gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> North vs South

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 9
wątków: 3
North vs South
20.03.2009 (Pt) 14.21 (5598 dni temu)
A moze by tak wprowadzic cos podobnego do WW, skladajacego sie z 5 etapow dla 2 druzyn po 5 graczy.
Druzyna ktora wygra wiecej etapow wygrywa rozgrywke.
Chodzi mi o lata wojny secesyjnej. Co wy nato?

PS: Pomysle nad reszta jak zobacze pozytywne opinie
wypowiedzi: 75
wątków: 3
Pozytywna opinia
20.03.2009 (Pt) 15.49 (5598 dni temu)
wydaje mi się, że realia wojny secesyjnej są ciekawym pomysłem na nowy scenariusz.
/opowiada się po którejś ze stron, swoim wojskom wynajmuje się ziemie za kasę, a wojska przeciwnika palą uprawy i kradną krowy/
może nie aż 5 etapów, bo raczej kazdy powinien być nowym miastem, więc sporo pracy by wyszło. może 3? /inywidualnie, druzyny 2 osobowe i drużyny 3-osobowe?/
ale fajny jest pomysł, żeby liczył się wynik łączny za całość, zamiast wyniku ostatniego etapu.
rzecz do przemyslenia!
wypowiedzi: 9
wątków: 3
.
20.03.2009 (Pt) 16.14 (5598 dni temu)
No trzeba dopracowac pomysl ale po co dopracowywac jak sie nie wie czy dobry czy nie . To z 3 etapami wsumie moze byc ale druzyny 2-3 osobowe to chyba za malo bo by musialo sie odbywac chyba z 5 razy dziennie takie cos, no chyba ze by bylo to tak jak WW, mamy komplet to gramy i od razu nowy sie zaklada scenariusz.
wypowiedzi: 5
wątków: 1
.
20.03.2009 (Pt) 16.19 (5598 dni temu)
No! Super pomysl, fajnie by bylo zmienic bieg historii...
Popieram pomysl w 100%.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
można tam wprowadzić
20.03.2009 (Pt) 16.27 (5598 dni temu)
kilka ciekawych rozwiązań jak produkcja konserw. (żelazna racja musi być)
wypowiedzi: 57
wątków: 4
:)
20.03.2009 (Pt) 19.15 (5598 dni temu)
tez o tym kiedys myslalem - bardzo ciekawy pomysl
wypowiedzi: 281
wątków: 18
Popieram
21.03.2009 (So) 09.06 (5597 dni temu)
Pomysł moim zdaniem warty uwagi ze strony szefostwa. Z tym, że niedługo będzie trzeba stworzyć osobną zakładkę na te wszystkie "scenariusze" (WW, Puchar, Na Zachód, Olimpiada...)
wypowiedzi: 55
wątków: 16
...
21.03.2009 (So) 09.55 (5597 dni temu)
mi ten pomysł z scenariuszem nowym mi się podoba.
wypowiedzi: 270
wątków: 6
odp.
21.03.2009 (So) 10.41 (5597 dni temu)
dobry pomysł.
wypowiedzi: 9
wątków: 3
.
21.03.2009 (So) 16.04 (5597 dni temu)
Prosze szeryfa o rozwazenie mojego pomyslu
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

N vs S
22.03.2009 (Nd) 04.40 (5596 dni temu)
wojna secesyjna moze być ciekawym kontekstem do scenariusza fabularnego. tak samo jak wojna z meksykiem. tak samo jak gorączka złota, republika teksańska czy budowa kolei.

taki scenariusz należałoby jednak rozpisać na elementy pierwsze, wypełnić treścią.
dopiero wtedy, gdy będzie wiadomo na czym to by polegało, możnaby ocenić czy fajne, czy nie.

na razie niektórzy już narzekali, że w Farmersach zrobiło się trochę zbyt gęsto od różnych 'udziwnień' - puchary, scenariusze, wyzwania, olimpiady... a zawsze mechanizm gry jest taki sam.

kolejny scenariusz tak na prawdę pewnie niewiele by wniósł nowego.

możesz jednak wymyśleć coś opartego na mechaniźmie scenariusza 'Na Zachód'. wtedy wdrożenie byłoby całkiem proste.


my na razie chcemy się koncentrować na ligach drużynowych oraz... Farmersach-planszówce. Mamy też jeszcze pewien rewolucyjny pomysł, ale na razie wszystko w fazie klarowania koncepcji.

ja osobiście jestem niestety ostatnio mniej aktywny online. musze trochę popracować na życie.
i przez najbliższe 2 tygodnie mogę być praktycznie niedostępny...
  
wypowiedzi: 9
wątków: 3
.
22.03.2009 (Nd) 12.54 (5596 dni temu)
No ok, rozumie ;P
Pomysle troche nad tym
wypowiedzi: 9
wątków: 3
Przebieg Gry
22.03.2009 (Nd) 14.12 (5596 dni temu)
Myślę, że to tak może wyglądać

Etap I

Bitwa o Fort Sumter, Karolina Południowa 12 kwietnia 1861 roku.

