gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Grabarz :D

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 48
wątków: 10
Grabarz :D
15.01.2009 (Cz) 20.35 (5662 dni temu)
Właśnie wracam z posiedzenia w kibelku i mnie tak jakoś naszło... < wiem, wiem, macie podobnie >
Każdy amator westernów powie, że często w takich filmach pojawia się taki charakterystyczny pańcio ubrany na czarno z miarką przy sobie do 'badania' wzrostu potencjalnego kandydata na cmentarzyk.
W grach z kowbojami trupków nie brakuje, więc proponuję:
Inwestycja - Grabarz (koszt 3000$) - Za każdego ubitego kowboja grabarz przynosi 200$ zysku.

Słucham opinii
wypowiedzi: 11
wątków: 4
.
15.01.2009 (Cz) 20.37 (5662 dni temu)
Hahaha, wiesz to jest świetny pomysł ;p
wypowiedzi: 178
wątków: 8
rzeź...
15.01.2009 (Cz) 21.05 (5662 dni temu)
to właściciel zakładu pogrzebowego wysyłałby specjalnie kowbojów. nawet na samobójcze misje.
w Farmersi Town mogłoby to być całkiem dochodowe

200$ zysku z jednej trumny??
w tym czasie roczna pensja wynosiła pewnie z 300-500. spodziewam się, że koszt trumny i pogrzebu nie mógł wynosić więcej niż 1/10 miesięcznej pensji.
więc raczej kwota $5 byłaby adekwatna.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

O tak!
15.01.2009 (Cz) 21.13 (5662 dni temu)
Grabarz jest genialny, trzeba go koniecznie wprowadzić!
wypowiedzi: 326
wątków: 3
...
15.01.2009 (Cz) 21.26 (5662 dni temu)
Fajny pomysł.
Ale jak grabarz to może do tego sklep z bronią
wypowiedzi: 31
wątków: 1
...
16.01.2009 (Pt) 12.53 (5661 dni temu)
Świetny pomysł
wypowiedzi: 52
wątków: 6

jestem za
16.01.2009 (Pt) 16.23 (5661 dni temu)
dołączam się do wychwalających pomysł grabarza, choć szczegóły trzeba przeliczyć na podstawie historycznych statystyk
wypowiedzi: 255
wątków: 14
16.01.2009 (Pt) 19.58 (5661 dni temu)
Kwestia ceny za trupa do dogadania, ale ja bym nie skupial sie na grzebaniu tylko swoich kowbojow. Niech kazdy polegly kowboj w miescie bedzie wymagal pochowania, za ktorego jest przyznana okreslona suma pieniedzy, ta natomiast idzie do podzialu dla wszystkich wlascicieli domow pogrzebowych. Wiem, ze nierealne, bo jak padnie 1, to sie go w 3 miejscach nie chowa
W kadzym razie grzebanie swoich kowbojow ma wieksze luki logiczne. Jezeli budujemy dom pogrzebowy dla zakopania swoich kowbojow, to kto za to placi? Logiczne by bylo, ze to my tak dbamy o swoich pracownikow. Natomiast w moim rozwiazaniu przyjmujemy, ze za pochowek placi rodzina, a ta przeciez nie ma obowiazku wykupowac uslugi u jednej z firm bylego pracodawcy. Statystycznie ilosc pogrzebow powinna rozlozyc sie rowno na wszystkie firmy, stad podzial gotowki.
Oczywiscie nalezy tez ograniczyc ilosc zakladow w miescie.
Pytanie teraz tylko, czy bedziemy wyprawiac pogrzeb poleglym Indianom i bandytom :]
wypowiedzi: 504
wątków: 13

17.01.2009 (So) 08.56 (5660 dni temu)
Zawsze możemy założyć, że opłata za pogrzeb jest wnoszona przez "Zakładowy Fundusz Świadczeń Pośmiertnych", do którego oczywiście każdy porządny kowboj płaci składki .

