gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Szbysze gry

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 0
wątków: 1
Szbysze gry
08.11.2006 (Śr) 15.01 (6462 dni temu)
Proponowalbym wprowadzenie szybszych gier. Byloby to mozliwe w dwoch formach:
a) tury co godzine - ktos chce sobie pograc w week-end,
b) "natychmiastowe zlecenia". Gracze skladajac dyspozycje mogliby zaznaczyc okienko "do natychmiastowej realizacji". W momencie kiedy wszyscy gracze zloza dyspozycje i kazdy z nich zdecydowal sie na natychmiastowa realizacje, tura zostaje rozliczona i gracze maja 24 godziny na przygotowanie nastepnych zlecen.
wypowiedzi: 187
wątków: 4

Odpowiedź
12.11.2006 (Nd) 17.51 (6458 dni temu)
Odnosnie punktu a) to w porządku, ale na zasadzie gry dodatkowej (takie uzupełnienie).

Co do ppkt. b) to zgadzam się jak najbardziej; wszyscy Farmerzy klikają np. przycisk "Gotowy" (który byłby niezależny od przycisku zapisywana decyzji) i jak wszyscy są gotowi, to jest podliczenie i kolejna tura.
  
wypowiedzi: 3
wątków: 1
Odpowiedź
28.11.2006 (Wt) 17.00 (6442 dni temu)
Niezły pomysł jesli chodzi o oba punkty. Chociarz szczerze mówiąc bardziej podoba mi się punkt drugi. Rozgrywka stałaby się bardziej dynamiczna i wciągająca, a przede wszystkim szybsza.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Turnieje?
28.11.2006 (Wt) 22.31 (6442 dni temu)
Odnosnie pkty a) - a co jesli gra by wystartowała np. o godz. 20? miałaby się konczyć o 6 rano?

odnosnie b) pomysl niezly.

myslimy jeszcze o zrobieniu 'miasta turniejowego', gdzie przeliczenia bylyby co 15 minut. a daty rozpoczęcia gier będą z góry ustalone (wystartuje o konkretnej porze, jeśli będzie komplet graczy).
  
wypowiedzi: 23
wątków: 0

.
29.11.2006 (Śr) 21.21 (6441 dni temu)
Miasto turniejowe.

Można wprowadzić wybór czasu tury .
( np. 10,15,20,30,60 minut )

Można ustalić w jakich godzinach "pracuje" miasto turniejowe

Zależnie od czasu trwania tury ustalana by była godzina startu gry tak , żeby cała gra była przeliczona w tym samym dniu w godzinach pracy miasta turniejowego.

Czas tury można by było wybierać tylko taki aby cała gra skończyła się przed "zamknięciem" miasta turniejowego.
wypowiedzi: 3
wątków: 1
Nieźle
30.11.2006 (Cz) 15.53 (6440 dni temu)
Pomysł z miastem turniejowym całkiem niezły. Oczywiście gracze oczekujący na komplet graczy powinni otrzymywać zawiadomienie, że jest już komplet graczy a rozgrywka zacznie się o tej czy o tej.
wypowiedzi: 23
wątków: 0

.
30.11.2006 (Cz) 22.17 (6440 dni temu)
Mogłaby być możliwość wybrania godziny rozpoczęcia gry , tak aby cała gra została przeliczona w godzinach pracy miasta turniejowego.
wypowiedzi: 12
wątków: 4

Podpunkt b)
05.12.2006 (Wt) 21.25 (6435 dni temu)
Sam chciałem coś takiego jak pomysł z podpunktu b zaproponować, ale już jest

taki pomysł zarówno zostawia wszystkim graczom możliwość normalnej rozgrywki, ale i daje możliwość wczesniejszego przeliczenia kiedy się wszyscy zgodzą. nikt nie traci - wszyscy mogą zyskać, więc czemu nie?
wypowiedzi: 9
wątków: 4
No
15.12.2006 (Pt) 16.06 (6425 dni temu)
Uwazam,ze 1 tura na 24h to idealne rozwiazanie, za duzo jest gier przy ktorych trzba siedziec prawie non-stop i klikac co chwile...
wypowiedzi: 12
wątków: 4

Spokojnie :)
16.12.2006 (So) 23.06 (6424 dni temu)
Przecież i tak, jeśli Ty nie klikniesz wcześniej, to i przeliczenia wcześniej nie będzie... proste?

dajmy na to, zgodnie z godziną założenia gry, przeliczenie nastąpi o godzinie 23:00. ale 4 graczy na 5 zatwierdza swoje strategie już o godzinie 17:15. Ty wchodząc o 17:20 zatwierdzasz swoją i tym sposobem przeliczenie następuje o prawie 6 godzin wcześniej... w razie gdybyś nie potwierdził, to przeliczenie nastąpi o 23:00. proste, prawda?
wypowiedzi: 7
wątków: 2
Do dimy i wszystkich którzy odwiedzają forum
17.12.2006 (Nd) 04.45 (6423 dni temu)
Gratulacje, dobrze Ci idzie.
Tak trzymać !!!
Jezeli chodzi o długość tury to uważam że dla wielu graczy świat nie kończy się na "Farmersi" , chociaż w moim przypadku prawie tak.
A zatem spokojnie poczekajmy, rozgrywamy turniej(nie ostatni) i rozwiązanie przyjęte na starcie przez Szeryfa powinno wytrwać do końca, bo przecież wszyscy w nim uczestniczący powinni mieć jednakowe szanse (warunki).
Skoncentrujmy się raczej na problemie dalszego rozwoju tej skądinąd interesujacej koncepcji za jaka uważam tę grę.
Zasypujmy Szeryfa i jego zespół własnymi pomysłami co i jak zmienić w grach obecnych, co nowego wprowadzić w grach przygotowywanych itd itd.
Stany to wieki kraj, mogą powstać dziesiątki jeśli nie setki miast i miasteczek.
Podpowiadajmy, doradzajmy, żądajmy, oczekujmy ciagle czegoś nowego aby nie było monotonii i ta świetnie rozwijająca się gra nikomu nie spowszedniała jak wiele innych w ktore grałem .
Gorąco pozdrawiam i zachęcam do wymiany poglądów.

