gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Jakie bonusy wybrać ?

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 85
wątków: 22
Jakie bonusy wybrać ?
13.06.2008 (Pt) 13.31 (5878 dni temu)
Z wypowiedzi najwyższej władzy widać ze nie ma na co liczyć aby była możliwość wyboru bonusów do każdej gry z osobna. No trudno.

To może tutaj byśmy podyskutowali jakie i ile bonusów wybrać, aby było to najbardziej opłacalne (dla kogoś kto nie wybrał jeszcze żadnego)

Z moich obserwacji wynika że te były by najlepsze:
przedsiębiorstwo budowlane, Billy the Kid, mistrzostwo w hodowli, syn weterynarz.

Tylko nie wiem czy można akurat wybrać tylko te 4.

Pozdrawiam
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

13.06.2008 (Pt) 14.05 (5878 dni temu)
Bankier w rodzinie.
Przedsiębiorstwo budowlane.


Te bonusy musisz mieć, jeśli chcesz wygrywać gry.
Reszta się już mniej liczy.

Ale jeśli chcesz grać z trzema to ja polecam przedsiębiorstwo transportowe.

Według mnie optymalna liczba bonusów to 2-4
wypowiedzi: 255
wątków: 14
.
13.06.2008 (Pt) 14.07 (5878 dni temu)
Ja bym nie zrezygnowal z przedsiebiorstwa transportowego (kosztem mistrzostwa w hodowli), bo w grach na eksport, gdzie oplata jest duza, ten bonus bardzo pomaga. Osobiscie bym olal tez BK, ale to moje "zamilowanie" do gier z kowbojami.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

13.06.2008 (Pt) 14.11 (5878 dni temu)
yyyy... No tak. Bo w sumie nie wiem Sinfulnat czy już na mojego posta odpowiadałeś czy na Damiana jeszcze

Bo jeśli na moje bonusy patrzyłeś, to nie jestem zadowolony z mistrzostwa w hodowli, jakbym teraz wybierał to bym brał przedsiębiorstwo transportowe.
wypowiedzi: 85
wątków: 22
13.06.2008 (Pt) 14.26 (5878 dni temu)
Czy Bankier w rodzinie jest rzeczywiście taki dobry niby powiększa zdolność kredytową ale przez to możemy raz dwa wpaść w zadłużenie.
No i co sądzicie o bonusie syn weterynarz
wypowiedzi: 37
wątków: 5
BK
13.06.2008 (Pt) 14.29 (5878 dni temu)
Billy the Kid mozna wybrac dopiero jako piaty lub szosty bonus. Ja tam go lubie - nie zawsze gram na kowbojach, ale czasem mozna na nich niezle zarobic.
wypowiedzi: 504
wątków: 13

A według mnie to leci tak:
13.06.2008 (Pt) 14.57 (5878 dni temu)
1. Przedsiębiorstwo budowlane. Bo korzyści z tego bonusu są w każdej grze.
2. Też bym dał bankiera. Nie przydaje się w grze bez kredytów, i nie koniecznie w miastach z wysokim oprocentowaniem. Ale takich miast jest stosunkowo mało, bo nie więcej niż 30%. Za to potrafi dać niezłą przewagę już od samego początku.
3. I tu mam problem, ale chyba zgodzę się z przedmówcami i wybrałbym przedsiębiorstwo transportowe.

Przy takim układzie bonusów jesteś ustawiony do każdego typu gry. Masz tańsze nieruchomości jeśli chcesz być przedsiębiorcą. Tańszą irygację jeśli chcesz być rolnikiem. Tańszy eksport w grach na tan cel. I masz zawsze większą ilość kasy do dyspozycji, bo większy kredyt.

A bonusy z krówkami? Do chrzanu Zwykle jak grasz na krowy to pod koniec nie mieszczą się już na pastwiskach i nie ma co z nimi zrobić, bo cena mleka do tyłka, na eksporcie też się nie opłaci, a o uboju nie wspomnę. Czyli weterynarz i hodowca raczej nie.
wypowiedzi: 85
wątków: 22
OK
13.06.2008 (Pt) 19.42 (5878 dni temu)
Dzięki bzik za twoje spostrzeżenia na temat bonusów.

Pozdrawiam
wypowiedzi: 255
wątków: 14
.
13.06.2008 (Pt) 20.34 (5878 dni temu)
To moze tak.
1. Bankier w rodzinie - nieoceniony w grach z duzym majatkiem i niskim oprocentowaniem. Przy wysokim oporocetenowaniu tez przydatny, gdy np. jest mala ilosc cennej ziemi do zdobycia. Mozemy dac duza oferte, co nam daje wieksza szanse zakupu, a przeciez i tak duzo nie kupimy, wiec nie wpadniemy w zadluzenie.
2. Agent handlu zbozem - przy grze na eksport bywa decydujacy, przy grze normalnej czesto tez pomocny, choc 5% to niewiele, wiec slaba nota dla bonusu.
3. Mistrozstwo w hodowli daje przewage albo, gdy jest niska cena welny/mleka przy duzym stadzie, albo wysoka przy malym stadzie. Generalnie dobra rzecz w grach na krowy i majatek.
4. Przedsiebiorstwo budowlane - cenny bonus w pierwszych kilku turach. Pozniej nie ma zadnego znaczenia.
5. Syn weterynarzem - w grach na krowy i majatek (przy niskim oprocentowaniu) bezcenny. Ze sie krowy nie mieszcza na pastwiskach? Owce tak, ale krowy raczej rzadko.
6. Przedsiebiorstwo transportowe - jak pisalem wczesniej, bardzo uzyteczny w miastach, gdzie oplata za eksport wynosi np 2000$.
7. Billy the Kid - 40% tansi kowboje to wydaje mi sie ogromna przewaga. Rewelacyjny musi byc w pucharach z kowbojami, ale ja w tkaie nie gram
8. Podwojna tozsamosc - kontrowersja. Albo zaczynasz na przegranej pozycji w wiekszosci miast, albo uzywasz bonusu i grasz tak, jakbys zalozyl konto wczoraj. Dodatkowo wybierajac gre z bonusami zabierana jest ci dzialka za bonus, ktorego nie uzywasz. Z drugiej strony bez tego bonusu sie czesto po prostu nie da grac.
9. Gracz gieldowy - moje najgorsze rozczarowanie. Niewydana gotowke z reguly ma sie na koncu gry, a te 4% naprawde niewiele daje w porownaniu z tym, co zrobiles wczesniej.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

podwójna tożsamość
14.06.2008 (So) 10.39 (5878 dni temu)
za podwójną tożsamość od teraz nie jest odejmowana działka
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Jakie bonusy wybrać ?