gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> propozycje ulepszeń


system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 6
wątków: 1
propozycje ulepszeń
16.08.2008 (So) 18.35 (5814 dni temu)
fajnie by było wprowadzić nowy cel kto najwięcej wyprodukuje funtów mięsa.A moja druga propozycja do by wprowadzić hodowle świń na mieso by sie rozmnażały szybciej od owiec i żeby dawały 2 razy więcej mięsa niż krowy i owce.

prosze o wypowiedzi
wypowiedzi: 138
wątków: 7
A
16.08.2008 (So) 20.01 (5814 dni temu)
cel: maxymalizacja przychodów, lub żeby było trudniej maxymalizacja marży przychodów i strat.
wypowiedzi: 6
wątków: 1
komentować
17.08.2008 (Nd) 16.23 (5813 dni temu)
oceniaicie mój pomysł i dawajcje swoje
wypowiedzi: 7
wątków: 0
...
17.08.2008 (Nd) 18.02 (5813 dni temu)
Krowy i owce trzyma się na pastwiskach, a gdzie trzymało by sie te świnie?
wypowiedzi: 6
wątków: 1
jak to gdzie
17.08.2008 (Nd) 18.26 (5813 dni temu)
jak to gdzie na pastwiskach i by potrzebowały mnjej pastwisk niż krowy
wypowiedzi: 7
wątków: 0
...
17.08.2008 (Nd) 18.36 (5813 dni temu)
heh świnie na pastwiskach? myślałem że świnie sie trzyma w chlewie a do jedzenia daje się pasze a nie trawę.Musisz dopracować ten pomysł.
wypowiedzi: 54
wątków: 3
17.08.2008 (Nd) 18.58 (5813 dni temu)
To w takim razie czym zajmował się świniopas - np. syn marnotrawny z takiej tam opowiastki...
krów i owiec w zimie też się raczej na łąki nie wygania, bo se wymiona poodmrażają .
Pomysł ma jeden mankament - krowy i owce dają nam 2 możliwości zarobku, a świnie tylko 1.
Poza tym popatrz na rzeczywisty rynek żywca i półtusz. Podlega ogromnym okresowym wahaniom cen.

Mój pomysł: możliwość skupowania towarów eksportowanych z innych kontynentów i możliwość ich sprzedaży, tzn. zamawiamy jakiś towar (np. banany, herbatę, kawę) za rok czy dwa on dopływa a my możemy go sprzedać lub wywieść w głąb kontynentu. -> nowy cel: max importu
2 pomysł: połowy ryb, krewetek czy homarów w miastach przybrzeżnych.
wypowiedzi: 6
wątków: 1
;0
17.08.2008 (Nd) 19.38 (5813 dni temu)
a krowy to co w zime tez chodzą tak i świnie
wypowiedzi: 3
wątków: 2
świnki
17.08.2008 (Nd) 19.56 (5813 dni temu)
Świnie to całkiem spoko pomysł Można by dodać nowy budynek do gry "chlewnia" a same zwierzęta mogłyby się żywić wyprodukowaną pszenicą
Pomysl na nowy cel z mięsem też dobry. Przydałoby się coś nowego w grze.

@burak: no i co bedziemy drugie Port Royale robić z Farmersów?
wypowiedzi: 7
wątków: 0
...
17.08.2008 (Nd) 20.00 (5813 dni temu)
pomysł z chlewnia dobry chlewnia mogłaby mieć limit ilości świń tak jak spichlerz lub magazyn.Mnie jednak bardziej przypadł do gustu cel na maksymalizację przychodów.
wypowiedzi: 138
wątków: 7
a
17.08.2008 (Nd) 20.24 (5813 dni temu)
dlaczego nie wprowadzic opcji exportowania miesa?
a czym żyje Polska jak nie exportem miesa do Rosji?
wypowiedzi: 54
wątków: 3
17.08.2008 (Nd) 20.37 (5813 dni temu)
nie wiem, może tym że to 19 wiek - lodówek na kółkach w bród, ale benzyny brakuje , a w 50 st. C mięso się psuje

