gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> abonament

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 8
wątków: 2
abonament
22.04.2007 (Nd) 13.03 (6297 dni temu)
Witam,

Nadeszła ta chwila do której nie ubłaganie zbliżaliśmy się. Wiadomym dla każdego jest to, że "farmersi" na chmurce nie stoją i na utrzymanie serwera należałoby rzucić groszem. Pragnę zapytać o wysokość abonamentu i możliwych form płatności.

W opisie gry (odnośnie abonamentu) możemy przeczytać:" jego ilość PD może rosnąć powyżej 150 (bez abonamentu gracze o PD>=150 nie dostają więcej punktów doświadczenia)." czyli jeśli nie wykupię abonamentu nie jestem wstanie zdobyć więcej niż 150 punktów?

i to by było na tyle dziękuję.
wypowiedzi: 47
wątków: 4
.
22.04.2007 (Nd) 13.40 (6297 dni temu)
przecież pisze jak byk, że bez abona zatrzymujesz sie na 150 :/

Testy w gimnazjum lada dzień koleś, podrasuj czytanie ze zrozumieniem.

Mam nadzieje ze abonamentu nie bedzie trzeba wykupywać co miesiąc :/
wypowiedzi: 8
wątków: 2
.
22.04.2007 (Nd) 15.11 (6297 dni temu)
Chciałem się tylko upewnić bo jakoś dziwne mi się to wydało.

Gimnazjum mam już za sobą.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

re: abonament
22.04.2007 (Nd) 16.54 (6297 dni temu)
Tak, Farmersi "na chmurce nie stoją". Rozwinięcie gry już sporo kosztowało, za serwer trzeba płacić etc. Reklam w grze nie ma, sponsora nie mamy... Więc, chcemy by gracze, którym gra się rzeczywiście podoba i chcą więcej opcji i więcej miast, "zrzucali się" w formie abonamentu na utrzymanie i rozwój gry.
By gra była jednak dostępna dla jak największej liczby graczy:
- wartość abonamentu będzie dość umiarkowana - początkowo zaledwie 30zł na rok lub 15 zł za kwartał
- na początku promocyjnie udostępnimy Minneapolis i Dallas dla wszystkich, by każdy mógł spróbować nowych opcji
- wersja obecna gry, zawsze pozostanie darmowa.

Mam jednak wrażenie, że jak doświadczycie Minneapolis, to tylko tam będziecie chcieli grać )
  
wypowiedzi: 2
wątków: 0
abonamencik
22.04.2007 (Nd) 17.53 (6297 dni temu)
A czy nie warto byłoby spróbować znaleźć sponsora, wstawić pare reklam, a w grze nadal wszyscy pozostaliby równi, bez podziałów na tych co płacą i tych co nie płacą?
wypowiedzi: 47
wątków: 4
ok
22.04.2007 (Nd) 19.19 (6297 dni temu)
Takie kwoty to pewnie przelewy, tak?
wypowiedzi: 11
wątków: 1
Brak pomysłu na temat ^^
29.05.2007 (Wt) 15.31 (6260 dni temu)
"Tak, Farmersi "na chmurce nie stoją"."

Dodajmy też, że nie jest to organizacja charytatywna ;p

Ale do rzeczy:

We wszystkich nowych miastach kowboje, kowboje, kowboje itd. Chyba tylko w Nashville ich nie ma.
Chodzi mi o to, żeby farmersi rozwijali się nie tylko dla dowódców szalejących z kowbojami, ale też dla tych, którzy od dowodzenia kowbojami wolą inwestowanie
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
29.05.2007 (Wt) 16.14 (6260 dni temu)
kowboje nie służą tylko atakom między graczami - służą też do obrony przez Indianami, polowań, a w Atlancie dodatkowo wprowadzimy 'automatycznego' gracza - i będzie można go atakować, by przejąć jego stada.

poza tym np. w Minneapolis przypada średnio 4 kowbojów na gracza - nie jest to jakaś wielka ilość...
  
wypowiedzi: 47
wątków: 4
29.05.2007 (Wt) 17.46 (6260 dni temu)
kowboje to tez inwestycja, jeśli źle w nich zainwestujesz przejedziesz się i zbankrutujesz

nie wystarczy zatrudnić 25 kowbojów w pierwszej rundzie, aby wygrać

trzeba wygrać taktyką! z kowbojami, bądz bez nich(tj minimalna ilość potrzebna do obrony)

więc, napewno gra nie jest "tylko dla dowódców szalejących z kowbojami"



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> abonament