gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Przypomnienie: wybór bonusów w grach i reszta... Dalszy rozwój.

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 31
wątków: 10
Przypomnienie: wybór bonusów w grach i reszta... Dalszy rozwój.
20.02.2010 (So) 16.05 (5260 dni temu)
Tak czekam i czekam... I doczekać się nie mogę.

Dawno, dawno temu powstał pomysł, by przed każdą grą gracze posiadający bonusy mogli wybrać, które są im potrzebne. Wiadomo, system z "Wyzwań", który miał zastąpić aktualny system w grach zwykłych. Bonusy stały by się wtedy potrzebne, a nie jak teraz, tylko Farmersi Town i Winnipeg, no, ostatnio też i Washington. Tam można grać na bonusy. W innych miastach, choć kilka z nich by się przydało, nie, bo reszta nie jest potrzebna.

Powtarzam to, co już było pisane, ponieważ chciałbym o tym przypomnieć.

Słyszałem o nowej szacie graficznej, widziałem próbki, w grze też są pewne zmiany kosmetyczne. Ale przecież nie o to chodzi!! Nie róbmy z tej gry "Wolnych Farmerów", gdzie świnka macha główką, a na polach deszczyk podlewa grządki... Rozumiem, iż mogą być to zabiegi prowadzące do nabycia nowych graczy, których przyjazny interfejs może zatrzymać przy grze. Jednak przyjazny interfejs przyciąga zazwyczaj osoby młode, które nie zawsze są w stanie zapłacić abonament, z różnych powodów, natomiast interesująca rozgrywka zatrzymuje przy nas graczy, którzy są w stanie wydać te 30 zł na 3 miesięczny abonament.

Również napisałem kiedyś pomysł na temat banku, który to rozbudowałby możliwości inwestycyjne, tak, by na początku, jak i w czasie rozgrywki można było lepiej grać gotówką. Miało wejść po 3 miesiącach... I poszło w niepamięć.

Słyszałem również o nowych mapach. Indie i Australia, jeśli się nie mylę. I po co?? I tak pojedynczy gracz nie jest w stanie ogarnąć wszystkich możliwości rozpoczęcia rozgrywki: puchary, WW, "Na zachód", zadania, Liga, gry szybkie i zwykłe... Ktoś musiałby siedzieć cały czas przed komputerem, by wszystko rozegrać. Można mówić, iż jedni lubią to, drudzy tamto... Dlatego już jest dość dużo gier i myślę, że czas, by je rozwijać, a nie pomnażać.


Głównym sensem mej, jakże obszernej wypowiedzi jest uświadomienie szefostwu gry, iż nie liczy się ilość, tylko jakość. Mamy już wiele możliwości, jednak wciąż zdarzają się gry, w Denver czy Sacramento, gdy 4 tury to rozwijanie się, a potem to tylko nudne kupowanie po 1 działce i sprzedaż plonów.
Nie wiem, może to tylko moje zdanie, może tylko ja tak myślę, dlatego chcę by inni też się wypowiedzieli na ten temat.

Pozdr. Owiec.

PS. Bonusy w grach zwykłych to według mnie priorytet.
wypowiedzi: 255
wątków: 14
20.02.2010 (So) 16.22 (5260 dni temu)
Dokladnie. Mi sie tez juz nudzi granie na zmiane w FT i Winnipeg, bo gdzie indziej nie mam szans. A wybor bonusow poprzez system wyzwan sie najnormalniej w swienie nie sprawdzil.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Kasa, kasa, kasa.
20.02.2010 (So) 17.04 (5260 dni temu)
Pieniądze, pieniądze, pieniądze.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

bonusy i dalszy rozwój.
20.02.2010 (So) 20.17 (5260 dni temu)
tak, masz racie owcaowca - ostatnie 3 miesiące, a może i wiecej, tempo prac zupełnie nam siadło. za co bardzo przepraszam. miało być dużo nowości i znacznie szybciej, a na razie niewiele się dzieje.
dobrze, że piszecie w tej sprawie i całkowicie rozumiem wszelkie żale.

wlasnie miałem poważną rozmowę z informatykiem-Krzyśkiem. i przyjmiemy do współpracy nową osobę-Mateusza, który pomoze nam rozwijać grę.

poza tym pewnie zaangażuję dragonkę, która się oferowała.
a kryzys już działa - próbuje od paru tygodni opracować logowanie z facebooka.

więc może ruszymy do przodu.

co do zaległych spraw - oprócz bonusów mamy w kolejce rozpisane 40 innych rzeczy do wdrożenia. problem jest taki, że ja mogę sobie planować różne rzeczy, ale z programowaniem to już mam problemy.