Port Royale - nie grałem, a przecież już Kohelet stwierdził "nihil novi sub sole"...
wypowiedzi: 6
wątków: 1
:)
17.08.2008 (Nd) 20.57 (5813 dni temu)
jak jest inwestycja rzeźnia to można zrobić żeby mógł ją każdy kupić.I naprzykład świnie to u siebie by sie ubiło.A za to jak cena miesa była 1.00 to jak by sie u siebie ubiło to cena by była wieksza o 0.20.i bym był za wprowadzeniem jekiegoś magazynu jak spichlerzu na zboże.i jeszcze ja zboże myszy jadły do mieso może by gniło.

prosze komentować
wypowiedzi: 85
wątków: 37
17.08.2008 (Nd) 22.11 (5813 dni temu)
za dużo już tych udziwnień wydaje mi się ze tak jak jest to jest dobrze
wypowiedzi: 54
wątków: 3
17.08.2008 (Nd) 23.36 (5813 dni temu)
większość pomysłów odpadnie, ale jak jedno na 100 zostanie wprowadzone to warto zmyślać
wypowiedzi: 87
wątków: 3

a ceny mięsa?
18.08.2008 (Pn) 11.22 (5812 dni temu)
Mi sie podoba pomysł z świnkami Podobnie z celem na produkcję funtów mięsa Ten cel urozmaicił by grę, byłoby coś innego nowego, nieznanego Jakby była hodowla świń to można by pomyśleć aby dołożyć sterowaniem ceny mięsa. Możemy sterować cenami krów/owiec, ziemi, zboża więc dlaczego nie moglibyśmy sterować cenami mięsa??
wypowiedzi: 326
wątków: 3
nowy cel
18.08.2008 (Pn) 23.32 (5812 dni temu)
Mi sie to nie podoba, bo w grze z krowami albo owcami gdy idzie sie w hodowle to dostaje sie kase za mleko lub wełne, a tu za co ? Odchodzi bardzo ważny czynnik, który sprawia że wszyscy gracze natychmiast sprzedadzą, wyeksportują lub ubiją zwierzęta. Co za tym idzie duża konkurencja na rynku zboża i prawdopodobnie spora liczba bankrutów, jeśli cena zboża nie jest systematycznie podnoszona. Krowy lub owce dają więcej możliwości i sprawiają że gra jest bardziej ciekawa i nieprzewidywalna, dlatego jestem przeciwko. No chyba że chodzi ci o to żeby w grze były owce lub krowy i dodatkowo do tego świnie, to już rozumiem. Ale pomysł jakoś i tak mi sie podoba.
wypowiedzi: 124
wątków: 15

...
19.08.2008 (Wt) 12.42 (5811 dni temu)
krzepa ma rację. można by było dodać dodatkowy rynek... no i jeszcze jeżeli chodziło o magazyny do mięsa - pomysł dobry i nawet realistyczny. Już w średniowieczu były prymitywne chłodnie to dlaczego nie miało by ich być w późniejszych czasach? Byłaby to inwestycja-monopol czyli zdobywanie jej w drodze licytacji - dawałaby przychody za opłatą magazynowania mięsa innych graczy i mieszkańców miasta, przy odjęciu ceny składowania, straży i kosztów chłodzenia lub kupienia jej jak np. spichlerz.
Co za tym idzie mogłyby dojść jeszcze dwie rzeczy - nowy cel - zebranie w chłodni jak największej ilości mięsa (przy tym celu wyłączenie możliwości składowania miesą przez innych jak przez gracza)(przy tym celu wyłączenie możliwości kupienia chłodni jako monopolu, przy zastąpieniu tego kupnem w stylu inwestowania w spichelrz.
I druga możliwość - kradzierz kowbojami zboża ze spichlerza i mięsa z chłodni
wypowiedzi: 504
wątków: 13