Bonanza

P.S Farmerzy do dzieła bo póki co "Panie (baby) górą" mam nadzieję że żadna z uczestniczek gry się nie obrazi

Bonanza
wypowiedzi: 4
wątków: 2
Nie za szybko.
18.12.2006 (Pn) 13.38 (6422 dni temu)
Tylko że za szybko to też nie będzie dobrze. Przydał by sie minimalny czas. Np 8h lub 6h żeby nie znalazło się takich kilku co zaczną rozgrywać cały czas gry i w ciągu nocy będą mieli 60PD
wypowiedzi: 12
wątków: 4

Racja...
19.12.2006 (Wt) 00.42 (6422 dni temu)
O tym nie pomyślałem ani ja, ani chyba nikt :/ a to jest poważna sprawa...

może jednak warto wprowadzić dłuższe rozgrywki z taką właśnie możliwością?
wypowiedzi: 11
wątków: 1
Alternatywa
05.01.2007 (Pt) 21.56 (6404 dni temu)
A) Sądzę, że takie rozwiązanie jest dobre, ale powinno dotyczyć rozgrywek 8-turowych.
I moim zdaniem powinno być nieco inaczej, a mianowicie:
Ustalamy dzień tygodnia i godziny, w których takie gry można zakładać: powiedzmy, że w sobotę o 11.00 i niedzielę - też o 11.00. Czyli tak, jak w pkt. b), ale ja to opiszę tak, jakby to według mnie miało wyglądać:

Każdy z graczy miałby na podjęcie decyzji godzinę - po tym czasie następowałoby przeliczenie automatyczne rynku, ALE gracze mogliby przeliczać rynek co 30 minut: po prostu obok "zapisz/zmień decyzje" pojawiałoby się "przelicz rynek", jak w grze treningowej - gdy każdy z graczy kliknie "przelicz rynek" program gry robiłby to przed upływem 1h.
Wtedy możnaby zakładać nawet cztery takie 8-turowe gry przez sobotę i niedzielę.


b) bardzo dobra koncepcja, przydałoby się to, nie trzebaby czekać całego dnia - sądzę, że powinno wyglądać tak, jak napisałem to w pkt. a)
wypowiedzi: 8
wątków: 2
Miasto..
05.03.2007 (Pn) 21.49 (6345 dni temu)
Ja myślę, że to wszystko pięknie ładnie tylko są osoby które wybrały farmersów z powodu takiego że wystarczy 15 -20 minut dziennie i już.

Miasto turniejowe to świetny pomysł! Proponuje Los Angeles
wypowiedzi: 18
wątków: 4

Super
12.04.2007 (Cz) 11.28 (6307 dni temu)
Miasto turniejowe - super pomysl. Tylko Szeryfie, niech bedzie pelne mozliwosci i najlepiej niech sie zmienia w czasie, o ile to mozliwe.

zatwierdzanie przeliczen
faktycznie, jezeli siadzie 5 osob i zacznie grac z przeliczeniem co 15 minut, to szybko nabija sobie mase PDkow. Mozna dolozyc do ilosci PDkow mnoznik czasu trwania rozgrywki. Niech wynosi 1, jezeli tury trwaja przecietnie po 3-24h, jezli krocej, to proporcjonalnie sie zmniejsza. Wtedy osoby grajace szybko, mniej na tym zyskaja. A ktos, kto chce spedzac przy farmersach caly bozy dien, bedzie mial taka mozliwosc.
wypowiedzi: 9
wątków: 1
Easy, gringos.
12.04.2007 (Cz) 19.50 (6307 dni temu)
Szczypta przemyśleń:
Jeśli przeliczenie ma być o godzinie G jutro, a ktoś zaraz po ostatnim sprawdzi wyniki i zatwierdzi sobie nową strategię, to ma jeszcze prawie dobę na zmianę decyzji. Natomiast Wasza propozycja prowadzi do tego, że gość godzinę przed planowanym przeliczeniem ze zdziwieniem stwierdzi, że takowe już nastąpiło.

Zatem jeśli w ogóle, to:
- obok "zapisz" trzeba by np. dodać checkbox "To moje wstępne decyzje - jeszcze mi nie przeliczaj!"
- aby ponadto zabezpieczyć przed ekspresowymi rozgrywkami, proponuję standardowa godzinę przeliczeń dla gry, i jeśli to możliwe przeliczyć np. 5 godzin wcześniej, ale kolejne przeliczenie zaplanować na standardową dla gry porę, tj. za 5+24 godzin. Wówczas jedynym profitem dla graczy pozostanie to, ze ostatnia tura może się skończyć przed czasem i będą oni mogli szybciej zacząć kolejną nową grę - chociaż i to można zablokować...
wypowiedzi: 178
wątków: 8
Make it as easy as possible. but not easier...
12.04.2007 (Cz) 20.00 (6307 dni temu)
Chyba jakoś tak mówił Einstein.
czy nie prościej byłoby po prostu wprowadzenie kilku miast, w których przeliczenia byłyby co 12 godzin?
ci co chcą i mogą grać szybciej mieliby wtedy taką możliwość.
albo przy zakładaniu gry wprowadzić obok celu drugi parametr: przeliczenia co 24h czy co 12h.

by gracze nie lecieli z PDkami za szybko do przodu, możnaby naliczać np. o 25% mniej.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Szbysze gry