w miedzyczasie próbuję jednak działać marketingowo - próbuję zacieśnić współpracę z chińskim http://bbgsite.com, podpisuję umowę z malezyjskim http://goplayplay, jest szansa na współpracę z portalem http://jakleci.pl. wysyłam trochę angielskich ofert. jest np. prezentacja http://www.slideshare.net/farmersi.pl/business-online-game-farmersi i http://www.youtube.com/watch?v=VCr2hsP4aes
będziemy współpracować z dwoma organizacjami studenckimi, by wykorzystać grę na uczelniach. dodatkowo strona na facebooku http://www.facebook.com/pages/Farmersi/284315081979 oraz http://wolnifarmerzy.net (jako ciekawostkę podam, że przykładowo wczoraj z google 72 osoby trafiły do nas wpisując "gry farmerskie", 13 "online farmerzy", 11 "olni farmerzy", 10 "farmerzy gra", 5 "wolni farmerzy 2", 3 "wolni farmersi" itd. - łacznie ponad 600 osob z google dziennie, a miesiac temu średnio po 400)
również zylo pięnie działa na naszej-klasie, a karlos na gazeta.pl

troche jest jednak jak karlos pisze. mało kto by chciał pracować na pol etatu w farmersach za 1/5 krajowej pensji. koło zamknięte.

ale mimo wszystko jestem dobrej myśli, po potencjał gra ma duży i trzeba go rozwijać.
i dobrze jak czasem nas mobilizujecie takimi postami.


a wracając do bonusów - zupełnie nie rozumiem stwierdzenia "wybor bonusow poprzez system wyzwan sie najnormalniej w swienie nie sprawdzil." - dlaczego? inni też tak uważają?

przecież wyzwania i system ligowy to właśnie równe szanse.
docelowo jak pisałem kiedys zostaną gry tylko wyzwaniowe - kazdy będzie mogł wybierać tą samą liczbę bosusów, by były równe szanse. ameryki nie odkryjemy, ani żadnego nowego super rozwiązania. po prostu uproscimy, by było zgrabniej i lepiej. troche inaczej, ale bez rewolucji.
  
wypowiedzi: 588
wątków: 61

szata graficzna
20.02.2010 (So) 22.03 (5260 dni temu)
Mi się system wyboru bonusów taki jak w wyzwaniach podoba. Wszystko jest równo, sprawiedliwie. Każdy zaczynając rozgrywkę ma równe szanse, zależne tylko od tego co wybrał przed grą, nie od tego jak grał kiedyś, ale od tego czy lepiej potrafi odczytać co mu będzie najbardziej potrzebne.
A ta tak przez wiele osób tutaj lekceważona gra „Wolni Farmerzy” jest doskonałym sposobem wyciągania pieniędzy od ludzi. Przede wszystkim w krótkim czasie zdobyła bardzo duża popularność. Na pewno dlatego że jest łatwa, polega na zwykłym prostym klikaniu, na pewno też ze względu na skuteczną reklamę. Ale również ze względu na grafikę. Grafikę która jest ładna, kolorowa, przyciąga uwagę, sprawia, ze masz ochotę pograć, zagrać poznać grę. To ciężko powiedzieć o farmersach, a jeszcze ciężej o tysiącu innych gier ekonomiczno-biznesowych na które trafiłam i które porzuciłam.
Owszem, interesująca rozgrywka zatrzymuje graczy. Jednak najpierw musi być coś co sprawi, że spróbują zagrać. Coś co nie odrzuci i co nie jest toporne. Coś co jest nowoczesne, wbija się w trendy graficzne. Co lepiej oddaje klimat Dzikiego Zachodu.
Dlatego ja bardzo czekam na nową szatę graficzną. Może dlatego, że jestem kobitą, może dlatego że lubię rzeczy ładne, może dlatego że zwracam uwagę na to jak wyglądają rzeczy które kupuję i których używam.
Oczywiście, wiele rzeczy jest do zmiany i do poprawy również w innych dziedzinach, jednak myślę, że szata graficzna również jest ważna.
wypowiedzi: 588
wątków: 61

...
20.02.2010 (So) 22.31 (5260 dni temu)
i jeszcze jedno, zobaczcie jakie piękne recenzje gier polegających tylko na klikaniu można stworzyć:

http://www.wcograc.pl/wolni-farmerzy
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Recenzja Farmersów
21.02.2010 (Nd) 02.18 (5260 dni temu)
Jestem w stanie ufundować prywatną nagrodę w konkursie na najlepszą recenzję Farmersów.
Jeżeli są chętni do pisania, to przygotujemy z Szeryfem krótki i prosty regulamin konkursu.
wypowiedzi: 3
wątków: 1
recenzja
21.02.2010 (Nd) 10.07 (5260 dni temu)
chętni na pewno się znajdą, tylko jeszcze trzeba powołać komisje oceniającą(zalecam 4-5 osoby)
wypowiedzi: 504
wątków: 13

Recenzja
21.02.2010 (Nd) 10.48 (5260 dni temu)
Szczerze mówiąc jak czytam taką recenzję - reklamę to mi aż zęby skrzypią, ale to chyba tylko dlatego, że jestem przewrażliwiony na socjotechnikę

