gry online

 tematów: 33      wątków: 2624      wypowiedzi: 27.813
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> zatrudnianie kowbojów

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 64
wątków: 6
zatrudnianie kowbojów
30.09.2008 (Wt) 19.48 (6193 dni temu)
do miasta przybyło kowbojów: 10
kowboje czekający na zatrudnienie: 12
oferty zatrudnienia kowbojów: 132
oferty zatrudnienia kowbojów po redukcji: 40
arturoos zatrudnia 3 nowych kowbojów
rzadzisz zatrudnia 3 nowych kowbojów
fajfolina zatrudnia 3 nowych kowbojów
starytrol zatrudnia 1 nowych kowbojów

Na czym polega ta redukcja?
wypowiedzi: 504
wątków: 13

Juz to gdzię pisałem, ale powtórzę:)
30.09.2008 (Wt) 22.25 (6193 dni temu)
Przy zatrudnianiu kowboi max. liczbę jaką jaką możemy wpisać to liczba: wszystkich kowboi zatrudnionych + niezatrudnionych + nowo przybyli - zatrudnieni przez ciebie.

Podaż na rynku może być różna ponieważ niektórzy gracze mogą zwolnić kowboi a my możemy ich zatrudniać od razu. Dlatego indywidualny popyt jest najpierw ograniczony według ustalonej podaży. Przykład: max. mogę złożyć ofertę na 20, ale podaż kowboi ostatecznie wynosi 10, bo pozostałych 10 to kowboje zatrudnieni przez pozostałych w poprzednich turach i nie zostali zwolnieni. W tym wypadku twój popyt wyniesie 10. Gdybyś wpisał liczbę mniejszą niż 10 nie zmienił by się.

Teraz liczymy globalny popyt na kowboi sumując wszystkie złożone przez graczy oferty po ich ograniczeniu przez podaż.

Dalej według wzoru: podaż/globalny popyt x popyt indywidualny i zaokrąglamy w dół. Oczywiście jeśli podaż jest większa niż globalny popyt to redukcji nie ma i każdy dostaje tyle ile zamówił.

Trochę skomplikowane, ale prościej nie umiem
wypowiedzi: 64
wątków: 6
01.10.2008 (Śr) 14.25 (6192 dni temu)
Ale o to właśnie mi chodziło
Dzięki.



Forum >> mechanizm gry >> zatrudnianie kowbojów