Tak generalnie
19.08.2008 (Wt) 13.34 (5811 dni temu)
1. Nowy cel - można powiedzieć, że obecnie cele są dostosowane do istniejących rynków, czyli: ziemia, krowy, zboże i rynek eksportowy. Każdy z rynków ma "swój" cel. Gry na majątek to gry korzystające ze wszystkich rynków na raz. Żeby dodać nowy cel można:
a) korzystać z jednego lub wszystkich obecnych rynków. Takie rozwiązanie nie będzie jednak zbyt nowatorskie i raczej nie wniesie nic do gry. Ewentualnie można pokusić się o modyfikacje typu zgromadzić jak najwięcej żywności bez względu na to, czy to będą krowy czy zboże. Taka hybryda dwóch istniejących już celów.
b) zrobić nowy rynek

2. Nowy rynek - jak już pisałem mamy cztery podstawowe rynki. Jednak de facto rynki są trzy i to przy nieco innym podziale. Mamy rynek hodowli, upraw i nieruchomości. By stworzyć nowy rynek możemy:
a) podzielić już istniejące lub zmodyfikować nieco ich działanie. Tu mieści się propozycja świń. To jednak da tylko kosmetyczną zmianę.
b) można stworzyć coś zupełnie nowego oderwanego od pozostałych rynków - tu mieści się np. propozycja importu towarów nie produkowanych na rynku lokalnym. Ale moim zdaniem to rozwali trochę grę, bo niezależne rynki spowodują, że decyzje graczy nie będą wzajemnie oddziaływać.
c) tworzymy nowy rynek na bazie już istniejących.

Opcja ostatnia jest skomplikowana, ale jest sporo możliwości. Dam parę przykładów:
-rynek drewna: powiązany z rynkiem ziemi (jedna działka jeden lasek), nieruchomości (drewno może być potrzebne do wybudowania niektórych nieruchomości), eksport i sprzedaż lokalna (ludzie muszą palić czymś w piecu). Raczej jako sposób na inwestycje średnioterminowe coś między uprawą tytoniu, a ziemią dla kawalerii (np. wycinka co dwa lata).
-usługi transportowe: powiązane z rynkiem eksportowym, ale także z importem. Dochód byłby od obrotu. Jednak, by inwestować np. w wozy itp. musiał by istnieć przynajmniej ciągły eksport lub import dóbr. Ergo eksport/import musiałby następować już przy minimalnej różnicy kursów przynajmniej powyżej kosztów transportu. Można do tego dołożyć transport osób (imigracja/emigracja już przecież są), albo poczty jako stały dochód.
-przemysł: to może mało farmerskie, ale czemu nie. Dodajemy do nieruchomości kilka kopalni np. żelaza. W powiązaniu z takim rynkiem drewna można by wytworzyć jakieś łopaty czy kilofy i sprzedawać na rynku lokalnym w sklepie lub eksportować.
-rynek pracowników: już jest, ale celu do niego nie ma. A taki na przykład cel na najwięcej zatrudnionych pracowników na koniec gry? Generalnie wymagał by rozbudowy majątku, ale w zupełnie inny sposób niż obecnie, bo nie inwestowało by się w rzeczy najbardziej dochodowe tylko dające największe zatrudnienie.

Wymieniać można długo, ale zasadniczo chodzi o to by towary lub usługi oferowane przez nowe rynki działały w inny sposób niż obecnie funkcjonujące, według innych algorytmów, ale nie bez wpływu na rynki pozostałe.