Dodatkowo można by: Grabarz - wzrost przychodów z tartaku o 25% - za trumny rzecz jasna .
wypowiedzi: 31
wątków: 1
...
17.01.2009 (So) 13.54 (5660 dni temu)
Haha dobre bzik.Takie coś mogłoby być
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

No to jeszcze:
17.01.2009 (So) 14.11 (5660 dni temu)
Tartak - obniża cenę zakupu grabarza o 15% (jako że powiązane ze sobą interesy są).
wypowiedzi: 255
wątków: 14
17.01.2009 (So) 17.50 (5660 dni temu)
A za pogrzeb poleglych indian niech placi druzyna knota :]
wypowiedzi: 430
wątków: 7
no nie ja na coś takiego się nie zgadzam
17.01.2009 (So) 19.55 (5660 dni temu)
Indian powinno chować się w świętej ziemi przodków dlatego nie powinni być prani pod uwagę przy "grabarzu" bo byłaby to profanacja ciał moich czerwonych braci.
wypowiedzi: 136
wątków: 23
...
26.01.2009 (Pn) 17.32 (5651 dni temu)
Sinfulnat, ty się naszymi pogrzebami nie interesuj
wypowiedzi: 255
wątków: 14
"Indian powinno chować się w świętej ziemi przodków dlatego nie powinni być prani"
26.01.2009 (Pn) 19.37 (5651 dni temu)
Ja uwazam, ze wrecz przeciwnie
wypowiedzi: 281
wątków: 18
Re:
26.01.2009 (Pn) 23.08 (5651 dni temu)
Nie bardzo kojarzę, w jaki sposób zwłoki miałyby przynosić zysk. Mógłby teoretycznie rozgrzebywać po nocy groby, odsprzedawać wieńce, trumnę, ciałem karmić rumaki Diomedesa, co zapewniałoby większe zyski z pól . Ale na serio, to moim zdaniem chyba trzeba zrobić jakąś muliinwestycję, żeby to bardziej logicznie wyglądało - zakład pogrzebowy + grabarz + cmentarz + kaplica. A i nie sądzę, żeby ktoś zabijał własnych kowbojów jak krówska na polu. Wystarczy ustalić stosowną cenę . Fajne byłoby tu to, że zysk jest pewny i stały, no bo przecież nie ma popytu na zwłoki, ewentualnie podaż .

Btw:
no, knot, z tym praniem to przysyciłeś, nie wierzę że to była literówka - "b" jest za daleko od "p", przynajmniej w wariancie QWERTY
wypowiedzi: 430
wątków: 7
:P
27.01.2009 (Wt) 14.35 (5650 dni temu)
oj czepiasz się po za tym "p" i "b" są to litery o podobnym brzmieniu i jakoś nie zauważyłem błędu bo słownik go nie pokazał i nie rzucił mi się w oczy. Bywa

PS: Rany ta wizja konia wcinającego zwłoki mnie przeraża bryyy.
wypowiedzi: 13
wątków: 0
.
27.01.2009 (Wt) 19.31 (5650 dni temu)
Ale w pierwotnym pomyśle nie było nic o tym, że grabarz grzebie tylko własnych kowboi...skąd ten pomysł? Grabarz powinien być jeden na miasteczko, tak jak młyn, czy kuźnia
wypowiedzi: 430
wątków: 7
chodziło o to że
27.01.2009 (Wt) 19.47 (5650 dni temu)
mając grabarza gracz by skupował kowboi i wysyłał na misje samobójcze przez co generował dodatkowy dochód grabarza za darmo nie płacąc kowbojom pensji bo nie wrócili z misji, a to byłoby już wysoce niemoralne.
wypowiedzi: 326
wątków: 3
Hmmm
27.01.2009 (Wt) 19.52 (5650 dni temu)
W takim razie wprowadźmy grabarza tylko do miast, gdzie nie jest za dużo kowbojów, ale za to jest sporo mieszkańców.
Ewentualnie można ten pomysł użyć w następnym scenariuszu.
Z dziwnymi parametrami może się to sprawdzić.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
i najlepiej do miasta
27.01.2009 (Wt) 20.03 (5650 dni temu)
gdzie jest epidemia cholery i jest 10000 mieszkańców to byłby wtedy interes życia
wypowiedzi: 326
wątków: 3
...
27.01.2009 (Wt) 22.07 (5650 dni temu)
Atak Indian, epidemia cholery, atak bandytów, zamieszki, ewentualnie można dać do tego atak na miasto i atak na konwój IMPORTOWY jako nowe zdarzenia losowe.
To wszystko może wystąpić w grach aby pomagać w 'przemyśle grabarskim' .
Oczywiście te zdarzenia są losowe więc mogą wystąpić ale nie muszą, ryzyko musi być
wypowiedzi: 504
wątków: 13

