gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Atak kowbojami

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Atak kowbojami
17.01.2011 (Pn) 10.34 (4929 dni temu)
A gdyby tak wprowadzić możliwość wykonania dwóch ataków w tym samym przeliczeniu?
wypowiedzi: 137
wątków: 3

Supermen
17.01.2011 (Pn) 10.36 (4929 dni temu)
Już była kiedyś o tym dyskusja poszukaj wątku.
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Nie ma co szukać.
17.01.2011 (Pn) 11.13 (4929 dni temu)
Doszli nowi gracze, inni odeszli.
Trzeba dyskutować od nowa.
wypowiedzi: 64
wątków: 2
:)
17.01.2011 (Pn) 12.43 (4929 dni temu)
pomysl jest dobry, jak wiele innych ktore nie sa akceptowane...
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

To strach się bać
17.01.2011 (Pn) 13.53 (4929 dni temu)
o te akceptowane
wypowiedzi: 236
wątków: 5
.
17.01.2011 (Pn) 17.01 (4929 dni temu)
możliwość(opłacalność) wykonania dwóch ataków jest zbyt rzadkim zjawiskiem, by przeszło
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

A kto napisał
17.01.2011 (Pn) 17.37 (4929 dni temu)
że ma być tak jak dotychczas?
Można zwiększyć liczbę kowboi...
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Opłacalność
17.01.2011 (Pn) 17.43 (4929 dni temu)
Nie wszystko musi być opłacalne wprost.
Czasami wystarczy postraszyć jednego, a drugiego zaatakować
wypowiedzi: 4
wątków: 0
raczej odpadnie
17.01.2011 (Pn) 18.33 (4929 dni temu)
Pomysł raczej odpadnie. Bo tak jak było zauważone rzadko opłacane są 2 ataki na raz. A nikt nie będzie specjalnie zwiększał ilości kowbojów. Chyba, że szeryf dał by osobne miasto gdzie takie ustawiania były by opłacalne.
wypowiedzi: 715
wątków: 56
@Avee
17.01.2011 (Pn) 19.28 (4929 dni temu)
możliwość(opłacalność) wykonania dwóch ataków jest zbyt rzadkim zjawiskiem, by przeszło

Wyobraźni trochę, kto powiedział, że na każdego przeciwnika trzeba wysyłać armię kowbojów ? Można zatrudnić armię i armią atakować na eksport jednego gracza, a jednym kowbojem na eksport drugiego, jeśli żaden atak się nie odbędzie to przeciwnicy są dalej trzymani w niepewności
wypowiedzi: 4
wątków: 0
ave?
17.01.2011 (Pn) 21.10 (4929 dni temu)
No tak w niepewności ale co z tego jeśli ktoś ma armie kowboi a reszta ma mniej to i tak wszyscy są trzymani w niepewności bo nigdy nie wiadomo kogo zechcesz zaatakować więc nie widzę sensu atakowanie straszakiem.
wypowiedzi: 11
wątków: 0
kowboje
17.01.2011 (Pn) 21.33 (4929 dni temu)
według mnie jest to dobry pomysł
taka zagrywka psychologiczna
i jak ja gram to mam czasami takie gry że zastanawiam się czy zaatakować tego czy tamtego a z miłą chęcią zaatakowałbym dwóch więc byłby to dobry pomysł
wypowiedzi: 270
wątków: 6
kowboje
17.01.2011 (Pn) 21.37 (4929 dni temu)
Podoba mi się pomysł i podpisuję się pod nim ręcami/nogami .
wypowiedzi: 205
wątków: 7
:)
17.01.2011 (Pn) 21.38 (4929 dni temu)
niejednokrotnie brakuje takiej możliwości,więc i ja na tak
wypowiedzi: 236
wątków: 5
.
17.01.2011 (Pn) 21.48 (4929 dni temu)
@zylo
tak jak katon pisze, jak jeden ma przewage kowboi, to reszta i tak siedzi jak na szpilkach,

częściej jednak spotykane są sytuacje, że bardziej opłacalny jest jeden porządny atak, niż 2 mało znaczące


poczekajmy na decyzje szeryfa
wypowiedzi: 64
wątków: 2
zrobilismy co moglismy
17.01.2011 (Pn) 22.12 (4929 dni temu)
reszta zalezy od szeryfa, z glosow na tak wyliczylem ze nasza decyzja bedzie wplywac na decyzje szeryfa w 4,39%
wypowiedzi: 16
wątków: 1
to i moje 3 eurocenty;)
18.01.2011 (Wt) 03.38 (4928 dni temu)
Nie sądzicie, że to by zaowocowało pastwieniem się nad niedobitkami próbującymi zachować resztki godności i nie zbankrutować? Jeden atak, żeby zdobyć krówki a drugi, żeby skopać leżącego - tak to ma wyglądać? W zadaniach BARDZO by to ułatwiło sprawę ale w normalnych grach ludzie od PR by to odradzili
wypowiedzi: 64
wątków: 2
:)
18.01.2011 (Wt) 08.56 (4928 dni temu)
jak byc bezwzglednym to byc bezwzglednym
wypowiedzi: 137
wątków: 3

o
18.01.2011 (Wt) 09.59 (4928 dni temu)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

dwa ataki
18.01.2011 (Wt) 10.09 (4928 dni temu)
mi pomysł dwóch ataków w jednej turze się nie podoba.
bo:
- Farmersi to ma być gra ekonomiczna, a nie wojenna.
- gracz dominujący w grze mmógłby być jeszcze bardziej dominujący.
- od strony technicznej wydaje mi sie to mocno skomplikowane. nie podejmuję się tego.
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Atak kowbojami