Dużo tego wyszło i nic konkretnego Takie moje przemyślenia drobne...
wypowiedzi: 124
wątków: 15

...
19.08.2008 (Wt) 13.40 (5811 dni temu)
moim zdaniem to bardzo dobry pomysł jak pewnie większość w tym temacie. warto by było coś takiego wprowadzić
wypowiedzi: 326
wątków: 3
rynek drewna
19.08.2008 (Wt) 15.30 (5811 dni temu)
1)Co do rynku drewna, to z tego co wiem to jest już tartak .
2)Pracownicy zatrudnieni w lesie mają być drwalami czy opiekunami drzew.
3)Ciekawa byłaby nazwa nowego bonusa lub kursu : kurs wycinki drzew / drzewościnacz lub inne .
4)Ponieważ drzewa rosną cały czas, to można mieć dochody z przycinania drzew lub wyciąć cały las co da więcej funduszy.
5)Jak już napisałem las rośnie długo, więc za ścięcie w pierwszym roku jest jakiś określony dochód, który też powiniem zwiększyć sie ( jak dochód tytoniu ) o 10% rocznie ale przez całą rozgrywke, a nie tylko w pierwszym roku.
6)I najważniejsze nie ścinajcie lasów w Dolinie Rospudy, bo będziecie mieli doczynienia z Green Peace , wiem co mówie, ja już im raz podpadłem i co roku moja farma ma najazd kowbojów .

Takie to moje pomysły dotyczące rynku drzew gdyby takowy powstał.

Bez poważania Ja czyli Krzepa
wypowiedzi: 16
wątków: 0
.
19.08.2008 (Wt) 18.02 (5811 dni temu)
mi by się widział motyw przetwarzania surowców na konkretne produkty. dajmy na to whisky. wiadomo, że woda ognista to dla wielu wartościowy produkt mamy uprawę kukurydzy, więc fajna byłaby możliwość wyprodukowania z niej trunków, po odpowiednich kosztach oczywiście i sprzedawania nowo powstałych produktów. rynek jest duży, bo to nie tylko kowboje ale i indianie! możliwość produkcji mogłaby się wiązać z uprzednią koniecznością kupienia odpowiedniej nieruchomości. no i oczywiście tak jak samą kukurydzę możnaby było przechowywać whisky w piwnicach naszej posiadłości w oczekiwaniu na lepszą cenę.
no i myszy by jej nie zjadły
wypowiedzi: 54
wątków: 3
19.08.2008 (Wt) 20.11 (5811 dni temu)
ale kowboje mogliby wypić, a i gospodarz po ciężkiej pracy zasługuje na nagrodę , a od Indian to by się raczej dostawało skóry niż kasę, bo jej oni nie mają,

jak już dotarliśmy do alkoholi to może umiejscowić jakieś miasto na florydzie czy w kaliforni gdzie byłaby możliwość zakładania winnic lub plantacji chmielu i jęczmienia...
winogrona - 2 opcje: świeży rynek lub produkcja wina
jęczmień - 3 opcje: świeży rynek, spichlerz lub produkcja słodu
chmiel - tylko jedna opcja, ale po co nam słód jak chmielu nie mamy
wypowiedzi: 326
wątków: 3
whisky
20.08.2008 (Śr) 08.11 (5811 dni temu)
Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem że gospodarz wypiłby swoją whisky bo z czegoś żyć musi. Ale jego dzieci zapewne coś by wypiły
wypowiedzi: 87
wątków: 3

krytyka i nie tylko ;)
20.08.2008 (Śr) 09.32 (5810 dni temu)
Nie potrzebne gdybanie kto by mógł wypić whysky... Uważam że pomysł dobry i można by go wprowadzić, podobnie jak większość pomysłów zamieszczonych na forum... Wszystko warto przetestować i wprowadzić tylko boli mnie jedna rzecz, a mianowicie to że nasz szeryf w ogóle nie wypowiada się na nasze pomysły... Jest ich trochę i wartoby było wprowadzić większość tak jak chociażby opisane w tym wątku. Lecz nie widzimy co szeryf o nich myśli, nie wypowiada się więc możliwe że nawet nie czyta naszych pomysłów...
wypowiedzi: 6
wątków: 1
i jeszcze
20.08.2008 (Śr) 10.34 (5810 dni temu)
i jeszcze powinien się wypowiedzieć prezydent
wypowiedzi: 87
wątków: 3