12 kwietnia 1861 artyleria konfederatów rozpoczęła ostrzał fortu, obsadzonego przez siły Unii. Fort poddał się następnego dnia, po 36 godzinach ostrzału. Pomimo intensywnego ognia nikt nie zginął po żadnej ze stron. Fort pozostał w rękach Konfederacji do końca wojny.


W tym etapie gra będzie 10 turowa, tylko trzeba pomyśleć na co ma być ta gra bo nic mi tu nie pasuje ;P ( jakieś pomysły? ).

Można by dodać dla Unii opcje “Umocnienia Fortu” ( Współczynnik obrony + 10% ). A Konfederacji opcje “ Posiłki z Południa” ( Co turę dodatkowa liczba żołnierzy przybyłych lub jednorazowa ilość ).


Etap II


Bitwa pod Chickamauga, 18 września 1863 roku.
Braxton Bragg poprowadzić na przeciwnika swoje przeważające liczebnie siły. Południowcom udało się nawet obejść przeciwnika z flanki, jednak dalszy marsz południowców powstrzymała kawaleria Unii. Dodatkowo w nocy wojska Unii wzmocnione zostały korpusem George'a Thomasa. Gdy w nocy 19 września w końcu obie strony stanęły naprzeciwko siebie, doszło do największej bitwy na zachodnim froncie walk.


Tu gra będzie 12 turowa , I myśle że może być na ziemię, przydało by się dodać dla Unii jednostki kawalerii (Silniejsze od zwykłych żołnierzy, a Konfederacji zwiększyć ilośc “Żołnierzy” przybywających na ture. Mozna by dodać inwestycje drużynową typu “Wspaniały dowódca George H. Thomas” w przypadku Unii ( inwestycja ta dawała by np siłe ataku + 5% ) lub w przypadku Konfederacji “ Wspaniały dowódca Braxton Bragg” ( ta inwestycja by dawała + 5% skuteczność obrony )

Etap III

Bitwa pod Spotsylvanią, 8 maja 1864 roku.
Generał unionistów Grant zarządził wymarsz w kierunku wsi Spotsylvania. Po drodze jednak musiał obejść lewą flankę armii południowców pod dowództwem generała Lee. Po dotarciu na miejsce Grant natknął się na silna obronę konfederatów skrytych za linią podwójnych okopów.

Grant skierował wówczas na konfederatów ogień swych 22 dział i zarządził atak 15000 ludzi. Atak przyniósł powodzenie, a konfederaci stracili wiele dział i ludzi wziętych do niewoli.


Tutaj gra też będzie 12 turowa. I znów nie wiem na co ma być ( słucham pomysłów ). Tutaj inwestycją dla Konfederacji mogą być “ Okopy” ( obrona + 5% ) , a dla Unii “Nowy rodzaj dział” ( Atak + 5% )

Co wy na to?
Do tego można by potem dożucić jakieś mapki albo video

PS: Jak macie pomysły to słucham :>
wypowiedzi: 1
wątków: 0

.
22.03.2009 (Nd) 17.31 (5596 dni temu)
Ja nie mam żadnego pomysłu, ale twój pomysł jest warty uwagi.
wypowiedzi: 9
wątków: 3
.
24.03.2009 (Wt) 20.54 (5594 dni temu)
No tak jest warty uwagi, ale jakoś nikt chyba nie ma żadnego pomysłu
wypowiedzi: 29
wątków: 4
może
25.03.2009 (Śr) 17.54 (5593 dni temu)
zrobic by duze zamówienie armii na zboże?
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

a mechanizm gry?
04.04.2009 (So) 13.16 (5583 dni temu)
wg mnie to mocno naciągany ten pomysł - nie pasuje do mechanizmu gry farmersów.
rozgrywka ma trwać 12 lat, a bitwa trwa 36 godzin. jak to połączyć?
plony byłyby co wieczór?

twój pomysł jest fajny, ale na inną grę.
aby trzymało to się kupy, trzebaby przemodelować zupełnie grę i zamiast krówek zrobić strzelby...

ale i tak nie widzę mozliwości by zrobić to wykorzystując obecny mechanizm farmersów.
  
wypowiedzi: 9
wątków: 3
:(
18.04.2009 (So) 16.54 (5569 dni temu)
Trudno ;p
wypowiedzi: 40
wątków: 4

A jak?
19.04.2009 (Nd) 14.47 (5568 dni temu)
Jak strzelby rozmnażałyby się?? (jeszcze jeden powód przeciw)



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> North vs South