autor |
treść |
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471 |
wielkość importu
12.01.2009 (Pn) 14.55 (5665 dni temu)
zylo podrzucił pomysł, by wielkość importu uzależnić od stosunku ceny lokalnej i eksportowej. myślę, że tak należy zrobić. dotychczas kwota importu była zależna tylko od liczby ludności. zależność liniowa będzie wyglądać następująco: - jeśli cena lokalna jest większa od eksportowej o 30% to wielkość importu taka jak dotychczas. - jeśli cena lokalna jest większa od eksportowej o 50% to wielkość importu o 40% większa niż dotychczas. - jeśli cena lokalna jest większa od eksportowej o 70% to wielkość importu o 80% większa niż dotychczas. itd. mechanizm będzie działał jednakowo na rynku krów i zboża. utrudni to trochę sztuczne zawyżanie cen. zmiana wejdzie w życie dziś o północy. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 31
wątków: 1
|
hehe
12.01.2009 (Pn) 15.14 (5665 dni temu)
To np. w Seattle będzie bardzo ciekawie ![](emotki/yel08.gif) nie moge sie doczekać.Ale to może nie doprowadzic do wiekszych rekordów |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 326
wątków: 3
|
...
12.01.2009 (Pn) 15.53 (5665 dni temu)
Na 100% też coś można dać mimo że takie przypadki rzadko się zdarzają.
Popieram pomysł, ale czy to też dotyczy zadań, bo w niektórych przypadkach będzie ciężko wykonać zadanie.
Ciekawe jak teraz będą wyglądały gry, szczególnie w pucharach. |
|
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 16
wątków: 7
|
a dokładnie ?
13.01.2009 (Wt) 19.38 (5664 dni temu)
Hej,
A jak dokładnie to będzie liczone ? na przykładzie krów i 650 mieszkańców Teraz było: 650/20 zaokrąglone do pełnych dziesiątek => 30 A po zmianie to tak: 30*1,4=42 30*1,8=54 czy może tak: 650/20*1,4 zaokrąglone do pełnych dziesiątek => 50 650/20*1,8 zaokrąglone do pełnych dziesiątek => 60 |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
zaokągląnie
13.01.2009 (Wt) 20.05 (5664 dni temu)
zaokrąglanie oczywiście na końcu.
650/20*1,4 zaokrąglone do pełnych dziesiątek => 50 650/20*1,8 zaokrąglone do pełnych dziesiątek => 60 |
|
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 16
wątków: 7
|
Chyba jest pewien błąd
17.01.2009 (So) 20.08 (5660 dni temu)
Szeryfie coś mi się nie zgadza. Błąd ten zapewne był już w algorytmie wcześniej ale uwidocznił się dopiero teraz.
Gra 1863_Colfax_26a rok 1874 była informacja o imporcie owiec w roku następnym. Na 90 % było to 110 owiec cena wyższa o 75% więc 1274/20*1,8=114,66 czyli 110 owiec. Info to znikło więc głowy nie dam.
W roku następnym import był 120 owiec (wynika to z tabeli podaży) tak jakby system obliczał tę ilość od aktualnej ilości ludności 1318/20*1,8 = 120 Informacja że będzie import 120 owiec nie mogła się pojawić w roku 1874 bo przecież system nie wiedział ile będzie ludności w roku 1875.
Tak chyba nie powinno być że system wprowadza gracza w błąd ? Nie powinien liczyć od nowa wielkości importu tylko zaimportować to co podał już rok wcześniej. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 1
wątków: 0
|
1832_Richmond_1297d (8/8)
27.07.2009 (Pn) 20.35 (5469 dni temu)
liczba mieszkańców: 652 cena lokalna bawełny: 3,02 cena exportowa bawełny: 1,17
zgłasza sie import: 7000 worków
Jaki jest obecnie algorytm liczenia wielkości importu? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 1027
wątków: 83
|
21.12.2009 (Pn) 20.22 (5322 dni temu)
Zmiany weszły, ale opis gry nie został zaktualizowany, podaje obecnie niepełne informacje. "(Ilość importowanych krów jest równa liczbie mieszkańców dzielonej przez 20 i zaokrąglonej do pełnych dziesiątek, zaś liczba importowanych worków zboża jest równa liczbie mieszkańców x 3, zaokrąglonej do pełnych setek)." |
|