autor |
treść |
 
wypowiedzi: 530
wątków: 46 |
Cos strasznie wkurzajacego!
23.06.2008 (Pn) 20.20 (6292 dni temu)
Wkurza mnie baaardzo ustawienie domyśle exportu zboża w grach na export! Nie sądzicie, że lepiej by było skoro już niektóre decyzje są ustawione domyślnie to, żeby były jednakowe we wszystkich typach gier, albo żeby nie było ich wcale.
Długo już gram w Farmersów i chyba nie było gry na export w której bym się przynajmniej raz w tym nie sypnął!
wrrrrrrrrrrrrrr |
|
 
wypowiedzi: 157
wątków: 7
|
...
23.06.2008 (Pn) 20.29 (6292 dni temu)
kto co lubi...
mi to szczególnie nie przeszkadza. Jeśli nie chcę sprzedać na eksport od odznaczam. To ustawienie szczególnie nie jest uciążliwe, ponieważ i tak musisz wchodzić w zakładkę zboża i sprawdzać ceny. Może te usprawnienie jest dedykowane nowym graczom, którzy grają na eksport, myśląc że grają na majątek, a potem suprajz, że są na końcu mocno do tytułu. Raz, czy dwa tak się naciąłem...
Tak więc nie ma co szukać dziury w całym... |
|
  
wypowiedzi: 504
wątków: 13
|
To właśnie po to
23.06.2008 (Pn) 20.45 (6292 dni temu)
żeby zapominajscy nie zapomnieli eksportować. Kiedyś było inaczej i nie było domyślnego eksportu i co? Ludzie domagali się by domyślny był. Teraz domyślny jest i Dux domaga się by nie było... Oczekuję, że dojdzie do kolejnej zmiany, żeby móc agitować o jej zmianę potem o jej zmianę i zmianę zmiany... |
|
   
wypowiedzi: 8
wątków: 1
|
domyślny export
23.06.2008 (Pn) 20.51 (6292 dni temu)
faktycznie łatwo się na tym naciąć , ale skoro gra za gracza ustawia export domyślnie to może i krówki domyślnie na export ustawić ? jak zapomni się odznaczyć to pojadą se w cholerę ,wiecie jak mogło by być ciekawie? |
|
   
wypowiedzi: 255
wątków: 14
|
.
23.06.2008 (Pn) 21.55 (6292 dni temu)
A ja sie nacialem inaczej i bede mial gre w plecy z tego powodu. Podejmuje decyzje, chce przeliczac, a on mi ze nie, bo zlozono oferte za 50336$ a limit mam 50336$ (wartosc wzieta z d...). Oczywiscie powod takiego komunikatu jest dobrze znany, ale mniejsza. Poprawilem, dalem przelicz, a w tym momencie domyslny eksport gdzies zaniknal. Zostalem z krowami, z ktorych czesc mi pozdychala i ze zbozem w spichlerzu, ktore wzial komornik. |
|
 
wypowiedzi: 588
wątków: 61
|
:)
23.06.2008 (Pn) 22.01 (6292 dni temu)
Przycisk max? Przycisk max przy zbożu trochę źle działa. Mi też kilkakrotnie pojawił się ten komunikat i najbardziej denerwujące jest to, że jeśli jest to czerwony komunikat na górze to wszystkie decyzje się zerują. |
|
 
wypowiedzi: 530
wątków: 46
|
...
23.06.2008 (Pn) 22.42 (6292 dni temu)
i z klaklą się właśnie całkowicie zgadzam - może krówki też autmatycznie na export? a w grach na ziemie domyślny zakup ziemi? a w grach na pszenicę domyślne ładowanie do spichlerza?...
Wg mnie jeśli są jakieś domyślne ustawienia to powinny być jednakowe we wszystkich grach. Często przeliczam kilka gier jednocześnie i to na prawdę niewygodne do ustawień interfejsu każdej podchodzić inaczej...
jednocześnie pragnę zapewnić rogersa że ja również wpadłem na to, że jak nie chcę exportować to odznaczam ... ale dzięki za błyskotliwy komentarz |
|
   
wypowiedzi: 8
wątków: 1
|
a w grze na stado?
23.06.2008 (Pn) 23.43 (6292 dni temu)
Dux zapomniałeś dodać że w grze na owce lub krowy kowboje byli by domyślnie ustawiani na zabieranie bydła sąsiadowi który akurat ma go najwięcej żeby ulżyć biedakowi w utrzymaniu za dużego stada |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
rutyna
23.06.2008 (Pn) 23.50 (6292 dni temu)
rutyna potrafi zgubić... to 'usprawnienie' zostało wprowadzone z myślą o graczach nieaktywnych lub takich, co czasem nie mogą podjąć decyzji. w grze na każdy cel z wyjątkiem eksportu, niepodjęcie decyzji, nawet kilkukrotne, nie oznacza zazwyczaj zaprzepaszczenia szans na pozytywny wynik. ale przy grze na eksport, brak eksportu w czasie gry zdecydowanie zmniejszał szanse, a dla graczy nieaktywnych oznaczał wynik bankruta. co było niesprawiedliwe w porównaniu z grami na inny cel - grając np. na majątek i niepodejmując decyzji ciągle mogę mieć niezerowy wynik i ogranie biernego gracza wymaga już pewnych umiejętności. więc by szanse były takie same, został kiedyś wymyślony ten 'autopilot' z eksportem zboża. |
|
  
