gry online

 tematów: 33      wątków: 2624      wypowiedzi: 27.813
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> atak na konwoj

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 8
wątków: 11
atak na konwoj
07.05.2009 (Cz) 10.21 (5974 dni temu)
Chyba nie powinno byc tak ze jak ktos atakuje 1 kowbojem konwoj a obroncow jest duzo wiecej(u mnie bylo 8) to ten 1 kowboj sobie spokojnie wraca i krzywda mu sie nie dzieje.
wypowiedzi: 281
wątków: 18
Problem?
07.05.2009 (Cz) 14.46 (5974 dni temu)
Kto powiedział, że spokojnie? Dostał solidnie po pysku, kulkę w łapę i kopa na pożegnanie. Do następnego roku wszystko mogło się pogoić.
Masz już 2 diamentowe gwiazdki, więc chyba to lepiej wrzucić do "koncepcje i dalszy rozwój". Przecież wiemy że to wynika z zaokrągleń po obliczeniu ofiar z określonego wzoru.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
hmm....
07.05.2009 (Cz) 16.43 (5974 dni temu)
Twój konwój eksportowy został zaatakowany przez kowbojów gracza treneiro

1 liczba kowbojów atakujących
10 pomoc szeryfa
15 siła ataku
20 ilość kowbojów broniących
0 ilość pracowników broniących
105 siła obrony
0.1 atak/obrona
0% skuteczność ataku
0 poległych kowbojów atakujących
0 poległych kowbojów broniących
31.517 ilość kukurydzy eksportowana
0 ilość kukurydzy zagrabiona

umnie przynajmniej zabito ludzi szeryfa
wypowiedzi: 176
wątków: 8
Atak na działki:)
09.11.2009 (Pn) 15.07 (5788 dni temu)
Troche zmienie pytanie.
Ostatnio odkryłem cos z kowbojami, a mianowicie.
Rozwazmy ze chce komus zaatakowac dzialki uprawne. Ten ktoś eksportuje. I co można zaatakować działki i je spalić (choć atak kowboi jest pozniej niz zbiory kukurydzy!!)
To samo chciałem zrobić tylko że zaatakowałem pastwiska. I się okazało że nie można bo krowy zostały weksportowane przed atakiem kowboi.
Dlaczego jest taka niesprawiedliwosc, i tak łatwo atakowac kukurydze a krowy juz duzo trudniej?
wypowiedzi: 85
wątków: 37
?
09.11.2009 (Pn) 15.33 (5788 dni temu)
Bo eksport krów jest w marcu a atak na krowy na końcu roku obrachunkowe gdzieś sierpień/wrzesień więc ich już wtedy nie ma na pastwisku.

Zboże zbierasz i eksportujesz w tym samym momencie sierpień/wrzesień więc może być i atak na pola i na konwój.

Tak mi się wydaje że tak to właśnie jest.
wypowiedzi: 176
wątków: 8
.
09.11.2009 (Pn) 15.51 (5788 dni temu)
Zgadza sie. Zniwa mam w lipcu a handel w sierpniu, ale jak sama napisalas kowboje atakuja pozniej, wiec nie powinni palic dzialek. Tylko jakim cudem w takim razie atakuja eksport krow?? Wniosek musza robic to wczesniej. A skoro robia to wczesniej to tez wczesniej mogliby atakowac pastwiska krow przed ich eksportem.
Podsumowując nie ma co mieszac do tego terminow poszczegolnych faz gry i atakow kowboi, bo oni mogą atakowac w kazdym momencie skoro na rozne rodzaje upraw i eksportow moga atakowac. Czyli odpowiedz bardzo niepoprawna
wypowiedzi: 85
wątków: 37
.
09.11.2009 (Pn) 15.57 (5788 dni temu)
No w sumie racja. Widać tak to już jest.
Oba rynki muszą się różnic i tyle.
wypowiedzi: 530
wątków: 46
...
09.11.2009 (Pn) 18.15 (5788 dni temu)
Powiedziałbym, że w zależności od intencji są możliwe 2 terminu ataku na zboże - przed zbiorami jeśli chcemy palić działki, lub po zbiorach jeśli próbujemy przejąć konwój ze zbiorami.

Natomiast na krowy, ze względów humanitarnych, atakować można tylko po dojeniu - i wtedy albo są na pastwiskach albo w drodze... albo od dawna w rzeźni ale to już najsmutniejszy scenariusz.

Tak ja to sobie wyobrażam
wypowiedzi: 1
wątków: 0
To coś na deser
09.11.2009 (Pn) 22.21 (5787 dni temu)
1 atak na konwój

20 liczba kowbojów atakujących
100 siła ataku
4 liczba kowbojów broniących
0 liczba pracowników broniących
25 siła obrony
4 atak/obrona
25% skuteczność ataku
6 poległych kowbojów atakujących
1 poległych kowbojów broniących
89 liczba eksportowanych krów
22 liczba krów zagrabiona przez atakującego

wszystko się zgadza

2 atak na konwój

16 liczba kowbojów atakujących
80 siła ataku
3 liczba kowbojów broniących
0 liczba pracowników broniących
25 siła obrony
3,2 atak/obrona
15% skuteczność ataku
5 poległych kowbojów atakujących
0 poległych kowbojów broniących
67 liczba eksportowanych krów
10 liczba krów zagrabiona przez atakującego

Do obrony jeden kowboj mniej OK ale 25 siła obrony tak jakby nadal byli 4 kowboje

3 atak na konwój

20 liczba kowbojów atakujących
100 siła ataku
3 liczba kowbojów broniących
0 liczba pracowników broniących
25 siła obrony
4 atak/obrona
25% skuteczność ataku
6 poległych kowbojów atakujących
0 poległych kowbojów broniących
765 ilość pszenicy eksportowana
191 ilość pszenicy zagrabiona

nadal błąd z siłą obrony
przy 20/4 to powinni polec 6/1 jak w ataku nr 1
przy 20/3 - 4/1 a tu jest 6/0 czyli też jakiś błąd

4 atak na konwój

20 liczba kowbojów atakujących
100 siła ataku
3 liczba kowbojów broniących
0 liczba pracowników broniących
25 siła obrony
4 atak/obrona
25% skuteczność ataku
6 poległych kowbojów atakujących
0 poległych kowbojów broniących
574 ilość pszenicy eksportowana
144 ilość pszenicy zagrabiona

i tu to samo co wyżej

miały być 4 ataki po 20 potem tylko 16 i co atak powinien jeden obrońca ginąc ale nie wyszło mój błąd ale i jakiś błąd systemu przy liczeniu.

Takie ataki były planowane (polegli)
20/4 (6/1)
20/3 (4/1)
20/2 (2/1)
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

09.11.2009 (Pn) 22.25 (5787 dni temu)
Mariusz? Wróciłeś?
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

trafiony zatopiony
11.11.2009 (Śr) 00.08 (5786 dni temu)
po dlugich poszukiwaniach, nasz dzielny programista odnalazł miejsce w kodzie, które powodowało ten błąd (tylko w takim przypadku jak zgłoszony - kilka ataków na jeden konwój eksportowy). i bład został naprawiony, czyli polegi obrońcy nie będą zmartwychwstawać.

dzieki willibald za zgłoszenie!
  



Forum >> mechanizm gry >> atak na konwoj