28.01.2009 (Śr) 10.12 (5649 dni temu)
Z tą hekatombą kowbojów to bez przesady. Grabarz nie dostanie kasy za poległych w ataku, bo ich ciała będą na farmie przeciwnika. Za to przeciwnik może mieć z tego zysk W ten sposób ataki są bardziej ryzykowne, bo dodają kasy przeciwnikom
wypowiedzi: 326
wątków: 3
...
28.01.2009 (Śr) 10.48 (5649 dni temu)
Bziku i masz na myśli że grabarz może być inwestycją typu bar czy tartak?
Chyba że można odsprzedać właścicielowi zakładu pogrzebowego kilka denatów
wypowiedzi: 504
wątków: 13

:)
28.01.2009 (Śr) 12.51 (5649 dni temu)
Tak serio to ta inwestycja jest nieco naciągana. Można oczywiście zrobić inwestycję na zasadzie podobnej do baru, ale to trochę bardziej skomplikowane. O ile dochód z baru jest wprost proporcjonalny do liczby ludności to jak liczyć dochód z grabarza? Trzeba by dodatkowo wprowadzić wskaźnik umieralności (to jest może interesującym kierunkiem rozwoju, bo można by skomplikować wskaźnik liczby ludności, ale to zupełnie inny temat). Natomiast dochód wyłącznie z kowbojów musiał by być, albo nieproporcjonalnie wysoki za 1 pogrzeb, albo dochód z tego byłby marginalny (co też jest bardzo prawdopodobne, bo w wielu miastach nawet jak są kowboje to gra kończy się bez jednego wystrzału). Pomysł raczej fabularny i niewiele wnoszący w samą strategię. Ale dobrze, że się pojawił przynajmniej jest o czym pisać
wypowiedzi: 19
wątków: 2
grabarz
04.02.2009 (Śr) 10.45 (5642 dni temu)
A ja mam inny pomysł; może warto wprowadzić grabarza do gry jako kolejny element losowy taki jak susza czy plaga motyli? W każdym przeliczeniu grabarz odwiedzał by jednego gracza, powodując w tym konkretnym roku obniżenie morale kowbojów i pracowników, a co za tym idzie, np. 50% mniejszą siłę obrony farmy lub konwoju eksportowego. Oczywiście, odwiedziny te pozostały by słodką tajemnicą nieszczęsnego farmera
wypowiedzi: 430
wątków: 7
ale jest indiański szaman i przewidzi takie zjawisko
04.02.2009 (Śr) 10.54 (5642 dni temu)
i co wtedy wszyscy wiedzą co mają ten bonus że u kolegi za płotem krucho z obroną.
wypowiedzi: 19
wątków: 2
Grabarz
04.02.2009 (Śr) 10.58 (5642 dni temu)
Szaman jest od klęsk naturalnych; nie powinien o tym wiedzieć Można przecierz to tak ustawić
wypowiedzi: 430
wątków: 7
a zamieszki w mieście
04.02.2009 (Śr) 11.12 (5642 dni temu)
chyba też przewiduje



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Grabarz :D