gry online

 tematów: 33      wątków: 2618      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> rozbudowa gry

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 0
wątków: 1
rozbudowa gry
03.06.2007 (Nd) 19.06 (6285 dni temu)
proponuje dodanie gry w której brali by udział
wszyscy gracze
Gracze po aktywacji konta dostawali by farme w wylosowanej osadce i grali by tam az do końca (do czasu kiedy zdecyduje sie przerwać gre)
w ten sposub gra trwająca pare dni w której podejmujemy 20 decyzji zmieniła sie by w pełno wartosciową gre strategiczną
zwiekszylo by to jakośc gry
i przyciagneło wiecej graczy myślących o grach strategicznych nie jako 5-10 turowych ale trwających setki tur
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Fajny pomysł
03.06.2007 (Nd) 20.28 (6285 dni temu)
Jakby mu się znudziło, mógłby wystawić swoją farmę na sprzedaż.
wypowiedzi: 47
wątków: 4
ok
03.06.2007 (Nd) 21.45 (6285 dni temu)
ale teraz jest dobrze
wypowiedzi: 21
wątków: 1
zaleta
03.06.2007 (Nd) 22.30 (6285 dni temu)
Ja musiałem porzucić moje ulubione Stars! właśnie dlatego, że nie mam szans na codzienne rozgrywki przez 3 czy 6 miesięcy, a tydzień-dwa w farmersach jest akurat w sam raz

PS. W sumie jeszcze bardziej by mi się podobały gry pon-pt, z wolnym weekendem (ale rozumiem, że farmerzy nie mają urlopów
wypowiedzi: 1
wątków: 0
jak dla mnie OK
06.06.2007 (Śr) 20.02 (6282 dni temu)
ja uwazam ze taka gra nieskonczona moglaby byc dobrym pomyslem, ale nie powinna byc obligatoryjna i przede wszystkim tworcy gry powinni nastawic sie na taka forme rozgrywki jaka istnieje obecnie. stworzenie opcji gry nieskoczonej mogloby jednak byc ciekawym urozmaiceniem.
wypowiedzi: 7
wątków: 2

...
06.06.2007 (Śr) 20.09 (6282 dni temu)
Jedno pytanie odnośnie tej koncepcji...
Zakładając jej wprowadzenie - ile ziemi byłoby dostępne do zakupów? Osoba wchodząca do gry tydzień, czy dwa tygodnie później byłaby już na totalnie straconej pozycji.
Obawiam się, że takie coś mogłoby raczej odstraszac graczy, niż ich zachęcac...
wypowiedzi: 32
wątków: 0

dane
06.06.2007 (Śr) 20.12 (6282 dni temu)
ponadto w jaki sposób przedstawiać dane, jak by miały wygladać wykresy?

na pewno to jest kłopotliwe a w zasadzie to już chyba by była inna gra - tak mi się wydaje
wypowiedzi: 65
wątków: 3

:)
06.06.2007 (Śr) 22.02 (6282 dni temu)
Narazie moim zdanie gra idzie w dobrym kierunku, który mi sie podoba a nowe miasta jescze berdziej bedą urozmaicać rozgrywki. A taka gra nieskończona nie mogła by posiadać wolnego rynku tylko ceny by były ustaslane odgórnie bo wolny rynek spowodował by że nic by się nie opłacało albo wszystko by sie opłacało i jedni by się dorobili majatków takich że hoho a inni walczyli by o przetrwanie.Było by moło opłacalne jeżeli ktoś by na rozpoczeciu miał pare krówek i inni spore stadko.

Ucieszyło mnie jak dziś w czasapiśmie "Top agar" znalazłem artykół o grze farmersi
Moim zdaniem trzeba wynagrodzic człowieka który sie do tego przyczynił.

KryssR
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Długość rozgrywki
07.06.2007 (Cz) 21.31 (6281 dni temu)
Może zamiast gry dążącej do oo (nieskończoności) wystarczy wprowadzić miasto z grą na XX lat, z wiekszą ilością graczy
Żadnego dołączania się do gry w trakcie, ewentualnie możliwość sprzedania swojej farmy np. za odpowiednią ilość PD (może organizacja licytacji ?) innemu graczowi.
Rozgrywki mogłyby startować cyklicznie np. 1 każdego miesiąca, po zebraniu określonej ilości graczy.
Coś podobnego występuje w grze Laventhar. Nowy Świat startuje dopiero po zebraniu się odpowiedniej ilości graczy.
wypowiedzi: 178
wątków: 8
-
07.06.2007 (Cz) 21.42 (6281 dni temu)
wg mnie cała ta dyskusja jest... bez sensu. chcecie z farmersów robić kolejnego traviana czy ogame'a?
jesli graliście np. w miastach minneapolis czy dallas, to powinniście wiedzieć, że wynik końcowy w 90% kształtuje się przez pierwsze 5-8 przeliczeń. i czy rozgrywka będzie trwała 15 tur czy 100, to wynik będzie taki sam. bogaci stają się bogatsi, a biedni biedniejsi.
wg. mnie urokiem farmersów jest to, że rozgrywka szybko się kończy i można się szybko odgrywać.
rozgrywki na 10 graczy czy więcej - może miałyby sens, ale wykresy byłyby całkiem nieczytelne. jednocześnie wpływ gracza na rynek (i innych graczy) byłby znacznie mniejszy - czyli o zwycięstwie gracza w większym stopniu by decydowali inni gracze, a mniej on sam.
wypowiedzi: 588
wątków: 61

