autor |
treść |
 
wypowiedzi: 148
wątków: 18 |
Atak kowbojami
17.01.2011 (Pn) 10.34 (5207 dni temu)
A gdyby tak wprowadzić możliwość wykonania dwóch ataków w tym samym przeliczeniu? |
|
 
wypowiedzi: 137
wątków: 3
|
Supermen
17.01.2011 (Pn) 10.36 (5207 dni temu)
Już była kiedyś o tym dyskusja poszukaj wątku. |
|
 
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Nie ma co szukać.
17.01.2011 (Pn) 11.13 (5207 dni temu)
Doszli nowi gracze, inni odeszli. Trzeba dyskutować od nowa. |
|
  
wypowiedzi: 64
wątków: 2
|
:)
17.01.2011 (Pn) 12.43 (5207 dni temu)
pomysl jest dobry, jak wiele innych ktore nie sa akceptowane... |
|
   
wypowiedzi: 695
wątków: 125
|
To strach się bać
17.01.2011 (Pn) 13.53 (5207 dni temu)
o te akceptowane |
|
   
wypowiedzi: 236
wątków: 5
|
.
17.01.2011 (Pn) 17.01 (5207 dni temu)
możliwość(opłacalność) wykonania dwóch ataków jest zbyt rzadkim zjawiskiem, by przeszło |
|
   
wypowiedzi: 695
wątków: 125
|
A kto napisał
17.01.2011 (Pn) 17.37 (5207 dni temu)
że ma być tak jak dotychczas? Można zwiększyć liczbę kowboi... |
|
 
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Opłacalność
17.01.2011 (Pn) 17.43 (5207 dni temu)
Nie wszystko musi być opłacalne wprost. Czasami wystarczy postraszyć jednego, a drugiego zaatakować |
|
   
wypowiedzi: 4
wątków: 0
|
raczej odpadnie
17.01.2011 (Pn) 18.33 (5207 dni temu)
Pomysł raczej odpadnie. Bo tak jak było zauważone rzadko opłacane są 2 ataki na raz. A nikt nie będzie specjalnie zwiększał ilości kowbojów. Chyba, że szeryf dał by osobne miasto gdzie takie ustawiania były by opłacalne. |
|
   
wypowiedzi: 715
wątków: 56
|
@Avee
17.01.2011 (Pn) 19.28 (5207 dni temu)
możliwość(opłacalność) wykonania dwóch ataków jest zbyt rzadkim zjawiskiem, by przeszło Wyobraźni trochę, kto powiedział, że na każdego przeciwnika trzeba wysyłać armię kowbojów  ? Można zatrudnić armię i armią atakować na eksport jednego gracza, a jednym kowbojem na eksport drugiego, jeśli żaden atak się nie odbędzie to przeciwnicy są dalej trzymani w niepewności |
|
   
wypowiedzi: 4
wątków: 0
|
ave?
17.01.2011 (Pn) 21.10 (5207 dni temu)
No tak w niepewności ale co z tego jeśli ktoś ma armie kowboi a reszta ma mniej to i tak wszyscy są trzymani w niepewności bo nigdy nie wiadomo kogo zechcesz zaatakować więc nie widzę sensu atakowanie straszakiem. |
|
  
wypowiedzi: 11
wątków: 0
|
kowboje
17.01.2011 (Pn) 21.33 (5207 dni temu)
według mnie jest to dobry pomysł taka zagrywka psychologiczna i jak ja gram to mam czasami takie gry że zastanawiam się czy zaatakować tego czy tamtego a z miłą chęcią zaatakowałbym dwóch  więc byłby to dobry pomysł |
|
 
wypowiedzi: 270
wątków: 6
|
kowboje
17.01.2011 (Pn) 21.37 (5207 dni temu)
Podoba mi się pomysł i podpisuję się pod nim ręcami/nogami  . |
|
   
wypowiedzi: 205
wątków: 7
|
:)
17.01.2011 (Pn) 21.38 (5207 dni temu)
niejednokrotnie brakuje takiej możliwości,więc i ja na tak |
|
   
wypowiedzi: 236
wątków: 5
|
.
17.01.2011 (Pn) 21.48 (5207 dni temu)
@zylo tak jak katon pisze, jak jeden ma przewage kowboi, to reszta i tak siedzi jak na szpilkach, częściej jednak spotykane są sytuacje, że bardziej opłacalny jest jeden porządny atak, niż 2 mało znaczące poczekajmy na decyzje szeryfa |
|
  
wypowiedzi: 64
wątków: 2
|
zrobilismy co moglismy
17.01.2011 (Pn) 22.12 (5207 dni temu)
reszta zalezy od szeryfa, z glosow na tak wyliczylem ze nasza decyzja bedzie wplywac na decyzje szeryfa w 4,39% |
|
 
wypowiedzi: 16
wątków: 1
|
to i moje 3 eurocenty;)
18.01.2011 (Wt) 03.38 (5207 dni temu)
Nie sądzicie, że to by zaowocowało pastwieniem się nad niedobitkami próbującymi zachować resztki godności i nie zbankrutować? Jeden atak, żeby zdobyć krówki a drugi, żeby skopać leżącego - tak to ma wyglądać? W zadaniach BARDZO by to ułatwiło sprawę ale w normalnych grach ludzie od PR by to odradzili |
|
  
wypowiedzi: 64
wątków: 2
|
:)
18.01.2011 (Wt) 08.56 (5206 dni temu)
jak byc bezwzglednym to byc bezwzglednym |
|
 
wypowiedzi: 137
wątków: 3
|
o
18.01.2011 (Wt) 09.59 (5206 dni temu)
|
|
 
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
dwa ataki
18.01.2011 (Wt) 10.09 (5206 dni temu)
mi pomysł dwóch ataków w jednej turze się nie podoba. bo: - Farmersi to ma być gra ekonomiczna, a nie wojenna. - gracz dominujący w grze mmógłby być jeszcze bardziej dominujący. - od strony technicznej wydaje mi sie to mocno skomplikowane. nie podejmuję się tego. |
|