gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Krowy i owce

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 31
wątków: 10
Krowy i owce
16.04.2009 (Cz) 21.51 (5571 dni temu)
Teraz druga propozycja.

Czy możliwe jest stworzenie 1 miasta, czy wyzwania, czy zadania... w którym możliwe by było zakupienie i hodowanie zarówno krów jak i owiec + uprawa? Jeśli będzie to problem, trudna zmiana w kodzie gry, lub pomysł bez sensu, proszę o wykasowanie tematu, po co śmiecić.

Takie rozwiązanie pozwoliłoby na większe możliwości w ustaleniu strategii i dalszej grze, z uprawami jest inaczej, wszystkie są bardzo podobne. Kursy i stajnia działałyby dla obu zwierząt, tak samo bonusy, prawdę mówiąc nie wiem co z atakami, może oddzielnie. Co wy na to?
wypowiedzi: 28
wątków: 0
17.04.2009 (Pt) 12.34 (5570 dni temu)
Fajnie, że są pomysły, ale wydaje mi się, że ten nie ma sensu, bo nie wnosi nic nowego. Przecież na dobrą sprawę 2 owce to to samo co 1 krowa - tzn. w grze Myślę, że nie wniosłoby to wiele świeżości do gry.

Sorki, że wciskam się w twój temat, ale tak sobie niechcący pomyślałem i wymyśliłem apgrejda
Co by było gdyby kowboję mogli napadać na nieruchomości? Zabierać dochód z nich lub niszczyć je zupełnie?
Jak myślicie ?
wypowiedzi: 16
wątków: 2
.
17.04.2009 (Pt) 22.30 (5570 dni temu)
Modele owiec i krów są analogiczne, różnią się tylko parametrami, więc w zasadzie taka substytucja niewiele by wniosła.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

O nie! Mylicie się!
17.04.2009 (Pt) 23.08 (5569 dni temu)
Tu nie o to chodzi. Chodzi o dodanie kolejnego niezależnego rynku. Owce dają wełnę, a krowy mleko, więc rynki byłyby niezależne i ogromne możliwości by dawały tak naprawdę.

Wystarczy sobie pomyśleć taką sytuację - gra na 5 osób - 4 idą w krówki, 1 w owce. Od razu jest do przodu i robi się ciekawiej! A z kowbojami na dwa rynki grać. Hoho! Dla mnie to jeden z lepszych pomysłów ostatnio.
wypowiedzi: 28
wątków: 0
Hmmm
18.04.2009 (So) 07.01 (5569 dni temu)
Nie pomyślałem o tym w ten sposób. Wydaje się, że rzeczywiście masz racje tylko jest jeszcze aspekt techniczny, bo na papierku to my tu wszystko możemy pozmieniać
Przydałaby się odpowiedź bosa na takie nowinki.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

re: dwa rynki
18.04.2009 (So) 09.36 (5569 dni temu)
temat wraca jak bumerang.
podobnie były już propozycje dwóch rynków 'zbożowych'.

od strony technicznej jest to bardzo trudne do wprowadzenia.

poza tym czy nie zmniejszy to konkurencji w grze? każdy będzie miał swoją niszę i dbał o swoje podwórko, nie wpływając na rynki pozostałych graczy...


jeśli chodzi o nowe rynki to raczej myślałem o drugim rynku eksportowym. dzięki połączeniu kolejowemu możnaby eksportować na drugi rynek, dalej położony z wyższymi cenami.
rynek bliski byłby narażony na ataki kowbojów i bandytów, a dalszy w miarę bezpieczny.

może niewiele by to wniosło, ale jakoś brakuje mi wykorzystania kolei w grze...
  
wypowiedzi: 28
wątków: 0
18.04.2009 (So) 11.49 (5569 dni temu)
A ja myślę, że do gry powinny być wprowadzane regularnie jakieś zmiany, bez względu na to czy wpłyną one znacząco na rozgrywkę czy będzie to tylko zmiana kosmetyczna.
Ważne żeby coś się działo, bo inaczej gra może się ludziom znudzić.
Pomyśl z drugim rynkiem eksportowym wstępnie oceniam na plus.

Żeby nie było, że krytykuję to odpowiadam, że ilość nowości jak najbardziej mi odpowiada. Niedługo minie rok odkąd tu gram, a zmian było na prawdę sporo.
- olimpiada
- zadania
- liga
- Wild West
- nowe miasta... ufff

Wielki brawa dla szeryfa !
wypowiedzi: 33
wątków: 2
hmmm
18.04.2009 (So) 16.59 (5569 dni temu)
A ja tak sobie myslalem ze mozna by pomyslec o jakims imporcie, poza targami oczywiscie. Nie mam na to jakichs konkretnych pomyslow, ale mysle ze fajnie by bylo importnac sobie troche welny, czy pszenicy
wypowiedzi: 173
wątków: 12
Jeśli chodzi o to co mówi Denso
18.04.2009 (So) 21.44 (5569 dni temu)
to mogłoby działać dokładnie jak eksport tylko w drugą stronę
- cena transportu ta sama
-skup także po cenie eksportowej
Wystarczyłoby chyba proste okienko postaci - ilosc importowanej pszenic
osobiscie nie jestem za
wypowiedzi: 326
wątków: 3
skoro się już taka rozmowa o innowacjach zrobiła ...
18.04.2009 (So) 22.07 (5569 dni temu)
wypowiedzi: 33
wątków: 2
zdarzenia losowe
19.04.2009 (Nd) 18.10 (5568 dni temu)
krzepa ten link do tematu jaki wkleiles odnosi sie do zdarzen losowych, a tutaj jest mowa o nowych opcjiach jakie bedzie mozna zastosowac w grze
wypowiedzi: 504
wątków: 13

19.04.2009 (Nd) 19.01 (5568 dni temu)
O nowym rynku powiem tylko, że moim zdaniem raczej nie wpłynie on na kwestię konkurencji a jeśli już to raczej ją poprawi. Wystarczy, że większa będzie liczba graczy w takich nowych miastach. Przy np. 9 graczach to średnio i tak było by po 3 na każdą specjalizację krów, owiec i zboża, a przecież wszyscy i tak mogliby grać na kilku rynkach równocześnie. I tak by pewnie robili, by móc na tych rynkach interweniować. Zresztą wszystko jest kwestią ustawienia parametrów miast. Ale technicznie to chyba rzeczywiście sporo roboty, bo nie wystarczy przerobić starych miast, tylko trzeba by budować nowe od początku.
wypowiedzi: 16
wątków: 2
.
19.04.2009 (Nd) 20.07 (5568 dni temu)
A ja się przychylam do zdania Szeryfa - wprowadzenie nowego rynku tylko zmniejszy konkurencję. Jedyną innowacją byłby wtedy ciekawszy rynek mięsa.
wypowiedzi: 40
wątków: 5

ad Szeryf
11.06.2009 (Cz) 15.20 (5515 dni temu)
"jeśli chodzi o nowe rynki to raczej myślałem o drugim rynku eksportowym. dzięki połączeniu kolejowemu możnaby eksportować na drugi rynek, dalej położony z wyższymi cenami."

A do tego jeszcze dodac mozliwosc wykupienia udzialow w uslugach transportowych i czerpanie zyskow z eksportu innych graczy (i swojego) (o ile jeszcze tego nie ma - nie gralem we wszystkich miastach jeszcze)



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Krowy i owce