-
07.06.2007 (Cz) 22.28 (6281 dni temu)
Ja również jestem przeciwna takiemu pomysłowi. Ta gra ma swój urok, a ten pomysł spowodowałby, że upodobniłaby się do Ogame. A nie wszyscy mają czas siedzieć pół dnia przed komputerem.
wypowiedzi: 25
wątków: 5

...
08.06.2007 (Pt) 00.11 (6281 dni temu)
A tak z innej beczki,

co jeszcze znacie oprócz:
ogame
travian
?
Ja np ostatnio przyglądałem się grze na www.laventhar.org

Pozdrawiam
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Każda dyskusja ma sens
08.06.2007 (Pt) 12.07 (6280 dni temu)
Nie jest moją intencją robić z Farmersów innej gry (zwłaszcza, że i tak tych innych nie znam).
Ani tym bardziej "zamykania" obecnych miast.
Pojawienie się tego wątku oznacza, że gracze oczekują nowości. Jeżeli "wynik końcowy w 90% kształtuje się przez pierwsze 5-8 przeliczeń" to po pewnym czasie nie będzie chętnych do gry. Już teraz chcąc pograć, w niektórych miastach trzeba czekać kilka dni na zebranie się kompletu graczy.
Natomiast jakie nowości będą i czy w ogóle będą zależy to głównie od Szeryfa.
Forum jest po to, żeby w ramach burzy mózgów natchnąć Szeryfa na jakieś nowe scenariusze.
Więcej optymizmu.
Pisanie jednoznacznie, to "nie ma sensu" zamyka tylko dyskusję i do niczego pozytywnego nie prowadzi.
wypowiedzi: 178
wątków: 8
ok.
08.06.2007 (Pt) 12.27 (6280 dni temu)
słusznie - dyskusja ma sens. tylko nie podoba mi sie koncepcja ukierunkowywania farmersów w stronę innych gier 'masowych'. to tak jak by zrobić brydża na 100 osób.

wg mnie rozwój powinien polegać na dodawaniu nowych inwestycji, szybkich miast, zdarzeń losowych itd, by było więcej czynników do brania pod uwagę i więcej możliwości wygrywania (by gra nie była schematyczna).
oczywiście można spróbować z rozgrywkami na np. 9 osób i 20 tur, albo dla 5 osób i 25 tur (by wykresy były czytelne), ale np. 20 osób i 100 tur jest wg mnie bez sensu - bo już po 10 turach powstałaby grupa 3 liderów, a reszta by powoli bankrutowała i ostatnie 90 tur byłyby niezwykle nudne.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

I takie myślenie mi się podoba
08.06.2007 (Pt) 13.48 (6280 dni temu)
Ważne jest "by gra nie była schematyczna". Niektóre nowe miasta "dają" do myślenia. To już nie jest 5-10 minut na podjęcie decyzji.
A co do ilości graczy i przeliczeń, to zapewne da się to sprawdzić. Jak Szeryf uruchomi jakiegoś "pilota" to potestujemy czy ma to sens.

Ciekawym rozwiązaniem może być dodanie zdarzeń losowych "in plus" a nie tylko "in minus" jak ataki Indian czy trąba powietrzna.
wypowiedzi: 2
wątków: 1
nowe miasto?
09.06.2007 (So) 21.01 (6279 dni temu)
proponuje wprowadzic kolejne miasto z symulatorem ale tym razem na wieksza ilosc tur niz 5
poniewaz czuje sie pewien niedosyt po skonczeniu treningu w memfis w stylu a co dalej
tylko po to by moc trenowac nowe taktyki czy po prostu spogladac jak inni gracze bankrutuja w tym czasie lub po to tylko by sie przkonac ze rozgrywka w nieskonczonasc nie ma sensu



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> rozbudowa gry