gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Kilka uwag odnosnie nowych opcji

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 6
wątków: 1
Kilka uwag odnosnie nowych opcji
16.05.2007 (Śr) 12.12 (6273 dni temu)
Sadze, ze bedac w 6-10 roku w nowych rozgrywkach moge juz podac pierwsze niesmiale wnioski

1. Wynajem kowbojow nie powinien miec stalej ceny ustalanej tak jak pracownikow. Bo pracownikow kazdy potrzebuje pewna ilosc, a ochroniarzy nie. Jedni chca miec ich wielu, a inni wcale lub tylko kilku. Teraz, jezeli w pierwszym przeliczeniu nie ustawi sie wynajecia wszystkich, to umarl w butach, potem sie nie najmie, bo nie ma. I nawet nie mozna podkupic ich innym graczom, ktorzy nie moga duzo zaplacic.

Proponuje wprowadzic "handel" kowbojami na takich zasadach jak krowami, czyli z popytem i podarza. dodatkowo niech np. 20% kowboi co roku sie zwalnia z pracy u kazdego gracza, a inni moga ich podkupic. (Kowoboje czesto sie na pracodawcow obrazaja itp).

Do tego nie wiadomo, ilu sie uda zebrac kowboi w danym roku. Np. w pierwszym roku w Mineapolis ustawiam, ze chce wszystkich 30 do siebie i nie wiem czy przyjdzie 1 (wtedy chce, zeby stal i bronil), czy 5 (najazd na eksport), czy 10 (czyjes pola) czy moze 15 lub wiecej (bizony). Brakuje mi takiej mozliwosci. Bo jak nic nie ustawie, a przyjdzie 30, to jestem finansowo w totalniej dziurze.

2. Ceny zboza. Niestety taktyka rolnika w nowych miastach bardzo upada. Przy tak dlugich rozgrywkach cena zboza w koncu zejdzie do nieoplacalnej dla kazdego. W krowach koszta spadaja wraz z wielkoscia produkcji, w zbozu nie ma takiego efektu.

Tu mam dwie propozycje:
a) zwiekszyc chlonnosc rynkow eksportowych. Co spowoduje, ze jakies mozliwosci ruchu beda.

b) spowodowac, zeby ceny produkcji zboza tez malaly wraz ze zwiekszaniem gospodarstwa. Moze nowe udoskonaleniam, ktore beda kosztowalo co ture stala ilosc pieniedzy, ale koszt bedzie obnizalo procentowo. W ten sposob przy malym gospodarstwie nie bedzie sie to oplacalo, a przy duzym juz tak.

3. To juz do starych rzeczy. Czyli PDki. Denerwuje mnie opcja, ze gdy bankrutuja wszyscy za wyjatkiem jednego, to dostaje on niewyobrazalne wrecz ilosci PD za jedna gre. Jest to totalnie nieracjonalne.

Proponuje ograniczyc max otrzymywane pd do 20 na gre np. To chyba niezbyt skomplikuje, a bedzie troszeczke realniejsze. Bo bankructwo wszystkich pozostalych bardziej zalezy od ich nieumiejetnosci, niz od moich zdolnosci.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Kilka uwag odnosnie nowych opcji
16.05.2007 (Śr) 12.49 (6273 dni temu)
Bardzo ciekawe uwagi.
W szczególności ta o kowbojach.
Tym niemniej ja proponowałbym poczekać z rozpatrzeniem wszystkich uwag do czasu zakończenia określonej (?) ilości gier. Każdy nabierze doświadczenia. Wypracuje swoje strategie i dopiero wtedy zacząć zmieniać "uciążliwości".
wypowiedzi: 9
wątków: 1

...
16.05.2007 (Śr) 14.33 (6273 dni temu)
co do drugiego punktu to nie trzeba nic zmieniać chłonność rynku eksportowego i jak jest zwiększona. Po prostu ceny tak spadają ponieważ jest dużo osób które zaczynają grać w tą grę i od razu wchodzą do trudnego miast gdzie spichlerz to podstawa a go nie kupują [oczywiście po kilku rundach to miasto powoduje spadki ceny]. Z oceną rynku zboża zaczekajmy aż będą gry gdzie większość graczy to będą osoby z gwiazdkami bo w końcu te miasta są stworzone pod ich kątem. Natomiast co do punktu b to w krowach cena tak spada ponieważ one co rundę się rodzą i ich przyrost jest geometryczny natomiast w strategi rolnika ciężko będzie co runde kupować po kilka działek ziemi tym bardziej jeżeli cena zboża jest niska. Jeszcze jedna rzecz dotycząca krów to na początku one nie są tak dochodowe dopiero po kilku rundach zaczynają przynosić realne dochody a jako rolnik można szybko zainwestować kase zarobioną na sprzedaży zboża. wybierając taktykę mieszaną i nie przemyślając tego zbyt dokładnie można stracić całe stado i być na większym debecie niż osoby co wybrały strategię rolnika.

