i jest nietykalny przez 3 lata (czy do zakończenia gry) tzn. nie inni gracze nie mogą go zaatakować, ale on może, jeśli zrekrutuje kowboje, ale ataki na sumieniu będą notowane. Jeśli spędzi w więzieniu na końcu gry, to wynik będzie wynosił 90% ogólnego wyniku.
wypowiedzi: 31
wątków: 0
:)
13.07.2010 (Wt) 19.19 (5030 dni temu)
najbardziej mnie dobija jak po intensywnym pucharze gram w normalnych grach, gdzie przemocy raczej nie stosuję ale puchar z misiami zaopatrzonymi w pukawki zawsze kończy się nabijaniem ataków podpisuję się obiema rękami pod zmianą tego i lewą nogą
wypowiedzi: 17
wątków: 1
.
13.07.2010 (Wt) 20.15 (5030 dni temu)
a ja, jako praworządny obywatel tego kraju, chciałbym, żeby po każdym ataku, atakującemu zabierano 50% majątku i dostawał bana na 2 tygodnie, bo mnie denerwuje, jak ciężko pracuję, a potem ktoś niweczy nieuczciwie moje trudy. Jeśli pojawi się taki postulat, to jestem za każdą formą zaostrzenia kar dla atakujących
wypowiedzi: 51
wątków: 13

Cwaniak?
14.07.2010 (Śr) 10.03 (5029 dni temu)
No, dawajcie mu bana na 2 miesiące, jeśli jest taki cwany. 4 ataki no to 8 tygodni.

A jeśli on ciężko pracuje, no to ma utrzymanie na kowboje, niech se zatrudni.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

reforma listu gończego!
25.07.2010 (Nd) 14.52 (5018 dni temu)
uwaga - zdarzenie niespodziewane: zmieniłem sposób działania listu gończego. będzie bardzo zbliżone do tego co pisał dux:
- listy przypisane będą do danej rozgrywki
- list gończy wystawiany jest po 1 ataku, o ile atakowany gracz nie jest ścigany listem gończym
- każdy kolejny atak nic już nie zmienia - list ciągle jest
- zaatakowanie gracza ściganego listem gończym daje pomoc szeryfa w sile 20! (dotychczas 10). przy czym jeśli kilku graczy zaatakuje tego gracza, to każdy otrzyma pomoc.
- po zaatakowaniu ściganego jego list się kasuje.


Listy gończe powstały w Farmersach ponad 2 lata temu - wtedy gra wyglądała sporo inaczej. Teraz dotychczasowy system niespecjalnie już pasował, co słusznie wyłapaliście.

zmiana wchodzi w życie od teraz. Przepraszam, że w ten sposób. Ale dotyczy to mechanizmu i ciężko byłoby to zaplanować jakiś okres przejsciowy.
  
wypowiedzi: 205
wątków: 7
fajne
25.07.2010 (Nd) 17.56 (5018 dni temu)
mi się bardzo podoba,może częściej niektórzy pomyślą zanim bezmyślnie zaatakują
wypowiedzi: 35
wątków: 2
25.07.2010 (Nd) 19.35 (5018 dni temu)
To jeszcze trzeba usunąć wzmiankę o listach gończych (i liczbie ataków) w profilu gracza aby wszystko było zgodne z nową rzeczywistością.
wypowiedzi: 309
wątków: 12

25.07.2010 (Nd) 20.42 (5018 dni temu)
liczba atakow niech zostanie, nie przeszkadza w niczym - list gonczy po prostu zniknie z avatara
wypowiedzi: 34
wątków: 9
wapn
25.07.2010 (Nd) 20.55 (5018 dni temu)
Mi się nie podoba ,że tak znienacka ta zmiana. W WW zaatakowałem i nie zmieniłem decyzji o ataku ,bo nie zauważyłem zmian. No i oczywiście po 1 ataku mam już list
Skoda..
wypowiedzi: 27
wątków: 3
zniknięcie
25.07.2010 (Nd) 20.58 (5018 dni temu)
Ha!Liczba ataków na sumieniu zniknęła już z profilu.
wypowiedzi: 35
wątków: 2
25.07.2010 (Nd) 21.20 (5018 dni temu)
Dla mnie osobiście jest to ciekawe rozwiązanie. Odnośnie wprowadzenia to rozumiem szeryfa - zmiana wymaga modyfikacji algorytmu i dotyczy wszystkich rozgrywek. Jednak jeżeli się coś takiego wprowadza to moim zdaniem nie na "partyzanta" tylko np info, że obowiązuje za 3 dni, aby nikt nie był zaskoczony i mógł sobie przygotować odpowiednią strategię.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
ilość ataków na sumieniu
27.07.2010 (Wt) 16.19 (5016 dni temu)
ja bym wyzerował wszystkim, ale zostawił tą informacje każdy atak był by dodawany do tej liczby i po jakimś czasie ta informacja była by jakimś wyznacznikiem agresywności gracza
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Knot
27.07.2010 (Wt) 17.54 (5016 dni temu)
Knot dobrze gada. W statystykach mogłoby coś takiego zostać. Ew. żeby podliczało średnią ataków na gry z kowbojami.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> list gończy