niestety
20.08.2008 (Śr) 10.48 (5810 dni temu)
Podejrzewam że najważniejsze osoby w grze nie mają czasu czytać forum i to tak ważnych wątków, a szkoda... Powróćmy do pomysłu który moim zdaniem zdałby egzamin
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

opinia szeryfa
20.08.2008 (Śr) 12.12 (5810 dni temu)
szeryf czyta wszystkie posty...
no, przynajmniej teoretycznie
nie wypowiadałem się, by nie psuć wam dyskusji

fajnie, że chcecie nowych opcji i że macie tyle pomysłów.
zgadzam się z opiniami, że nowe elementy w grze, by miały sens, powinny wnosić coś nowego do mechanizmu gry.
stworzenie nowego rynku czy celu gry, który niewiele nowego wniesie, raczej nie ma sensu.

nie byłby to problem stworzenia nowych inwestycji-nieruchomości w stylu młyn czy bar i nazwanie ich: gorzelnia, łódka rybaka, fabryka świeczek etc. nazw można wiele wymyślać.
pewnie niektórzy pamiętają jak na prima aprilis były inwestycje typu przedszkole, lodziarnia a hodowało się biedronki
ale to wszystko niewiele wnosi. (głownie zamieszanie)

obecnie plany na rozwój gry mamy takie:
- ocenianie graczy i druzyn - każdy będzie mógł ocenić innych - w zamierzeniu ma to promować aktywność graczy, a piętnować złe zachowania.
- tabela wyzwań w El Paso - każdy będzie mógł umieścić swoje 'wyzwanie' na pojedynek, określając stawkę w grze oraz cele gry. a inni będą mogli podnieść rękawicę.
- bank - była kiedyś o tym dyskusja - będzie można zamrażać kapitał w lokatach terminowych i zaciągać różne kredyty. no i może kowbojami napadać na bank?
- drugie rynki eksportowe - by wykorzystać kolej - na mapkach mamy pokazane połączenia kolejowe, choć dotychczas nie miało to znaczenia. ale ciekawie by było, jakby drugi rynek miał wyższe ceny i jednocześnie znacznie wyższe koszty transportu, ale przy tym nie byłby narażony na ataki kowbojów i bandytów (co prawda pociągi też atakowano, ale wozy transportowe znacznie łatwiej ograbić).
- z koleją może być związana jakaś inwestycja kolejowa
- chciałbym wprowadzić też inwestycje bazujące na rynkach surowcowych - mleczarnia (kupuje mleko i sprzedaje sery) i zakład tekstylny (kupuje bawełnę lub wełnę i sprzedaje ubrania). tutaj dochód byłby zależny od cen rynkowych surowców.

ale jeśli uznacie, że warto wcześniej coś innego wprowadzić, to tak zrobimy. chciałbym jednak by wszystko łączyło się z klimatem farmy i dzikiego zachodu. kopalnie żelaza wg mnie zbyt daleko odbiegają tematycznie.
  
wypowiedzi: 87
wątków: 3

:)
20.08.2008 (Śr) 12.47 (5810 dni temu)
Masz rację, nie wszystko warto wprowadzać ale wiele pomysłów które były opisane umarło... Moim zdaniem warto się nimi zainteresować aby zmienić trochę grę. W nowych miastach można zastąpić krowy świaniami (na początku tematu chodziło o świnie) można byłoby wprowadzić te nowe inwestycje a uszczuplić w nowych miastach obecne. Dlaczego mamy cały czas się bawić tymi samymi inwestycjami skoro można zmienić nie tylko ich nazwe ale i uzależnić od innych czynników. Była mowa o produkcji alkoholi i uzależnić ich ilość od zbóż w mieście, można wprowadzić świnie i od ilości ubijanych krów uzależnić przychód w jakiejś przetwórni mięsnej. Podobnie jak wspomniałeś o tkalni i zależności przychodu z niej od ilości wełny/bawełny w mieście. Gdzieś była mowa o rynkach importowych, wprowadzenie ich i możliwość ściągania np, krów/owiec z importu utrudniałaby grę osobie zajmującej się hodowlą. Podobnie w przypadkach zbóż. Można by było pomyśleć o importowaniu także innych dóbr np, herbaty, kawy.
wypowiedzi: 124
wątków: 15