jeśli chodzi o punkt trzeci to w końcu ta osoba co się utrzymała i nie zbankrutowała powinna dostać bonus w postaci pd. To jest premia za umiejętności gracza. W końcu łatwo to zrobić trzeba tylko farmić w sf lub nowych miastach i duży przyrost pd zapewniony. To nie jest takie trudne w większości sami gracze doprowadzają do takiej sytuacji w sf przez nie kupowanie spichlerza. Dajmy na przykład pierwszą rundę w SF: otóż gdy cena zboża spadnie o 20% wtedy lepiej postawić na hodowle i najwyżej z jedną lub dwie działki na uprawy natomiast gdy cena na rynku zboża urośnie o 20% wtedy przewalone maja osoby co postawiły na hodowle bo płace dla pracowników przewyższają ich dochody ze sprzedaży mleka. I często krowy są wyprzedawane. Trzeba po prostu przewidzieć co zrobią inni i popełnić mniej błędów niż inni wtedy się wygra

system jaki jest z kowbojami jest dobry i ogólnie dobrze wyważony. Jeśli wszyscy gracze mają po kilka kowbojów to balans gry jest dobry, problem pojawia się wtedy gdy jedna osoba ma ponad 50% wszystkich kowbojów. W mineapolis o ile cena mięsa za bardzo nie spadnie to można ich utrzymać z samych polowań na bizony i użyć ich pod koniec gry żeby wygrać o ile nie jest się na prowadzeniu. Ja jestem przeciwny wprowadzaniu kowbojów ale jak takie są reguły gry to trzeba wykorzystać wszystkie środki żeby wygrać bo inaczej inni wykorzystają je przeciwko tobie. Można by zrobić tak że osoba która ma >=50% wszystkich kowbojów można na taką osobę robić ataki grupowe. Zyski z tego ataku by się dzieliły po równo lub kto jaki miał udział w tym ataku. Jeśli taka osoba zrobiła już 5 ataków jest wywieszony za nią list gończy i tak może naskoczyć wszystkim ponieważ nawet z pomocą szeryfa nic mu nie zrobią. Więc można by wprowadzić coś takiego że gdy w danej rundzie taka osoba zaatakowała kogoś to ta osoba [zaatakowana] dostawała by dodatkową pomoc jeśli by chciała się odpłacić a inni których nie zaatakował dostawali by normalną pomoc.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
16.05.2007 (Śr) 19.18 (6273 dni temu)
ciekawy wątek rozpoczęliście
jest sporo nowych opcji i feedback graczy jest dla nas bardzo ważny. chcemy by wszelkie nowości służyły zwiększaniu przyjemności z gry i by wszelkie czynniki były optymalnie wyważone, co nie jest takie proste
dlatego wszelkie wasze opinie są bardzo istotne.

AD1.
lochost - wydaje mi się, że twoja propozycja spowodowałaby, że silniejsi stawaliby się jeszcze silniejsi. kowboje, oprócz wielu funkcji, mają również na celu częściowe wyrównywanie szans między słabszymi a silniejszymi.
zgadzam się, że przy zatrudnianiu kowbojów jest element ryzyka (nie wiadomo ilu się uda zatrudnić). ale tu podobnie jak z dylematem hodowca-rolnik, trzeba kalkulować ryzyko i mieć strategie alternatywne.

wydaje mi się natomiast, że dobrą innowacją, choć trochę sztuczną, byłoby uniemożliwienie atakowania kogoś, kto jest wyraźnie słabszy (np. ma mniej niż połowa naszych kowbojów). co o tym myślicie?

