autor |
treść |
wypowiedzi: 0
wątków: 1 |
Dłuższe gry
04.11.2006 (So) 18.55 (6466 dni temu)
Przydałoby się zrobić możliwośc dłuzszych gier - być może w trudniejszych warunkach bo w tych bardzo szybko można sie dorabiać - szczególnie gdy partnerzy nei czyhają na błędy. Obniżając nieco ceny produktów taki efekt by sie uzyskało - trudniejszą grę - i byłoby sens zrobić maraon powiedzmy nawet 30 turowy - czyli można grać dwie gey krótkie i jedną maratonową - po powiedzmy ukonczeniu co najmniej 5 gier na miejscu co najmniej trzecim - to po to by Ci, co nie potrafią grać lub nie chca nie wchodzili do maratonów |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
Słusznie
04.11.2006 (So) 21.33 (6466 dni temu)
Słuszna uwaga. zmieniłem trochę parametry miast - obecnie Memphis i Cleveland mają minimalne PD=0 - tą są gry krótkie, na dość umiarkowanych parametrach. Trudniejsze i dłuższe rozgrywki są w Indianapolis, a najdłuższe i na najtrudniejszych parametrach w Iowa City, gdzie minimalny współczynnik PD wynosi 60. Powinno to urozmaicić granie |
|
wypowiedzi: 1
wątków: 0
|
Czy te limity pd działają?
07.11.2006 (Wt) 22.33 (6463 dni temu)
Wydaje mi się że te limity nie działają:] bo ja gram na Iowa City i gram z 2 osobami z pd 0.00 zacząłem grę 3 albo 4 dni temu |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
Dziala!
07.11.2006 (Wt) 22.39 (6463 dni temu)
Limity zdecydowanie działają. twoja gra musiała wystartować tuż przed wprowadzeniem zmian. |
|
wypowiedzi: 1
wątków: 0
|
Dłuższe gry tak! , pytanko.
09.11.2006 (Cz) 12.50 (6461 dni temu)
Cześć!
Dłuższe gry, dłuższa zabawa :]
A tak poza tematem. Jak gra np. trwa 5 tur. To w ostatniej turze(czyli 5/5), też podejmuje się decyzje czy ostania tura w której się to robi w tym wypadku to 4/5 ?? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 23
wątków: 0
|
.
09.11.2006 (Cz) 17.47 (6461 dni temu)
5/5 |
|
wypowiedzi: 11
wątków: 1
|
Nie tak szybko
05.01.2007 (Pt) 21.45 (6404 dni temu)
Wprowadzanie dłuższych gier - owszem.
Ale uważam, że razem ze wzrostem czasu na grę powinno przybyć także i innych rzeczy: 1. Więcej ziemi do kupienia (żeby jej wartość nie rosła, jak szalona, że po dwóch dniach jest większy popyt niż podaż) 2. Większy kredyt do zaciągnięcia i mniejsze oprocentowanie - tu chodzi o to, że jeśli ktoś wtopi - na przykład w 10-tym dniu, to na 15 jest już bankrutem i traci bardzo dużo z tego powodu. A jeśli wprowadzimy proponowane urozmaicenia (np. atak indian), to sądzę, że bez takiego rozwiązania będzie mniej przyjemnie robić "maratony" |
|