autor |
treść |
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471 |
zadania - bez czynnika losowego
19.01.2011 (Śr) 15.04 (5239 dni temu)
wyrzuciłem czynnik losowy z zadań. ma to duże znaczenie w przypadku prób bicia rekordów, które czasami mogły wynikać ze sprzyjających okoliczności. konkretnie wyeliminowałem losowość w: - ustawieniach czasu epidemii cholery i ataku rozbójników (spęd bydła już wcześniej był ustawiony na stałe (trzecie przeliczenie)) - zatrudnianie kowbojów przez automaty i ataki przez agresorów - licytowanie nieruchomości przez automaty (zawsze będą licytować najniższą kwotą). tak więc teraz zadania (warunki startowe i strategie przeciwników) są stuprocentowo deterministyczne. oznacza to jednocześnie, że pewnych rekordów zapewne nie da się już pobić. ale z drugiej strony nie trzeba będzie robić kilku podejść, by akurat trafić na sprzyjający zbieg okoliczności. |
|
 
wypowiedzi: 22
wątków: 2
|
:)
22.01.2011 (So) 10.36 (5236 dni temu)
szeryfie a zachowania bootów są losowe czy już nie?  bo to też sprzyja rozwiązaniu mojego zadania  którego mało osób rozwiązało |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
boty
22.01.2011 (So) 12.43 (5236 dni temu)
nie, boty mają całkowicie deterministyczną strategię. wczesniej jedyny element losowy to była wysokość oferty na zakup nieruchomości (teraz jest minimalna) oraz liczba kowbojów i cel ataku przez agresora. zatem jeśli gracz gra tak samo w kilku rozgrywkach, to identycznie powinny grać boty. |
|
 
wypowiedzi: 16
wątków: 1
|
22.01.2011 (So) 12.58 (5236 dni temu)
"wcześniej jedyny element losowy to była wysokość oferty na zakup nieruchomości" - niekoniecznie ponieważ tak jak w zadaniu opawelq raz jeden bot dawał zlecenie kupna, innym razem dwa boty biją się o inwestycje a raz na ok. 10 razy nikt nie daje zlecenia. Czyli wychodzi na to, że losowa była także "chęć" kupna inwestycji. Czy to jest jakoś teraz zmienione? |
|
 
wypowiedzi: 22
wątków: 2
|
.
22.01.2011 (So) 13.03 (5236 dni temu)
ja bym proponował jeszcze w zadaniach zrobić tak że jeśli pożucisz zadanie to żeby zaliczało w statystykach jako niezaliczone. Bo ktoś moze zadanie rozwiazywać 100 razy i pozucać w ostatniej turze jesli widzi że nie zaliczy i wtedy statystyki ci nie pokażą prawdy jak zadanie jest trunde. Sprawca schowaj ten nóż bo mi przypominasz nożowników z warszawy |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
inwestycje botów.
22.01.2011 (So) 13.59 (5236 dni temu)
rzeczywiscie - przyjrzałem się temu bliżej i był tam czynnik losowy przy inwestycjach botów. usunąłem go i zastąpiłem innym czynnikiem, który wygląda jak losowy - liczona jest reszta z dzielenia przez np. 2 gotówki bota, aby określić czy kupuje daną inwestycję czy nie. |
|
   
wypowiedzi: 24
wątków: 0
|
porzucić czy nie porzucić... oto jest pytanie
22.01.2011 (So) 14.01 (5236 dni temu)
ale opawelq, przecież to że porzucisz zadanie bo wiesz że nie wyrobisz celu też świadczy o poziomie gracza i każdy to może zrobić, gdybym wiedział o tym od początku kariery miałbym lepsze statystyki a uważam że ta chęć liczenia każdego podejścia z Twojej strony to raczej chęć podwyższenia statystyk w Twoim zdaniu, które musiałem porzucić 10 razy po pierwszej rundzie czekając na właściwą okazję, a inaczej mówiąc przychylny ruch botów o którym pisze wyżej sprawca |
|
 
wypowiedzi: 22
wątków: 2
|
:P
23.01.2011 (Nd) 18.34 (5234 dni temu)
o poziomie gracza ma świadczyć rozwiązanie zadania a nie czy potrafi porzucić  i tak jak pisałem przekłamane są wtedy statystyki zadania. Piszesz że pozucałeś zadanie 10 razy a ja nie porzucałem ani razu  gdy już zadanie testowałem/zakończyłem. A co do statystyk zadania to jednak widać że ludzie zaczynają na uprawach i roli  czyli nie wszyscy widzą że chodzi o coś innego. Myślcie jak chcecie ale moje zdanie nie mając na myśli mojego zadania, jest takie że mądrzejsze było by zaliczanie porzucenia jako niezaliczone zadanie. |
|