gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Czy Farmersi.pl przeżywają kryzys ?

system automatycznej korekty błędów

autor treść
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Czy Farmersi.pl przeżywają kryzys ?
08.12.2008 (Pn) 19.35 (5700 dni temu)
Natchniony wątkiem "ZEROWANIU" znalazłem takie coś:

"aktywnych graczy: 8254".

Ja dodałbym do tego "tylko"
wypowiedzi: 47
wątków: 17
Odp: Czy Farmersi.pl przeżywają kryzys ?
08.12.2008 (Pn) 19.42 (5700 dni temu)
A ile było rok temu?
wypowiedzi: 159
wątków: 25
Nie wiem.
08.12.2008 (Pn) 19.44 (5700 dni temu)
Ale było więcej. Martwe dusze
A gra bez pieniędzy nie rozwinie się.
Nie ma darmowych zupek.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
ponad rok temu
08.12.2008 (Pn) 19.55 (5700 dni temu)
http://farmersi.pl/zdjecia/ScreenShot11-05.gif
tylko ile z tego jest martwych dusz??
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

statystyki
08.12.2008 (Pn) 22.34 (5700 dni temu)
ze statystykami tak jest - są dość użyteczne, przedstawiają duży obraz sytuacji, ale nie oddają szczegółów.

jak jest w rzeczywistości?

absolutnie farmersi kryzysu nie przezywają.
przeżywa ją gospodarka usa, eu, japonii i innych krajów.
ale PKB farmersów rośnie - jakkolwiek by nie mierzyć - liczbą postów na forum, liczbą druzyn, liczbą miast, zadań, aktywnych graczy...

gra idzie do przodu, z każdym dniem jest troszeczkę lepsza. z każdym dniem dołącza do nas między 50 a 100 nowych graczy.

a statystyki?

na początku tego roku mieliśmy ponad 28 tys. zarejestrowanych graczy. z czego zaledwie ok. 2000 rozegrało 4 normalne gry.
proporcje pewnie przeciętne jeśli chodzi o gry przeglądarkowe.
ale wtedy wprowadziliśmy weryfikację nieaktywnych kont i nieużywane konta zostały automatycznie kasowane.
obecnie codziennie kasujemy ok 100 nieaktywnych kont, stąd ta niska liczba zarejestrowanych graczy.
liczba graczy aktywnych jest na stałym poziomie.
szkoda tylko, że nie wzrasta, tak jak byśmy tego oczekiwali...
  
wypowiedzi: 326
wątków: 3
...
09.12.2008 (Wt) 15.47 (5699 dni temu)
Jak zobaczyłem to zdjęcie to rzeczywiście było nas dwa razy mniej ... ale teraz rozgrywamy więcej gier
wypowiedzi: 48
wątków: 11
Było dwóch - Ramzes i Kryzys...
15.12.2008 (Pn) 16.59 (5693 dni temu)
Po sobie wiem, że ograniczenia wynikające z abonamentu nie zachęcają do grania. W moim przypadku było tak:
Miałem abonament na starcie. Wówczas nie znałem zbyt dobrze tej gry, próbowałem, uczyłem się i zanim dobrze wszystko poznałem, to abonament się skończył. A wraz z nim wszelkie udogodnienia. Więc jak już poznałem grę na tyle, że mogę się w niej śmiało poruszać, to mogłem korzystać jedynie z niewielu miast.

Jak już teraz mam abonament, to z przyjemnością się loguję niemal codziennie.

Dlatego proponuję, by pierwszy darmowy tygodniowy abonament aktywował się dopiero w momencie, gdy gracz osiągnie jakiś poziom (np. 15 PD). A po osiągnięciu kolejnego poziomu (np 50 PD) kolejny tygodniowy darmowy abonament aktywował się ponownie. (może być też odpowiednio 30 PD i 200 PD, albo jeszcze inaczej).

Aktywacja abonamentu może też być ewentualnie związana dodatkowo z jakimś spec-zadaniem. By zdobycie go wymagało odrobiny wysiłku umysłowego i zaangażowania w grę.

Co do ilości aktywnych graczy - można zamiast tego podać ilu graczy się logowało w ciągu ostatnich 24 h i w ciągu ostatnich 7 dni.

To na razie tyle mądrzenia, wracam do swoich krów.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Czy Farmersi.pl przeżywają kryzys ?