autor |
treść |
   
wypowiedzi: 695
wątków: 125 |
Czy brak abonamentu dał jakiś efekt wymierny na statystyki?
17.11.2013 (Nd) 14.16 (4206 dni temu)
Zajrzałem do statystyk z 09.2012. Liczba farmersów nadal spada. W rankingu ogólnym spadek z 1600 na 809. Natomiast w lutym 2010 było w rankingu 2389 graczy. Skąd taki szybki spadek przez ostatni rok? W rankingu PD>200 dynamika spadku jest niższa. Było 406, jest 300. Troche lepiej wygląda ranking "weteranów", czyli ponad 365 dni w grze. Jest 301 weteranów. Rok temu było nas 350. Co ciekawe w kwietniu 2010 było 363 weteranów. |
|
 
wypowiedzi: 17
wątków: 1
|
.
17.11.2013 (Nd) 14.51 (4206 dni temu)
Trochę szybko czekasz efektu. Jakiego przyrostu procentowego byś oczekiwał w te kilka tygodni? Poza tym wielu weteranów było nieaktywnych i teraz wróciło do aktywnej gry, nieusuwalne konta wypaczyły trochę te statystyki. |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
efekty są....
17.11.2013 (Nd) 15.04 (4206 dni temu)
faktycznie liczba użytkowników Farmersów od paru lat spada. bo: - interia przestała promować grę. nie jest to dla nich biznes warty ich uwagi i zaangażowania - marketing wirusowy nie działa. a na prawdziwy marketing nie mam pieniędzy i czasu. wiele rzeczy już próbowałem, ale bez większych rezultatów, a inwestowanie w reklamę nie jest opłacalne (średnia wartość użytkownika (lifetime value) to bylo 30-50gr, a koszt pozyskania ok 1 zł, więc biznesowo nieopłacalne) w 2010 roku mieliśmy po 200-400 rejestracji dziennie. obecnie jest to 10-20 dziennie. i liczba aktywnych dąży do stanu równowagi (tyle samo odchodzących co przychodzących). gdyby rejestracji dziennie było 100-200 to aktywnych byłoby 10 razy wiecej. mimo to od miesiąca, czyli od czasu darmowego abonamentu, widzę zatrzymanie się trendu spadkowego i nawet lekkie odwrócenie. dobrze by było jak by każdy z was propagował grę swoimi kanałami (rozmowy ze znajomymi, facebook etc), to będzie więcej osób do gry i rozgrywki będą szybciej startować. ja mogę wam obiecać, że nie planuję przywracania opłat za abonament - wersja darmowa zostanie już na stałe, a gra je przedsięwzięciem niekomercyjnym. na razie hosting mamy gratis z interii, za co oni sobie emitują trochę reklam. jesli mi wypowiedzą umowę, to sam będę finansował serwer. |
|
   
wypowiedzi: 323
wątków: 13
|
Wspieranie gry
17.11.2013 (Nd) 17.45 (4206 dni temu)
Ja proponuję wspieranie gry poprzez comiesięczny zakup kilku cegieł....jeśli każdy kupi kilka to już się uzbiera Szeryfowi choćby na prąd |
oceny: |
   
wypowiedzi: 205
wątków: 7
|
;)
17.11.2013 (Nd) 18.50 (4206 dni temu)
a może taka innowacja,no skoro gra ma być darmowa,może pierwsza 20,15 lub 10 dostałaby z urzędu miasta do zarządzania prywatne po pierwsze zachęciłoby to graczy do grania i dążenia do wygrywania po drugie powstrzymałoby to starych wyjadaczy przed zakładaniem nowych kont,żeby brylować wśród początkujących sprawa jeszcze jedne,to możliwość założenia kilku kont i "wygrywanie" wszystkiego ze sobą,musiałby być jakiś pomysł na takich to taki mój pomysł ja osobiście nie planuję zaprzestania gry,ani rozpoczynania od nowa |
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
szeryfowie
17.11.2013 (Nd) 20.24 (4206 dni temu)
|
|
  
wypowiedzi: 48
wątków: 11
|
.
18.11.2013 (Pn) 00.28 (4206 dni temu)
Ano właśnie - ciekawy jestem jak liczone są nieaktywne konta - np. ja wchodziłem raz na 3 miesiące, a teraz raz na 3 godziny |
|
  
wypowiedzi: 48
wątków: 11
|
a co do gry...
18.11.2013 (Pn) 00.42 (4206 dni temu)
A w kwestii zachęcenia ludzi... Gram w tę grę, bo jest inna niż bezmózgie kliknij-i-czekaj. Ale oprawa graficzna i parę innych rzeczy pozostawiają wiele do życzenia... Kiedyś grałem sporo, potem wcale, teraz wróciłem i widzę, że niewiele się zmieniło. A to co było fajne parę lat temu, teraz już niekoniecznie. |
oceny: |
  
wypowiedzi: 48
wątków: 11
|
smarty
18.11.2013 (Pn) 12.24 (4205 dni temu)
To znowu ja. Korzystam wlasnie ze smartfona. Nie mam dostepu do danych takich jak oferta miasteczka czy dane z poprzedniego przeliczenia. 5 lat temu to wqrzalo i nic sie nie zmienilo... |
oceny: |
  
wypowiedzi: 48
wątków: 11
|
Propozycje
20.11.2013 (Śr) 10.02 (4203 dni temu)
1. Mam propozycję, by wszyscy gracze, którzy zakończą udział w I turze WW mogli rozpocząć grę w kolejnej - bez względu nato, czy awansowali do kolejnej rundy, czy też nie. 2. Proponuję, by ograniczyć liczbę graczy w Pucharze - szybciej będą startować kolejne rozgrywki. 3. Proponuję (by przyspieszyć gry pucharowe) by automatycznie zaczynać rozgrywkę najpóźniej 24 godziny po powstaniu takie możliwości (czyli jeśli się zapiszę, a już jest 2 innych graczy, to jeśli w ciągu 24 godzin nie rozpocznę gry ani ja ani rywale, gra zaczyna się automatycznie) 4. Proponuję też losowe rozstawienie zawodników w Pucharze - zapisujesz się do pucharu i zostajesz automatycznie dolosowany do jednej z grup. 5. Kolejna propozycja - zapisy do pucharu, a następnie rozlosowanie grup - dopiero w momencie, gdy zbierze się komplet. 6. Scenariusze typu WW lub "Na Zachód" są naprawdę fajne. Może pomyśleć o kolejnym? (Np. grę zaczynają 3 drużyny, najsłabsza odpada, a gracze z lepszych drużyn rywalizują dalej indywidualnie na różnych polach...) |
oceny: |