gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Tworzenie Gier w El Paso

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 588
wątków: 61

Tworzenie Gier w El Paso
30.07.2007 (Pn) 22.17 (6198 dni temu)
W miasteczku El Paso przydałaby się opcja rozmowy z przeciwniekiem zanim się z nim zagra, chociażby taki sam czat jak pod grami. Czasami ktoś utoworzył grę, a ktoś inny ma ochotę zagrać z wybraną osobą i nie ma tego jak zakomunikować, podobnie nie ma jak uzgodnić z kimś kto jest już zapisany, czy będzie to szybka, trwająca kilka minut gra.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
30.07.2007 (Pn) 22.27 (6198 dni temu)
na samym dole forum dodaliśmy pozycję 'El Paso' - tu można wyzywać innych przeciwników na pojedynek i umawiać się na konkretną godzinę, by razem się zapisać.

wydaje mi się, że jak ktoś utworzył grę oczekującą, to nie bedzie zaglądał tam co 10 minut sprawdzając, czy ktoś coś napisał na stronie miasta.

możnaby w zasadzie wprowadzić opcję 'szybkie przeliczenia' widoczne przy tworzeniu/dołączaniu do gry. przeliczenie uruchamiałoby się od razu po zapisaniu decyzji (obligatoryjnie). wada byłaby taka, ze druga osoba zapisująca decyzje już by ich nie mogła poprawić.
  
wypowiedzi: 21
wątków: 1
czas pojedynku
31.07.2007 (Wt) 12.57 (6197 dni temu)
Dobrze byłoby gdyby dało się ustalać czas pomiędzy przeliczeniami w szerokim zakresie (np. od 5 min. do 24h), tylko czy nie byłoby to zbyt kłopotliwe do implementacji? Krótki czas ma sens w przypadku pojedynków, długi - nauki. Np. w postaci drabinki
z opcjami 5,15,30 min. (lub 10,30,60) i 12,24,48h.

Z drugiej strony - właściwie gdy ktoś się umawia na pojedynek to może się też umówić na szybkie przeliczenia
i ta opcja mogłaby wystarczyć (jeśli chodzi o możliwość edycji - może dać, podobnie jak na forum, trochę czasu
na edycję, np. by przeliczenie następowało np. nie wcześniej niż minutę po zapisaniu decyzji). Takie niewielkie opóźnienie (także w normalnych grach) często by wystarczyło.
wypowiedzi: 26
wątków: 5

El Paso - chybione !!!!
07.08.2007 (Wt) 00.36 (6190 dni temu)
Witam! Chcialem tylko zwrocic Wasza uwage na fakt, iz niektore pojedynki w El Paso sa ustawiane. Graja osoby znajdujace sie nawet w tych samych druzynach, ustawiaja na przemian wyniki gier i pozniej odnotowuja spektakularne skoki w klasyfikacji PD ;-( Moim zdaniem sam pomysl gier dwuosobowych jest calkowicie chybiony ;-((( Ewentualnie gry te powinny byc tak malo wyceniane pod wzgledem PD, aby nie oplacalo sie tam grac po to by nabijac swoj "stan licznika". Co innego gry druzynowe, gdzie nie ma juz takiej mozliwosci ustawienia wyniku. Ten pomysl calkowicie popieram !!!
wypowiedzi: 9
wątków: 1

przeliczenia
07.08.2007 (Wt) 08.36 (6190 dni temu)
Przy starych przeliczeniach wystarczylo na zmiane z kims wygrywac z duza przewaga, jedna osoba dostawala ~20PD a druga tylko -6PD, przy nowych przeliczeniach, ktore sa chyba jednak nietrafione.. (inny watek na forum) to juz jest nieoplacalne.
Popieram jednak poly, ze gry dwoosobowe nie powinny zmieniac PD, albo robic to w minimalnym stopniu
wypowiedzi: 65
wątków: 3