AD2.
zauważcie, że im więcej krów, tym niższe koszty produkcji, ale też niższe... ceny mleka. natomiast ze zbożem niekoniecznie - cenę zboża na rynku lokalnym można spokojnie utrzymywać na niezmienionym poziomie, a nawet, dzięki spichlerzowi, podnosić. więc nie jest tak, że hodowca jest 'skazany' na rosnącą rentowność, a rolnik przeciwnie.

co do dotychczasowych rozgrywek w Minneapolis - rzeczywiście, w pierwszych rozgrywkach sytuacja na rynku zboża jest bardzo trudna. głownie dlatego, że gra tam sporo nowicjuszy, którzy czasem nie podejmują nawet decyzji - już wkrótce wprowadzimy tam minimalne PD w wysokości 70 i sytuacja powinna się wyraźnie poprawić. ponadto po wystartowaniu pierwszych ok. 4 rozgrywek, lekko zmieniliśmy parametry (nieco więcej kowbojów, mniej bizonów, mniej ziemi miasteczka...), co ułatwi grę.

AD3.
uwaga bardzo słuszna i pewnie ją wprowadzimy. ograniczenie powinno jednak zależeć od ilości graczy oraz 'średniego PD na gracza'. wg. mnie najlepiej jako iloczyn tych parametrów (czyli ekstremalne wzrosty byłyby 2 razy niższe, więc już nie takie ekstremalne).
  
wypowiedzi: 23
wątków: 0

.
16.05.2007 (Śr) 19.25 (6273 dni temu)
Polowanie na bizony.

Przy 25 kowbojach na 8 graczy polowanie na bizony jest niemożliwe.
Siła bizonów ( 250 sztuk ) 31,5
Skuteczny atak możliwy jest przy posiadaniu conajmniej 13 kowbojów .

Co dzieje się z kowbojami bankrutów ?
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

.
16.05.2007 (Śr) 19.50 (6273 dni temu)
1. tak jak pisałem, po pierwszych kilku rozgrywkach w Minneapolis poprawione zostało kilka parametrów. między innymi:
- obecnie jest 230 bizonów
- oraz 30 kowbojów
rzeczywiście mając mniej niż 13 kowbojów nic nie da się upolować.
początkowo bałem się, że gracze nie będą zatrudniać kowbojów. a ktoś kto na początku by zatrudnił np. 25 kowbojów miałby wygraną w kieszeni (głównie dzięki polowaniom).

2. kowboje graczy, którzy bankrutują, powracają do puli kowbojów niezatrudnionych.

3. wprowadziliśmy maksymalny pułap zmiany PD - jest on równy iloczynowi liczby graczy i parametrowi 'punkty wyjściowe na gracza' - zaktualizowane algorytmy są na http://farmersi.pl/algorytmy.xls. Wiec ekstrema PD będą mniej ekstremalne.
  
wypowiedzi: 47
wątków: 4
nie jestem pewien
16.05.2007 (Śr) 20.04 (6273 dni temu)
wydaje mi się natomiast, że dobrą innowacją, choć trochę sztuczną, byłoby uniemożliwienie atakowania kogoś, kto jest wyraźnie słabszy (np. ma mniej niż połowa naszych kowbojów). co o tym myślicie?


Uważam, że jeśli jest słabszy to tylko i wyłącznie jego wina, to nie znaczy że należy mu się jak zaznaczyłeś sztuczna ochrona.
wypowiedzi: 6
wątków: 1
Odp
16.05.2007 (Śr) 21.42 (6273 dni temu)
1. Z kowbojami najbardziej niepodoba mi sie fakt, ze moge zlozyc zamowienie na 30 kowbojow, bo tylu jest dostepnych na rynku i nie mam zadnych mozliwosci przewidzenia, co sie stanie. Jak nikt wiecej tego nie zrobi, to mam 30 kowbojow i jezeli nie wysle ich na bizony, to jestem 30*72$=2160$ w plecy. Jezeli inni zrobia to samo co ja, to mam 30/ilosc graczy(8)~=4, ktorych wysylanie mija sie z celem (cale szczescie, ze chyba nie gina na bizonach).

