gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Ustalanie płac

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 4
wątków: 2
Ustalanie płac
26.01.2007 (Pt) 01.17 (6384 dni temu)
A może by tak samemu ustalać ile się che zapłacić własnym pracownikom? Znało by sie rynkową cenę za robociznę Ale dostępne by były opcje zakwaterowania czy wyżywienia pracowników z własnej kieszeni ale można by wtedy zmniejszyć płace. Oczywiście niezadowoleni pracownicy mogli by odchodzić przez co zmniejszała by sie wydajność naszych pól czy krów. Jest tutaj wiele możliwych opcji a trochę utrudni i urozmaici to grę
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Dzialania taktyczne a strategiczne
26.01.2007 (Pt) 09.07 (6383 dni temu)
Myslelismy o tym na początku. ale zabawa płacami to wg mnie byloby ciągłe szukanie optimum, czyli działania taktyczne - jeśli byłoby to proste to wszyscy by to optimum stosowali, a jeśli zbyt skomplikowane, to przewagę mieliby ci, co sobie w excelu wyliczą, a reszta byłaby trochę rozgroryczona.

w farmersach decyzje dotyczą strategii, a nie taktyki - chodzi o obserwacje rynków i konkurencji i decydowaniu o kierunku rozwoju farmy.

a decyzje taktyczne są automatycznie optymalnie ustawiane.
idąc tym tropem możnaby wprowadzić różne działki o różnej żyzności gleb i byśmy decydowali na której działce uprawiać, a na której hodować. Albo kilka rodzajów transportu. i wszyscy by wybierali najtańszy. etc
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Ustalanie płac