rynek importowy
20.08.2008 (Śr) 12.59 (5810 dni temu)
i przy eksportowoaniu można by było zrobi coś takiego... konwój eksportowy w końcu musi wrócić więc mogą od razu załatwić sprawy importu i wrócić w następnym roku z towarami.
szeryfie - jeżeli będzie sprzedaż np. sera to może warto zrobić zakładkę kupno towarów - tam pojawiałby się towary wyprodukowane przez miasta itd. 9oczywiście be przesadyz ilością), gracz będzie mógł je kupić i wyeksportować do innego miasta. Tak?
wypowiedzi: 124
wątków: 15

...
20.08.2008 (Śr) 13.23 (5810 dni temu)
Przypomnienie:
Nowe cele:
1. Produkcja jak największej ilości mięsa
2. Maksymalizacja przychodów (lub marzy przychodów i strat)
4. Zebrać w chłodni jak najwięcej funtów mięsa
5. Hybryda - zgromadzić jak najwięcej żywności
Nowe rynki:
1. Rynek świń
2. Rynek drewna
3. Rynek towarów różnych
4. Rynek pracowników
Nowe inwestycje:
1. Chłodnia (w stylu spichlerza)
2. Chlew
Inne:
1. Kupowanie dóbr od mieszkańców i innych graczy
2. Import towarów z innych krajów i miast (przy czym bez uwzględnienia kosztów, bo płaci się już przy eksporcie)
3. Odmiana kowboi - łowcy
4. Nowa zakładka - rynek towarów różnych
Co związane z rynkiem drzew:
1. Magazyn drewna
2. "Rozmnażanie się" w tempie np. 10% rocznie
3. Nowy rynek
4. Kurs - kurs wycinki drzew
5. 5 ton nowoczesnych pił i siekier - zmniejszenie ilości drwalów o np. 10%
wypowiedzi: 80
wątków: 2
jw
20.08.2008 (Śr) 16.04 (5810 dni temu)
Tego wszystkiego nie da się wprowadzić od razu a widzicie przecież że szeryf nie próżnuje. Ja osobiście z niecierpliwością czekam aby napaść na bank
wypowiedzi: 22
wątków: 15
alkohol..
22.08.2008 (Pt) 17.04 (5808 dni temu)
…i żeby urozmaicić grę z możliwością produkcji alkoholu można by wprowadzać prohibicję
Chyba nie przeszkadzałoby, że dokładnie rzecz biorąc prohibicja w Stanach była parę dziesięcioleci później.
wypowiedzi: 86
wątków: 20
gry drużynowe
22.08.2008 (Pt) 18.12 (5808 dni temu)
Już dawno chciałen poruszyć ten temat ale nie było okazji...
...z niektórymi w.w. propozycjami się zgadzam (głównie z tymi szeryfa bo są najrozsądniejsze, a z niektórymi nie. Moją propozucją jestrewolucja w grach drużynowych tzn. żeby gracze grający w 'drużynówkę' także dostawali PD. Oczywiście nie byłoby o zależne od wyników poszczególnych graczy, tylko całej drużyny. Byłaby to dodatkowa motywacja do gry i współpracy. A punkty przyznawane drużynie (może się mylę) ale z tego co wiem, to PD przyznawane drużynie po grze drużynowej zależy od PD tej drużyny - OK, ale do algorytmu dołożyłbyn też średnie PD uczestników danej rozgrywki... To tyle mam nadzieję że moje propozycje zostaną rozpatrzone...
wypowiedzi: 52
wątków: 6