Efekt "zainteresowania" buduje tutaj kilka zwrotów:
- Pospiesz się farmerze! Czekają na Ciebie...
- Im prędzej rozpoczniesz swoją karierę farmera (...) tym szybciej będziesz miał szanse zająć pierwsze miejsca w rankingach (...)!
- Chcesz potrenować trochę swoje umiejętności robienia interesów? Nic prostszego!
- Załóż swój własny klub farmera i wykonuj wraz z przyjaciółmi różnego rodzaju zadania, za które otrzymasz interesujące nagrody!
- Upiększ swoje pole pokazowe (...) pokaż sąsiadom, że jesteś farmerem z klasą!
W zasadzie bez problemu można te zwroty wykorzystać i po lekkiej przeróbce idealnie będą pasować do Farmersów, bo system motywacyjny jest podobny: rangi, budowa farmy. Wiele elementów w recenzji też jest porównywalnych np. ilość miast/ilość budynków, drużyny/klub farmera itd.

Już raz pisałem recenzję do farmersów i mam wrażenie, że największym problemem nie jest "jak" dokonać opisu, bo miodolejstwo wcale nie jest trudne, ale "co" tak naprawdę opisać. Farmesi mają znacznie bardziej rozbudowaną strukturę i opis wszystkiego byłby zbyt długi lub przy zbyt krótkim opisie recenzja była by nieczytelna. Innymi słowy uważam, że nie ma sensu reklamować całych farmersów, a tylko te elementy które najlepiej się sprzedadzą. Resztę i tak poznają ludzie kiedy już wejdą na stronę.

To tylko tak jakby ktoś chciał w przyszłości wziąć się za recenzję
wypowiedzi: 22
wątków: 3
recenzja c.d.
21.02.2010 (Nd) 13.58 (5259 dni temu)
mozna tez to odwrotnie zrobic. recenzja to nie tylko piesn pochwalna. mozna napisac, ze nie jest to gra dla wszystkich. jest to trudna gra i jezeli nie lubusz strategii planowania i rozwoju ekonomicznego opartego, nie na wydobywaniu surowcow poprzez rozbudowe kopaln, lecz na faktycznych zasadach dzialania rynku, to nie zaczynaj grac. teraz cos o grze mozna napisac, kilka jej zasad lub screen moze. bedzie to na zasadzie rzucenia wyzwania temu kto to bedzie czytal
wypowiedzi: 255
wątków: 14
21.02.2010 (Nd) 15.24 (5259 dni temu)
Poczulem sie wywolany do tablicy, to odpowiadam :]
System sie nie sprawdzil, bo nie ma wielu gier oczekujacych, a jak sie zalozy swoja, to sie czeka milion. Powod? Pewnie wiecej osob jest tak leniwa jak ja, ze te kilka klikniec wiecej od wyzwan odstrasza
Klub Farmera
wypowiedzi: 579
wątków: 13

Połączyć
21.02.2010 (Nd) 15.54 (5259 dni temu)
To może połączyć oba sposoby gry i tylko odznaczyć kolorem że jest to wyzwanie. Odpadnie niechęć do klikania w odnośnik do wyzwań. A jak ktoś zakłada nową grę to niech wybierze czy to gra zwykła czy wyzwanie.
wypowiedzi: 22
wątków: 3
...
21.02.2010 (Nd) 16.37 (5259 dni temu)
albo po prostu zlikwidowac normalne gry i pozostawic same wyzwania z mozliwoscia wybrania opcji: z bonusami/bez bonusow i parametrow losowe/standardowe
wypowiedzi: 3
wątków: 1
polączenie
21.02.2010 (Nd) 21.16 (5259 dni temu)
ale co wtedy z cegielkami, jak sie usunie gry normalne

wg mnie teraz jest dobrze, doskonałych rzeczy sie nie zmienia
wypowiedzi: 255
wątków: 14
21.02.2010 (Nd) 21.33 (5259 dni temu)
1. Jakby bylo doskonale, to nie byloby tematu.
2. Chcesz cegielki? Oddam chetnie
wypowiedzi: 1
wątków: 0
Zadania
22.02.2010 (Pn) 08.54 (5259 dni temu)
a moze tak w zadaniach umiescic cegielki
przynajmniej w niektórych.
wypowiedzi: 13
wątków: 0
cegła
23.02.2010 (Wt) 17.21 (5257 dni temu)
Możne by tak w wyzwaniach wstawić jeszcze jedną możliwość wyboru między 'wybierz miasto' i 'ustaw parametry', w której trzeba by zaznaczyć czy chce się zmieniać parametry czy grać na całkowicie standardowych (także długość, zdarzenia losowe itp), w tym drugim przypadku byłaby możliwość zdobycia cegiełek.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Przypomnienie: wybór bonusów w grach i reszta... Dalszy rozwój.