gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> Import tych krow i zboza>szeryfie,pytanie

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 118
wątków: 9
Import tych krow i zboza>szeryfie,pytanie
20.09.2007 (Cz) 22.41 (6144 dni temu)
jedno pytanie mnie trawi, mianowicie jak to jest z ustalaniem ilosci tych krow i zboza.Wedlug jakiego algorytmu jest ona liczona??
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Import tych krow i zboza
20.09.2007 (Cz) 23.10 (6144 dni temu)
ilość importowanych krów to liczba mieszkanców x 5%, zaokrąglone do dziesiątek.
odnośnie zboża - ilość mieszkańców x 3 zaokrąglone do pełnych setek.

jeśli uważacie, że należałoby jakoś zmienić te parametry to piszcie.
  
wypowiedzi: 18
wątków: 4

Moze poprawka
20.09.2007 (Cz) 23.58 (6144 dni temu)
To jest wstępnie dobry wzorek. Zmodyfikował bym go o czynnik ceny. Czyli przy nadwyżce 30%, niech to będzie tyle ile teraz = T. A dalej zgodnie z wzorem.

I = T * (cena.lokalna/cena.eksportowa - 0.3)

Pomyśle jeszcze, czy np. nie byłoby to ważne, jaka jest cena transportu. choć to może być mało dającą zmiana, dodatkowo komplikującą grę. A powyższy wzorek jest chyba ekonomicznie poprawny, nieskomplikowany i wzbogaca grę.
wypowiedzi: 33
wątków: 1
;]
21.09.2007 (Pt) 18.21 (6143 dni temu)
wedlug mnie nietrzeba zmieniac nic jest dobrze ;]
wypowiedzi: 3
wątków: 1

***
22.09.2007 (So) 07.34 (6142 dni temu)
moim zdaniem cenka powinna leciec kiedy sprzedaje sie na rynku eksp. raz wyslalem 4k zboza na ekxporta i kwota sprzedazy poszla ok15% w góre dla poprawnego liczenia powinno byc tak

cena.eksportowa - podaz(nasza i innych)w procentach do liczby mieszkanców miasta (na - oczywiscie)


wtedy nie bylo by takiego survivale za 1 worek np 50 dyszek tylko 2.5 3.0 dolce
wypowiedzi: 178
wątków: 8
cena eksportu
22.09.2007 (So) 09.58 (6142 dni temu)
cena eksportu oczywiscie zależy od sprzedazy eksportowej wszystkich graczy, ale wzór jest nieco bardziej skomplikowany - możesz go zobaczyć w drugiej ramce [?] na
http://farmersi.pl/opis_gry.php?op=2&id=5&idm=2



Forum >> mechanizm gry >> Import tych krow i zboza>szeryfie,pytanie