moje propozycje
19.09.2008 (Pt) 13.51 (5780 dni temu)
Niepewność co do tego ile ziemi będziemy mieli do dyspozycji, a także ilu kowbojów powoduje ustalone pierwszeństwo dysponowania nimi. Proponuję, aby to pierwszeństwo gracz mógł regulować w każdej rundzie zarówno w przypadku ziemi, jak i kowbojów.

Ciekawe byłoby wprowadzić cel: maksymalizacja zysku, a nie majątku. Przy maksymalizacji majątku opłaca się np. kupować ziemię drożej, niż byłoby to możliwe, aby pompować jej cenę.
wypowiedzi: 187
wątków: 4

19.09.2008 (Pt) 20.20 (5780 dni temu)
Co do zysku to już było . Wyszedłem z takim pomysłem i zostałem sprowadzony do parteru. Choć wszystko sprowadza się do zdefiniowania pojęcia "zysk". A gdyby tak do "zysku" były zaliczane przychody jedynie wytworzone przez aktywa (bez uwzględnienia przepływu pienieżnego ze sprzedaży aktywów, czyli ziemi, krów, inwestycji), czyli ze sprzedaży zboża, mięsa, wełny/mleka, pasywne z inwestycji?
  
wypowiedzi: 55
wątków: 16
bizony
20.09.2008 (So) 16.59 (5779 dni temu)
ja proponuje rozmnażanie bizonów .
wypowiedzi: 13
wątków: 3
moje przemyslenia
20.09.2008 (So) 21.20 (5779 dni temu)
Jesli wprowadzono by swinie mozna by było np
prowadzic rynek swin które sie bardzo szybko rozmnażają ale mają bardzo wysokie koszty utrzymania które by rosły wykładniczo albo jakimś podobnym wzorem.. wtedy trzeba by analizowac i rpzewidywać cene mięsa tak aby ustalić liczbe trzymanych swin aby to bylo najoptymalniejsze..

ewentualnie wprowadzić instytucje maciory
np posiadasz 50(6) swin
co by oznaczalo ze masz 50 swin w tym 6 macior ktore dawaly by powiedzmy 8 potomków rocznie..
a koszt ich utrzymania jw..
pozniej opcja ubij tyle swin
ubij tyle macior..
swinie by mozna bylo trzymać nie posiadając wogóle ziemi tak w rpzydomowym chlewiku.
maciory to by były dajmynato 2 letnie swinie które nie zostały ubite.. i dawały by o połowe weicej miesa..
mieso mozna by magazynowac wg koncepcji wyzej wymienionych..
ale koniecznoscią by było stwozenie rynku eksportowego miesa.

pomysł z bankami i napadami na bank jest w pytke super nic tak nie kojarzy sie z dzikim zachodem jak napady na bank ;]

jak bede miał jakies pomysły to sie nimi podziele
wypowiedzi: 85
wątków: 22
20.09.2008 (So) 23.02 (5779 dni temu)
Bez sensu takie udziwnienia.
wypowiedzi: 229
wątków: 3
Statystyki wspólnych gier
23.09.2008 (Wt) 13.24 (5776 dni temu)
Czy jest możliwość aby po wejściu na profil innego gracza pojawiała się informacja o ilości gier przeciwko sobie (także drużynowych) jak i wspólnych (drużynowych - także WW) a takie gry mogłyby w liście gier danego farmera być np. pogrubione?
wypowiedzi: 229
wątków: 3
:)
24.09.2008 (Śr) 13.50 (5775 dni temu)
Proponuję wprowadzić opcję ubij wszystko oprócz...



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> propozycje ulepszeń