wypowiedzi: 78
wątków: 5
|
domyślny export
24.06.2008 (Wt) 00.44 (6292 dni temu)
doskonały pomysł 3 przeliczenia z domyślnym exportem w grze na export , biorąc pod uwagę że inni gracze też exportują i cena gwałtownie spada nie mówiąc już o tym że w niektórych miastach koszty transportu są bardzo wysokie to gwarantowany bankrut , czyli gra bardzo inteligentnie domyślnie eliminuje takiego gracza żeby nie blokował przeliczeń JESTEM JAK NAJBARDZIEJ ZA! |
|
 
wypowiedzi: 588
wątków: 61
|
lol
24.06.2008 (Wt) 00.47 (6292 dni temu)
Lol  Wszystko zalezy od parametrów miasta. Sytuacja któą opisujesz neura, ma miejsce w zaawansowanych miastach, w miasteczkach dla początkujących jest inaczej. |
|
 
wypowiedzi: 530
wątków: 46
|
...
24.06.2008 (Wt) 00.58 (6292 dni temu)
Szczerze mówiąc nie rozumiem pomysłu z miłosierdziem. Zwłaszcza że jak neura mądrze pisze takie w teorii kroplówki doprowadzają często wręcz do szybszego zejścia pacjenta - a np. takiemu mi przeszkadzają tylko w grze.
Nazwijmy to jak chcemy - rutyna, nieuwaga - ale jednak człowiek się przezwyczaja, że na to szczególną uwagę należy zwrócić i na tamto - i takie niestandardowe ustawienie łatwo przeoczyć. Mi się to zdarza na tyle często, że aż wysypki dostałem jak mi znowu poszedł transport głupiej ilości zboża po bagatelnych kosztach 9000 w Winnipeg. Aż mi się ręce roztrzęsły! I się zdenerwowałem! A ja jak się zdenerwuję to jestem nieobliczalny! Jeszcze wystartuję w wyborach i co będzie?! |
|

wypowiedzi: 84
wątków: 1
|
Jak co będzie?
24.06.2008 (Wt) 02.34 (6292 dni temu)
Będziemy mieli nieobliczalnego prezydenta  echh już się cieszę na samą myśl |
|

wypowiedzi: 178
wątków: 8
|
eeee tam...
24.06.2008 (Wt) 18.40 (6291 dni temu)
neura, w miastach zaawansowanych prawie nie ma graczy nieaktywnych, wiec automat nikomu szkodzić nie powinien. ale w 1832 pamiętam, że sporo było nieaktywnych. w skrajnej sytuacji było 4 nieaktywnych i 1 aktywny i wystarczyło by wyeksportował 10 worków zboża i zdobywał nieadekwatnie dużo PD. |
|
wypowiedzi: 54
wątków: 3
|
26.06.2008 (Cz) 15.41 (6289 dni temu)
jak już mówimy o ułatwieniach, to może dałoby się zrobić żeby jak gra się na spichlerz to przy wyprzedaży pierwsza w kolejce była trzoda, a nie zboże? |
|
 
wypowiedzi: 588
wątków: 61
|
:)
26.06.2008 (Cz) 19.20 (6289 dni temu)
Nie za łatwo byś chciał? |
|
wypowiedzi: 54
wątków: 3
|
27.06.2008 (Pt) 16.23 (6288 dni temu)
Pani Prezydentko - albo rybki, albo akwarium, filozofia powinna być jednolita - albo pomagamy/cie, albo nie. |
|

wypowiedzi: 11
wątków: 3
|
prosba
30.09.2008 (Wt) 12.40 (6193 dni temu)
odswiezam temat bo to naprawde jest lipne... czy wkoncu ktos zmieni ten domyslny export? co gre na export jest dyskusja na ten temat i 95 % graczy mowi ze to jest chore i ze chcialoby normalnie ! w takim winnipeg raz sie zagapisz i ...bankrut (cena exportu 15000) tak nie moze byc |
|

wypowiedzi: 64
wątków: 6
|
30.09.2008 (Wt) 14.13 (6193 dni temu)
to trzeba się nie zagapiać |
|
  
wypowiedzi: 85
wątków: 22
|
..
30.09.2008 (Wt) 18.27 (6193 dni temu)
Jakieś zmiany by się jednak przydały. Ja z tego nie korzystam bo mało gram, ale uważam że uszczęśliwianie (eksportem zboża) kogoś na silę jest bez sensu. Można by wprowadzić coś takiego że system ustawiał by opcje eksportu tylko wtedy kiedy eksport był już rok wcześniej lub wprowadzić jakąś opcje do wyboru (nawet w czasie gry), czy chcemy aby eksport był ustawiany domyślnie. Teraz tylko pytanie czy ma to dotyczyć tylko gier na eksport czy wszystkich. |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
zmienione
12.10.2008 (Nd) 17.42 (6181 dni temu)
zgodnie z waszymi sugestiami zmieniliśmy ustawienia w grze na eksport - domyślnie będzie więc sprzedaż na rynku lokalnym. jednakże, jeśli ktoś nie podejmie decyzji to bedzie miał eksport zboża. ma to chronić graczy nieaktywnych przed zerowym wynikiem. |
|
  
wypowiedzi: 85
wątków: 22
|
OK
12.10.2008 (Nd) 18.04 (6181 dni temu)
Super jak dla mnie OK |
|