gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Hodowle i uprawy

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 12
wątków: 4

Hodowle i uprawy
03.01.2007 (Śr) 16.32 (6406 dni temu)
Pojawiały się już pomysły wprowadzenia nowych rodzajów bydła, czy też nowych upraw. chciałbym zaproponować możliwe rozwiązanie tego problemu.

na ten temat wypowiedział się już dejmonix

***
każdy zajmnie się swoim biznesem i nie będzie takiej zależności między ziemią , krowami , pastwiskiem... granice się zatrą i będzie się łatwiej grało(przynajmniej wieksze szanse będą na łatwiejsza gre.. gra się wyciągnie a wyniki będą zbliżone i co nikogo nie zadowoli?), każdy zawód powinien oddziaływac na inne z porównywalnymi(takimi samymi?) skutkami.
***

ale można przyjąć, że zarówno ryż, jak i jęczmień czy zboże to wszystko jest "ziarno", a owce, krowy, czy świnie to "mięso"
algorytmy zbytu pozostawały by niezmienione, za to do różnic zaliczyć można by

a)koszty produkcji i ilość produkowanego zboża
b)koszty produkcji i ilość produkowanego mięsa

coś co jest znacznie droższe w eksploatacji i wymaga dużych inwestycji produkuje więcej surowca - przy tym założeniu i odpowiednich współczynnikach rozgrywka była by w miarę wyrównana

pojawia się problem alternatywnej produkcji zwierząt - wełna u owiec i mleko u krów... może by to zamienić na wełnę i skórę np? żeby nie modyfikować algorytmu sprzedaży?


to jest jedynie pomysł i jest średnio dopracowany... wszelkie sugestie i poprawki mile widziane

pozdrawiam
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Pomysly...
03.01.2007 (Śr) 16.50 (6406 dni temu)
By trochę zamieszać, to w planach mamy:
- wprowadzenie upraw bawełny. i jednocześnie byłyby owce produkujące wełnę. więc byłyby to dwa substytuty trafiające na jeden rynek. dojdzie zakład tekstylny i możliwość produkowania ubrań na eksport
- wprowadzenie jako inwestycji chlewu, czyli hodowli trzody. chlew produkowałby tylko mięso.
- jak będą kowboje, to oprócz najeżdżania farmy rywala, będzie można organizować polowania na bizony. i w ten sposób zdobywać mięso.
- przy wykorzystaniu kolei będzie można mięso eksportować.

nie chcemy natomiast robić prostego wyboru np. upraw kukurydzy i pszenicy, jeśli są to substytuty, tak samo produkowane i trafiają na ten sam rynek - bo jaki byłby cel tego? gracze mechanicznie by zwiększali produkcję tego zboża, które ewentualnie może być bardziej dochodowe.
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Hodowle i uprawy