gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> jak szybko chcesz

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 205
wątków: 7
jak szybko chcesz
30.10.2010 (So) 22.03 (5008 dni temu)
ja bym optował za zrobieniem wszystkich gier jako szybkie i normalne,w chwili obecnej można założyć kilka gier w jednym mieście,które jak się skład nie zbierze są kasowane,więc myślę,że taka zmiana mogłaby poprawić grywalność,w końcu nawet na gry kilkunastoosobowe znajdowali się chętni na szybkie gry,a bynajmniej niczemu by to nie przeszkadzało,w końcu gry nierozpoczęte są kasowane jak się skład nie zbierze
takie moje zdanie
wypowiedzi: 38
wątków: 7
hmm
31.10.2010 (Nd) 01.16 (5008 dni temu)
No dobry pomysl jak dla mnie ale to nie oplacaloby sie wprowadzac gier co trzeba 8 graczy na przyklad wtedy o sklad byloby troche trudno
wypowiedzi: 205
wątków: 7
:)
31.10.2010 (Nd) 07.31 (5007 dni temu)
byłaby to kwestia dogadania się,jak pamiętam ruszały gry szybkie po 20 osób,więc czemu nie spróbować,a wtedy powinni być zadowoleni gracze lubiący gry szybkie i normalne
wypowiedzi: 38
wątków: 7
:)
31.10.2010 (Nd) 08.36 (5007 dni temu)
W sumie racja, ja tam jestem teraz całkowicie za
Co do dogadania to można, nawet jakby brakowało tych 2, 3 osób to kogoś z drożyny zawołać i już
Dużo takich osób jest co by chciało
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

niedobry pomysł
31.10.2010 (Nd) 11.34 (5007 dni temu)
syzbkie gry w miastach na 6 lub wiecej osób nie mają specjalnie sensu. dowodem było szybkie Wilmington na 6 osób.

obecnie wszystkie miasta na 5 lub mniej osób mają opcję szybkiej gry.
w Kansas City były rozgrywki 15-20-osobowe, ale był inny system zapisów. ludzie zapisywali się przez kilka godzin, a start gry następował o ustalonej godzinie.
  
wypowiedzi: 302
wątków: 15
szybkie
31.10.2010 (Nd) 12.13 (5007 dni temu)
Sam nie jestem fanem szybkich gier, ale przyszedł mi w takim razie następujący pomysł: może codziennie odbywała by się jedna szybka gra, na podobnych zasadach jak w Kansas City, czyli zapisy przez cały dzień, start o ustalonej godzinie. Mówię oczywiście o miastach na dużą ilość graczy i najlepiej każdego dnia tygodnia inne miasto. Pytanie: czy to problem z technicznego punktu widzenia?
wypowiedzi: 309
wątków: 12

31.10.2010 (Nd) 13.06 (5007 dni temu)
a ja bym zamiast tego wydluzyl lub zlikwidowal limit czasowy zapisu do gier, ot co!



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> jak szybko chcesz