gry online

 tematów: 33      wątków: 2624      wypowiedzi: 27.813
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> hmm szwindel goni szwindel

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 430
wątków: 7
hmm szwindel goni szwindel
20.05.2009 (Śr) 17.52 (5960 dni temu)
jak mi ktoś wytłumaczy taką sytuacje:
ludność 159 (-13)
bezrobotni 425 (+46)
to jest istne wyłudzanie zasiłku dla bezrobotnych!!!!
wypowiedzi: 17
wątków: 0

eeee
20.05.2009 (Śr) 18.03 (5960 dni temu)
umarło 13 emerytów
46 ludzi weszło w wiek produkcyjny ale nie znalazło pracy

wypowiedzi: 17
wątków: 0

...ale
20.05.2009 (Śr) 18.22 (5960 dni temu)
ale tak na serio to chyba umarło 13 luda a zwolniono 59 kowboi
wypowiedzi: 17
wątków: 0

aaaa
20.05.2009 (Śr) 18.25 (5960 dni temu)
425 vs 159 no to może chodzi o krowy
wypowiedzi: 430
wątków: 7
bezrobocie w tym mieście
20.05.2009 (Śr) 18.28 (5960 dni temu)
wynosi prawie 300% (jak by się uprzeć to więcej) to jakieś nie realne jest chyba??
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

żaden szwindel
21.05.2009 (Cz) 16.25 (5960 dni temu)
coż... zadania można ustawić dość elastycznie.
tu akurat ktoś ustawił populację miasta na 300 osób a jednocześnie gracze mieli tyle owiec, że łącznie potrzebowali 400 pracowników. i gdy bankrutowali, to pracownicy stawali się bezrobotnymi.
ale jak widać algorytm dobrze sobie radził z bezrobociem 300%

jeśli to wam przeszkadza mogę podwyższyć minimalną liczbę ludności lub obniżyć liczbę krów / ziemi na starcie.
choć wydaje mi się, że wysoka elastyczność w zadaniach jest pożądana.
  



Forum >> mechanizm gry >> hmm szwindel goni szwindel