...
07.08.2007 (Wt) 09.22 (6190 dni temu)
gry napewno nie sa ustawione. wszystko jest podawane na forum jak to jest w regulaminie.
A mozliwe że otrzymywane PD powinno jezeli jest to krótka rozgrywka mniejsze. Jest to miasto w którym berdzo duzo osób gra i możnaby lekko ingerencję wprowadzić albo utrudnić warunki rozgrywki.
Nie to żebym nie lubił El Paso ale gre powinna byc fair play i z tym chyba sie zgodzicie .
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

PD w El Paso.
07.08.2007 (Wt) 09.32 (6190 dni temu)
zgodnie z systemem liczenia PD, jeśli przeliczenia następują np. co 15 minut, to następuje skrócenie czasu rozgrywki o 99%, więc zmiany PD są o połowę niższe niż jakby przeliczenia były co 24h.
W El Paso '32 rozgrywki trwają tylko 7 przeliczeń co dodatkowo zmniejsza zmiany PD o 16,5%. A miasto jest bardzo dobrym miejscem do nauki - gracze zdobywają doświadczenie, więc czemu mieliby nie zdobywać PD?
wydaje mi się, że obecnie system jest dość sprawiedliwy.
Jak ktoś chce zdobyć dużo PD to nie idzie do El Paso ale np. do Denver czy Minnepolis, gdzie można sporo PD zyskać ogrywając większą liczbę graczy.
  
wypowiedzi: 65
wątków: 3

...
07.08.2007 (Wt) 14.28 (6190 dni temu)
Ale patrząć na statystyki to wydaje mi się że ogom ludzi rra w el paso i jeszcze dużo zaczętych rozgrywek w Denver ale to sie niedługo zmieni bo został dolny limit pd wprowadzony.
Po prostu mało ludzi a duzo miast trzeba to zmienić
tylko nie wiem jak
Pozdro.
wypowiedzi: 26
wątków: 5

El Paso
07.08.2007 (Wt) 21.58 (6190 dni temu)
Szeryfie! Spojrz moze na ostatnia blyskotliwa kariere Rexisa czy Karlosa (nic do Was nie mam ) i zrozumiesz o co chodzi. Chcialbym wierzyc w uczciwosc wszystkich graczy, ale niestety doswiadczenie utrudnia mi taka naiwnosc ;-( Po prostu zwracam uwage na rzeczy, ktore mnie niepokoja i powoduja moim zdaniem spadek atrakcyjnosci samej gry ;-(
wypowiedzi: 21
wątków: 1
jak?
07.08.2007 (Wt) 21.59 (6190 dni temu)
> Po prostu mało ludzi a duzo miast trzeba to zmienić
> tylko nie wiem jak

Trzeba skończyć wakacje
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
07.08.2007 (Wt) 22.06 (6190 dni temu)
Poly,
trudno mi zrozumieć nad czym ty lamentujesz.
Z Karlosem nie grałem wiele, ale z Rexisem grałem sporo i jego PD jest jak najbardziej zasłużone. Jest jednym z najlepszych graczy. Spróbuj go pokonać
a w SGE jest niezrównanym mistrzem.

Zamiast narzekać, spróbuj wyjść w końcu z San Francisco i wziąć się za trudniejsze miasta.
A jeśli chcesz grać bez gwiazdek - załóż sobie nowe konto

Z moich doświadczeń wynika, że gracze z bonusami radzą sobie lepiej niż bez bonusów.
No chyba, że gra się w San Francisco
  
wypowiedzi: 588
wątków: 61

Karlos
07.08.2007 (Wt) 22.54 (6189 dni temu)
PD Karlosa również jest jak najbardziej zasłużone. Gra z nim w El Paso to trudne wyzwanie, naprawdę trudne.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

O tempora ! O mores !
07.08.2007 (Wt) 23.54 (6189 dni temu)
Ręce i nogi się uginają.

EOT
Pozdrawiam,
Karlos



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Tworzenie Gier w El Paso