![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 107
wątków: 9 |
Miasta zależne
13.05.2008 (Wt) 20.56 (5909 dni temu)
Cześć,
taki pomysł przyszedł mi do głowy. Proponuję dla podniesienia emocji stworzyć koncepcję MIAST ZALEŻNYCH. Chodzi o to, żeby rynek eksportowy w danej grze był stymulowany rynkiem lokalnym z innej gry.
Idealnym przykładem mogłaby tutaj być para San Francisco - Sacramento w 69 (gdyby było San Francisco na tym poziomie). Jedna gra rozgrywałaby się w SF, druga w Sacramento. Gracze w Sacramento wysyłaliby bydło lub/i zboże do San Francisco, ci w SF by je kupowali (sytuacja identyczna jak teraz, tylko, że teraz wiadomo ile zboża z rynku zewnętrznego będzie na sprzedaż - tutaj decydowaliby gracze).
Do dogadania jest sprawa czy byłaby to współpraca na zasadzie jawności obu gier, czy do końca nie byłoby wiadomo z kim się w tym drugim mieście gra. Można zrobić tak, że np. jedni drugi wysyłają krowy, a kupują od nich zboże. Wszystko do przetestowania.
Naturalnie rozumiem, że w grze jest pewnie obecnie do zrobienia więcej innych rzeczy, ale poddaję propozycję takiej gry na dwóch rynkach pod rozwagę.
Radosław |
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 178
wątków: 8
|
w scenariuszu, nie?
13.05.2008 (Wt) 21.44 (5909 dni temu)
z tego co wiem, to bedzie to w scenariuszu już niedlugo. ma być również wspólny rynek kowbojów na 3 gry i gracze z jednej gry będą mogli atakować innych w drugiej. |
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
oo!
13.05.2008 (Wt) 22.18 (5909 dni temu)
ja akurat sie zastanawialem nad taka opcja w grach druzynowych, wtedy dopiero mozna by strategie przerozne ukladac |