gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> Dziennik Pokładowy >> zmiana konfiguracji 2 miast drużynowych

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zmiana konfiguracji 2 miast drużynowych
06.09.2010 (Pn) 09.47 (5062 dni temu)
zmieniłem nieco konfigurację w dwóch miastach:
- Deadwood: bylo 3 drużyny x 4 osoby >> teraz 4 x 3
- Virginia City; było 2 drużyny x 3 osoby >> teraz 3 x 2
mam nadzieję, że ułatwi to kompletowanie składów.


Co myślicie o wprowadzeniu miasta drużynowego 2x2?
  
wypowiedzi: 270
wątków: 6
Jak najbardziej :)
06.09.2010 (Pn) 09.57 (5062 dni temu)
Pomysł bardzo mi się podoba, super też byłoby móc grać szybkie drużynówki z np. przeliczeniami co 20 minut. Część graczy gra jedynie w weekendy, a to pozwoliłoby realizować ich limity wewnątrz-drużynowe. Szeryfie, może ustaw na próbę jakieś miasto, albo to miasto co chcesz wprowadzić daj możliwość by można było rozgrywać je tradycyjnie lub szybko. A co inni o tym myślą?
wypowiedzi: 49
wątków: 1
;)
06.09.2010 (Pn) 10.28 (5062 dni temu)
Nowe VC zapowiada się ciekawie - przejście z 2 drużyn na 3 to ogromna zmiana, mam nadzieję, że wyjdzie na dobre.
Miasto 2x2 też nie jest od rzeczy - to byłby odpowiednik miasta 'pojedynkowego'. A może zrobić je w sąsiedztwie Chicago, by konkurowały dwuosobowe ekipy z tej samej drużyny? (chociaż to chyba trudne do wykonania)

Co do szybkich gier - to świetny pomysł, ale boję się, że przerodziłoby się to w pojedynek dwóch "prowadzących" drużynę w grze, z dodatkowym elementem pod tytułem "kto się sprawniej przelogowuje na konta reszty ekipy". Do tego chyba trzeba wprowadzić mechanizm jak w Kansas - zapisy dzień wcześniej na określoną godzinę, żeby zapisywali się tylko gracze pewni swojej obecności.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Detroit - nowe miasto drużynowe
07.09.2010 (Wt) 13.10 (5061 dni temu)
dodałem Detroit w konfiguracji 2x2 i wyborem parametrów przy zakładaniu gry.

szybkie drużynówki wg mnie nie są dobrym pomysłem. jeśli akurat wszyscy gracze są zalogowani, to można bardzo szybko taką grę rozegrać.
można umawiać się na GG czy przez PW i tworzyć nowe wyzwanie o okreslonej godzinie, by szybko rozegrać
  
wypowiedzi: 270
wątków: 6
@Szeryf
07.09.2010 (Wt) 13.34 (5061 dni temu)
Niby masz rację, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. Mechaniczne ustawienie przeliczeń czasu co 20 minut w jakiejś jednym mieście eliminuje problemy z zastojem gry, gdy jednak jakiś gracz nie przelicza. Taka gra, przecież by się przeliczała, a zawodnik, który nie przeliczałby w czasie musiałby się z tym pogodzić. Aby nie stało się to też nabijaczem PD drużynowego, to wartość zdobytych PD mogłaby zostać proporcjonalnie obniżona do tego co oferuje rozgrywka indywidualna w szybkich miastach.

Moim zdaniem warto to wprowadzić, a dzięki temu gra otrzyma coś czego brakowało dotąd, da to kupę frajdy. Szeryfie, może wystartuj sondę z pytaniem:

"Co myślisz o szybkich grach drużynowych?"

Odp. 1 - Genialny pomysł! W końcu coś nowego.
Odp. 2 - Można spróbować, ale nie wróżę temu sukcesu.
Odp. 3 - Po co zmieniać, jest dobrze jak jest!
Odp. 4 - Nie mam zdania.
wypowiedzi: 302
wątków: 15
szybka drużynówka
07.09.2010 (Wt) 14.04 (5061 dni temu)
mogłaby mieć przeliczenia co 4-6 godzin. Da to czas aby wszyscy zdążyli, ale też bardzo przyspieszy grę. No i zapisując się do takiej gry każdy wie co go czeka..
wypowiedzi: 270
wątków: 6
szybka drużynówka cd.
07.09.2010 (Wt) 14.30 (5061 dni temu)
Dokładnie, ale "montując" w Detroit możliwości przeliczeń od 20 minut do 24/h myślę, że naprawiłoby wszystko i dało ładne kompromisowe rozwiązanie. 2 osoby w 20 minut spokojnie by umiały ustalić wspólną strategię na rozgrywkę, a jeśli coś im czasowo nie odpowiada, to dany lider startujący grę może zawsze ustawić tradycyjne przeliczenia tzn. co 24/h (chodzi mi o ustawienia przeliczeń na samym początku). A druga strona ma wybór, jeśli jej odpowiada czas przeliczeń, to dołącza do nich, a jeśli nie, to po prostu ignoruje grę.

P.S. Czas oczekiwania na skompletowanie gry powinien być uzależniony od czasu przeliczeń. Gra szybka drużynowa powinna skompletować się do 2 godzin inaczej ją wywala, zaś przeliczenia 12/h i 24/h pozostawiłbym bez zmian.
wypowiedzi: 205
wątków: 7
:D
06.11.2010 (So) 20.32 (5001 dni temu)
Seryfie Detroit 5 gwiazdek za Detroit,miasto świetnie rozbudowane i możliwość zrobienia sobie na złość przez dziwaczne ustawienia



Forum >> Dziennik Pokładowy >> zmiana konfiguracji 2 miast drużynowych