gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> Bezrobotni

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 3
wątków: 1
Bezrobotni
05.01.2013 (So) 23.36 (4121 dni temu)
Czy ilość bezrobotnych może wpływać na sprzedaż ziemi (potrzeba więcej bezrobotnych niż jest dostępnych)? Co się wtedy dzieje? Czy następuje redukcja i część ziemi leży odłogiem?
wypowiedzi: 94
wątków: 8
z zasad
05.01.2013 (So) 23.45 (4121 dni temu)
Do pracy na swojej farmie zatrudniasz mieszkańców miasteczka. Jeden pracownik jest w stanie uprawiać zboże na dwóch twoich działkach, natomiast ilość pracowników potrzebnych przy hodowli wynosi pierwiastek kwadratowy z pogłowia krów (gdy liczba pracowników nie jest całkowita, to znaczy, że zatrudniasz kogoś na niecały etat). Co roku do miasteczka napływają nowi imigranci. Ich ilość może być większa lub mniejsza w zależności od tego, czy w miasteczku potrzebni są nowi pracownicy czy wręcz przeciwnie. 1/3 imigrantów powiększa rzeszę bezrobotnych. Wysokość płac zależy od wielkości bezrobocia (im mniejsze bezrobocie tym wyższe płace, bo trudniej znaleźć pracowników) oraz od zmiany cen rynkowych (wzrost cen pociąga za sobą wzrost płac). Rynek pracy przeliczany jest automatycznie - ilość pracowników jest dostosowywana do twoich potrzeb, a płaca ustalana na poziomie rynkowym.
wypowiedzi: 22
wątków: 0
Płace
05.01.2013 (So) 23.59 (4121 dni temu)
Należy jeszcze dodać, że stawka płacy szybciej rośnie jeżeli na rynku nie ma bezrobotnych
wypowiedzi: 3
wątków: 1
Dzięki
06.01.2013 (Nd) 00.03 (4121 dni temu)
Dzięki już rozumiem ; )
wypowiedzi: 94
wątków: 8
do tematu
06.01.2013 (Nd) 00.04 (4121 dni temu)
rozumiem, ze chodzi ci szefi o to czy może zabraknąc pracowników na Twoich ziemiach tak? np jest 1 bezrobotny a Ty chcesz kupić 4 ziemie (na ktore potrzeba 2 ludzi) otoz prcownicy przbeda do miasteczka z tym, że płace podskoczą do góry
wypowiedzi: 7
wątków: 1
i co dalej?^^
05.12.2016 (Pn) 15.06 (2691 dni temu)
hipotetycznie - bezrobotnych bylo 10 a ja kupilam 100 dzialek. Place wzrosly, poszlam w dlugi i 200 dzialek mi zlicytowalo miasto. Co z placami, bezrobotnymi i cenami wszystkiego na nastepny rok? wracaja do normy sprzed wydarzenia? Jak to... wyliczyc?
oceny:   
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

2 wskazówki
05.12.2016 (Pn) 19.21 (2691 dni temu)
przewidzieć plac dokładnie się nie da, bo nie wiadomo co zrobią przeciwnicy. ale można zrozumieć jak to działa.
masz 2 wskazówki:
- w arkuszu gry na górze z lewej, obok nazwy gry jest link do 'przeliczenia'. np http://farmersi.pl/przeliczenie.php?id_gra=901637&kw=8
tam mozesz odnaleźć sekcję 'rynek pracy' - zobaczysz jak się to przeliczało i skąd się wzięły poszczególne wartości.
- jest arkusz z algorytmami do ściągnięcia z http://farmersi.pl/algorytmy.xls (link na górze z prawej na http://farmersi.pl/opis_gry.php?op=1&z=6&idm=2) - tam w lewej zakładce 'rynki' są pokazane poszczególne algorytmy. mozna pozmieniac dane zaznaczone na zółto i zobaczyć co się zmienia.
  
oceny:   
wypowiedzi: 7
wątków: 1
:)
08.12.2016 (Cz) 13.25 (2688 dni temu)
Dziękuję Szeryfie, już mniej więcej mi się rozjaśniło



Forum >> mechanizm gry >> Bezrobotni