gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Szybkie gry z zaplanowanym startem

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 2
wątków: 2
Szybkie gry z zaplanowanym startem
27.11.2009 (Pt) 14.21 (5346 dni temu)
W grach szybkich nie podoba mi się to, że zebranie kilku osób wymaga często wielu godzin lub dłużej, a ten czas trzeba spędzić przed komputerem by nie przegapić rozpoczęcia.

Rozwiązanie tego było by bardzo proste: mianowicie wprowadzenie dodatkowego, opcjonalnego parametru ustawianego przy tworzeniu gry czyli czasu (i ewentualnie daty) startu.

Np. Nowa gra została stworzona rano z czasem startu 20.00, a gracze zapisywaliby się do niej cały dzień wiedząc że ruszy dopiero o 20.00.

Jako że w grach zwykłych nie ma możliwości jednoczesnego tworzenia wielu gier w tym samym mieście, a nie wszystkie godziny rozpoczęcia odpowiadają każdemu - wprowadzić to można chociaż w wyzwaniach. Dzięki temu miast z szybkim przeliczaniem było by o wiele więcej.
wypowiedzi: 270
wątków: 6
Fajny pomysł
03.02.2010 (Śr) 10.13 (5278 dni temu)
Przypadkiem trafiłem do tego wątku. Moim zdaniem bardzo fajny pomysł, ale nie chyba dla wszystkich. Taki gadżet można by dodać osobom z diamentami lub po osiągnięciu jakiegoś stażu w grze + aktywny abonament. Mile by było widzieć takie rozwiązanie także ze startowaniem gier przez liderów, a do tego czasu byłby czas, że jeżeli danemu graczowi nie odpowiadają jakieś opcje w rozgrywce, to może się wypisać i na jego miejsce mógłby podpiąć się ktoś inny.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Szybkie gry z zaplanowanym startem