Gdyby mozna bylo ustalac ich place rynkowo (bo teraz nie jest ustawiana rynkowo, teraz jest wzieta z sufitu i zrynkowoscia ustawienie pod tytulem praca robola/3 nazac nie mozna. To jakby stwierdzic, ze od dzisiaj nauczyciele zarabiaja x2 wiecej niz dentysci, a co maja jedni do drugich, to ja juz nie wiem), to moge ustalic, kiedy oplaca mi sie najmowac, a kiedy nie. Przy niaskich placach zaryzykuje, przy wysokich nie. Jezeli place rosna, a ja swoim nie dam podwyzki, to odejda. Jezeli moi beda lepiej oplacani, niz u konkurencji, to zostana. Mozna to potraktowac strategicznie, bo teraz jest zupelnie z czapy.

Dodatkowo, cena kwobojow mogla by delikatnie zalezec od ich ilosci. Gdy masz 4 kwbojow to placisz normalnie, a jak np. 8 to o 10% wiecej. To juz do przeliczenia co i jak. Albo w polaczeni z powyzszym, liczba odchodzacych zalezy mocno od twich plac dla kowbojow, srednich w miasteczku i od ilosci posiadanych przez ciebie i lacznie w miasteczku. To urynkowiloby sprawe i jednoczesnie utrudnilo posiadanie olbrzymich ilosci kowboi.

mozna dodatkowo zalozyc, ze swoim strzelcom placisz za rok z gory ... Wtedy ogranicza cie jeszcze aktualna kasa. Bo w grze za wszystko za wyjatkiem ich placi sie narazie na poczatku roku (tzn, musisz przygotowac fundusze).

2.
Ad snug: Zdaje sobie sprawe, ze taktyka rolnika daje duze mozliwosci na poczatku. Niestety bardzo szybko sie ona zapycha, a jest bardzo trudno wrocic na hodowce. To wlasnie w tym momencie przydalaby sie mozliwosci miportu krow z zewnatrz. Nawet po duzo wyzszej cenie. Tak robiono. Wlasnie w celu rozpoczecia hodowli. Jezeli popyt w miescie wynosi 100, a miasteczko sprzedaje 10 krow, to logicznym jest, ze inteligentny farmer pojedzie na najblizszy sped bydla zakupic kikadziesiat sztuk. Jak dla mnie moze to byc w cenie x2 eksportowa nawet, ale zeby dalo sie wrocic na hodowce.

ad szeryf: Fakt, hodowca na rentownosc skazany nie jest, ale ma mozliwosci przeszkadzania i innym hodowcom i innym rolnikom, moze tez bardzo szybko wrocic na rolnika. Rolnik z kolei srednio moze nabruzdzic innym rolnikom, bo cenowo z nimi nie powalczy. Nawet majac wieksze ilosci ziemi. Moze tylko wyrzucac na rynek wieksze ilosci towaru. Przy balansowaniu na granicy oplacalnosci, to juz srednio moze regulowac rynek. Na hodowce nie wroci, bo na to potrzeba czasu, a i im nie przeszkodzi. Dlatego uwazam, ze oplacalnosc rolnictwa powinna w jakis sposob zalezec od powierzchni upraw. W ktotkich grach to nie przeszkadzalo, w dlugich moze byc gwozdziem do trumny.

Ad Dufia: Jestem przeciwny sztucznym regulacjom takim jak - jego nie mozesz atakowac, bo jest slabszy. Ta gra mi sie podoba wlasnie dlatego, ze jest mozliwie realna. Nie zabijajmy tego takimi restrykcjami.

Tak jak i nie podoba mi sie pomysl ratowania slabszych i wprowadzanie czegos tylko dlatego, zeby mozna bylo jakos sie odratowac i slabsi mieli lepiej. Na realnym rynku tak nie ma. Popelniasz maly blad - masz mniejsze zyski - odstajesz od czolowki. Popelniasz duzy blad - bankrutujesz. Proste, choc moze brutalne.

Popieram zablokowanie nowych miast od wysokiego pulapu PD. To zdecydowanie nie sa miasta dla poczatkujacych. Ja z moimi ledwo jestem gotowy. Choc dobrze, ze na poczatku bylo 0, bo w ten sposob, szybko sie nowe gry ustawialy i mozna bylo zobaczyc wszystko w praktyce.

4.
Przypomnialo mi sie.

Czy daloby sie wprowadzic opcje - co wyprzedawac w razie braku pieniedzy? Np ustawiac priorytety? Bo nie zawsze kolejnosc zboze, krowy, ziemia jest dla gracza najlepsza. Jak prubuje zostac hodowca i mam 30 dzialek ziemi i 5 swierzo kupionych krow i z powodu sytuacji rynkowej sprzedaje mi sie 5 krow, a nie 2 dzialki ziemi, to jest to naprawde irytujace. Kazdy komornik zgodzilby sie wpisac ziemie na licytacje przed bydlem, czy zbozem.
wypowiedzi: 47
wątków: 4
yhy
17.05.2007 (Cz) 09.40 (6272 dni temu)
lochost

to jest cytat z wypowiedzi Szeryfa
"wydaje mi się natomiast, że dobrą innowacją, choć trochę sztuczną, byłoby uniemożliwienie atakowania kogoś, kto jest wyraźnie słabszy (np. ma mniej niż połowa naszych kowbojów). co o tym myślicie?"

Ja dodałem to:
Uważam, że jeśli jest słabszy to tylko i wyłącznie jego wina, to nie znaczy że należy mu się jak zaznaczyłeś sztuczna ochrona.

Chciałem napisać wypowiedz Szeryfa w kursywie, ale jakoś nie działa(teraz widze, myślałem że znaczniki kursywy dodają sie na początku i koncu zaznaczonego tekstu automatycznie, ale tak nie jest)

Tak jak Ty, uważam że słabszemu nie należą się ułatwienia.
wypowiedzi: 6
wątków: 1
Fakt
17.05.2007 (Cz) 10.38 (6272 dni temu)
Faktycznie, to szeryf chce ratowac slabszych. Twoja wypowiedz za szybko przeczytalem. Przepraszam - moj blad. W takim razie to co napisalem powinno byc adresowane do Szeryfa.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
17.05.2007 (Cz) 11.22 (6272 dni temu)
co do ratowania słabszych - po prostu nie chciałbym, by słabsi zniechęcali się, gdy potentaci będą z nich wyciskać ostatnie soki.
ale rozwiążemy to raczej inaczej - będzie można oceniać innych graczy pod względem 'sympatyczności' i 'kompetencji'.

co do kowbojów - lochost, zauważ, że jeśli uda ci się zatrudnić 30 kowbojów i, jak piszesz, jesteś 2000 w plecy, ale, mając 30 kowbojów rządzisz w mieście - możesz śmiało atakować innych graczy, palić im zboże i zabierać krowy. więc ryzykując stratę 2000 w pierwszej turze, w rzeczywistości nic nie ryzykujesz - nawet po wyprzedaży całej ziemi, możesz zarabiać na polowaniach, zyski inwestować z hotel, bar i inne inwestycje, handlować zbożem i gnębić pozostałych graczy. jak pisałem trzeba kalkulować i minimalizować ryzyko albo maksymalizować szanse na wygraną.

ja bym na razie zostawił kowbojów tak jak są - proponowane przez ciebie zmiany wymagałyby sporej przeróbki kodu, a dużo by nie zmieniły. nie chcemy by kowboje stali się esencją gry. raczej powinny być istotnym dodatkiem i niczym więcej.
  
wypowiedzi: 47
wątków: 4
ale przecież
17.05.2007 (Cz) 18.38 (6272 dni temu)
oni zniechęcają się grając z dużo lepszymi od siebie, teraz ma to miejsce bo nie ma limitu PD

inaczej każdy przecież zatrudni tych 4 kowbojów którzy sprawią że ataki nie będą juz tak opłacalne

swoją drogą to, że farmersi wymagają od gracza nie tylko tępego klikania co 3 godziny, ale co czegoś wiecej jest zaletą i jednocześnie wadą - wiele osób kończy swoją przygode już na początku
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
17.05.2007 (Cz) 19.00 (6272 dni temu)
jak ktoś kasuje konto, to zwykle podaje jakiś powód. mniej więcej połowa przestaje grać, bo nie rozumie tej gry i jest dla nich za mało dynamiczna (czyli spodziewali się czegoś jak ogame czy plemiona, a zazwyczaj nie chce im się czytać na czym gra polega), a druga połowa pisze, że... nie mają czasu na granie.
  
wypowiedzi: 5
wątków: 0
Do Szeryfa...
18.05.2007 (Pt) 02.24 (6271 dni temu)
1. Zmianę algorytmu przeliczania PD uważam za nie do końca uczciwą. Być może zwróciłem na to uwagę z tego powodu, że bezpośrednio mnie dotknęła (swoją drogą ile dostałbym punktów za moją ostatnią grę w SF na starych zasadach?). Wcześniejszy sposób naliczania i jego uzasadnienie przytoczone w opisie rekordowej gry w 1 numerze gazetki w pełni popierałem. Obecnie graczom, którzy później dołączyli do gry będzie znacznie trudniej dogonić w tabeli wyników przodującą "elitę", zwłaszcza że prawie każdy z graczy czołówki skorzystał na grach z "bankrutami". Ale być może o to tu głównie chodziło... Jeśli więc statystyki PD mają być w jakikolwiek sposób miarodajne, należałoby chyba przeliczyć wszystkie odbyte już gry według nowego algorytmu. Myślę, że z wielu powodów będzie to jednak nierealne. Wydaje mi się, że statystyki PD są istotnym elementem tej gry, bo w końcu każda rywalizacja ma na celu osiągnięcie konkretnego wyniku. Taka zmiana reguł w trakcie gry przeczy jednakże zasadom uczciwej rywalizacji. Zwłaszcza, że ilość PD wiąże się w nierozerwalny sposób z bonusami, które mają istotne znaczenie w rozgrywce.
2. Zastanawiałem się nad problemem gier ustawianych, gdzie niekiedy widoczne jest nielegalne dogadywanie się graczy, co do sposobu prowadzenia rozgrywki. Takie gry były i będą. Może więc wprowadzić zalegalizowanie takich "ustawek" poprzez stworzenie możliwości gier zespołowych. Przykład: wyzywam Cię Szeryfie na pojedynek w Memphis, zaproś swojego człowieka, ja wezmę swojego i zakładamy grę. Takie gry mogłyby być "umawiane" na forum, ale powinny toczyć się poza głównym wątkiem gry (bez wpływu na ilość gier rozgrywanych normalnie i na statystyki PD), coś na zasadzie szybkiej gry w Wilmington. Nie wiem ile byłoby z tym roboty, ale myślę, że może to być ciekawa opcja.
Pozdrawiam
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
18.05.2007 (Pt) 10.31 (6271 dni temu)
Wildfire,
rozumiem twoją gorycz, gdyż rzeczywiście wprowadzona zmiana mocno cię dotknęła. Bez korekty dostałbyś ok. 2 razy więcej PD za ostatnią grę. Musisz jednak zrozumieć powody, które kierowały tą zmianą - ekstremalne wzrosty PD, tak jak zauważył lochost, wynikają głównie z błędów przeciwników, którzy bankrutują. Gdy wszyscy grają świetnie, to zmiany PD są znacznie mniejsze.
I tak górny pułap zmiany PD jest bardzo wysoko, więc cały czas można dużo zarobić PD w jednej rozgrywce.
Ale ekstremalne wzrosty były niesprawiedliwe - ktoś, dzikim szczęściem, mógł w jednej rozgrywce dostać więcej PD niż inny dobry gracz, wygrywający w 5 innych rozgrywkach.
Nie będziemy jednak poprawiać zakończonych rozgrywek - na pewno domyślasz się jakie wzbudziłoby to protesty.
Grę ciągle rozwijamy i zasady czasem się zmieniają - by się nie zmieniały, musielibyśmy przestać cokolwiek ulepszać. a chyba nie o to chodzi?

co do drugiego punktu - trochę byłoby to skomplikowane.
po głowie chodzi mi zorganizowanie weekendowej offlinowej imprezy np. we wrześniu, by rozegrać jakiś turniej. mogłaby być wersja teamowa. jak będzie odpowiednie zainteresowanie, to coś takiego zrobimy...
  
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Turnieje i klasyfikacja drużynowa (np. pary lub trójki).
18.05.2007 (Pt) 17.08 (6271 dni temu)
To mogłoby być ciekawe.
wypowiedzi: 47
wątków: 4
szybkie rozgrywki
18.05.2007 (Pt) 19.48 (6271 dni temu)
chętnie spróbowałbym szybkich rozgrywek

przeliczenie co 3 minuty i dawaj


Albo puchary miast, zgłasza sie x osób, powstaje x rozgrywek, z miasta wychodzi x najlepszych, aż do finałowej rozgrywki, wszystkie gry są w danym mieście, zwyciezca zostaje mistrzem miasta

myśle że do zrobienia w przyszłości



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Kilka uwag odnosnie nowych opcji