gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> ułatwienia do drużynówek


system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 220
wątków: 12
ułatwienia do drużynówek
31.05.2011 (Wt) 13.30 (4795 dni temu)
chodzi o zapisywanie się do drużynówek założonych przez inne drużyny. Jako, że muszę wchodzić w "Nowa gra" i przewijać stronę do zielonych bo mam około 20 oczekujących to pomyślałem o dwóch ułatwieniach.

1. Zmiana kolejności wyświetlania drużynówek. Najpierw te jasno zielone, do których mogę się zapisać a potem te w których już jestem. Ewentualnie opcja czy ktoś chce najpierw drużynówki czy indywidualne.

2. powiadomienia gg lub jakiś widget informujący, że drużyna X odpaliła grę w mieście Y.
wypowiedzi: 302
wątków: 15
bardzo dobry pomysł
31.05.2011 (Wt) 13.47 (4795 dni temu)
Jasne, że jakoś wiele osób z tego nie skorzysta, ale też nikomu taka zmiana nie zaszkodzi. A na pewno będą osoby, którym pomysł może ułatwić życie. Dowód: mam w tej chwili 18 gier drużynowych, do których jestem zapisany i które czekają na przeciwników. Jeśli chcę sprawdzić, czy pojawiło się coś nowego, w innym mieście lub na innych parametrach, muszę rolować myszką jak szalony. Obawiam się, że po kilku dniach myszka może nie wytrzymać tej presji ..

Pomysł Oldkoyota może rozwiązać ten problem. Wierzę, że wielu osobom z innych drużyn też takie rozwiązanie może się przydać, a przede wszystkim, że Szeryfowi się to spodoba.
Wiejski Punk
wypowiedzi: 77
wątków: 6

;)
31.05.2011 (Wt) 13.51 (4795 dni temu)
zmniejsz ilość jednoczesnych gier i będzie się szybciej przewijało
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zrobione
31.05.2011 (Wt) 13.55 (4795 dni temu)
zrobione. przenioslem oczekujace na sam dol.

pewnie zaraz pojawią się głosy sprzeciwu
  
wypowiedzi: 302
wątków: 15
:o
31.05.2011 (Wt) 14.04 (4795 dni temu)
Cóż za niewiarygodnie szybka interwencja Brawo Szeryfie!

Senti - tak właśnie myślę nad zmniejszeniem. Choć wolałbym, żeby zwyczajnie przeciwnicy się znaleźli do założonych gier.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
??
31.05.2011 (Wt) 22.38 (4795 dni temu)
To jest jakiś żart?
Teraz muszę przewijać całą listę, żeby zobaczyć moje gry oczekujące.
Z całym szacunkiem dla Panów z drużyny jelit ale to jest ułatwienie dla kilku osób...
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
31.05.2011 (Wt) 22.49 (4795 dni temu)
kany a możesz mi napisać w jakim celu przegląda się oczekujące i czemu ich lista z prawej strony nie wystarcza? Po prostu nie czuje tego aspektu gry i proszę o wyjaśnienie.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
31.05.2011 (Wt) 23.44 (4795 dni temu)
oczywiście że mogę napisać
otóż lubię sobie sprawdzać kto dołącza do gier w których jestem zapisany i ile czasu zostało na zapisy. Wchodzenie do każdej z osobna jest wielce niepraktyczne.

Bo zmiana dotyczy nie tylko drużynówek ale i zwykłych gier.
wypowiedzi: 116
wątków: 8

byłczyniebył?
31.05.2011 (Wt) 23.48 (4795 dni temu)
Czy rozpatrywana była kiedyś opcja szybkich drużynówek ?
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
31.05.2011 (Wt) 23.49 (4795 dni temu)
tak coś czułem kany, że sobie żarty stroisz

@kraft
była
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
31.05.2011 (Wt) 23.59 (4795 dni temu)
hmmm
skoro tak to odbierasz...
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Kraft
01.06.2011 (Śr) 01.42 (4794 dni temu)
Kraft:
Szybkie drużynówki były rozpatrywane i pomysł padł. Moim zdaniem chyba słusznie. Taka gra wprowadzałaby zbyt wiele przypadkowych zwycięstw, ale gra przez jedną osobę na 2/3 przeglądarkach (loginach). Poza tym zawsze można się umówić na szybką grę i zwyczajnie zaznaczać na zielono.

Kany:
Pierwsza propozycja skierowana przez Oldkoyota do Szeryfa miała na uwadze, żeby gracz sam mógł sobie ustalić jakie gry są u góry, a jakie na dole. Podobnie jak w przypadku komentarzy drużynowych oraz wypowiedzi na forum. Szeryf ustawił inaczej, skoro zajęło mu to kilka chwil, to widocznie było najłatwiejsze do zrobienia - może to tylko chwilowe rozwiązanie.
wypowiedzi: 39
wątków: 5
szybkie druzynówki
01.06.2011 (Śr) 07.32 (4794 dni temu)
ale szybkie w druzynówkach max dwu-osobowych mysle, że by przeszły
wypowiedzi: 73
wątków: 15
szybkie druzynowki
01.06.2011 (Śr) 08.26 (4794 dni temu)
Kiedys nad tym myslalem ale przemyslalem i niejestem za takim bomysłem ponieważ dajcie szanse kazdej druzynie cos osiagnac a nie w jednej w dwóch druzynach znajda sie tacy co beda mieli odgroma czasu i beda grali masowo gry druzynowe a ci co np.chodza do pracy i wieczorami siadaja zeby popracowac ze swoja druzyna w ogóle niebyli by widoczni tyle na ten temat
wypowiedzi: 35
wątków: 2
szybkie gry
01.06.2011 (Śr) 08.58 (4794 dni temu)
Texas. Z Twoimi argumentami akurat się nie zgadzam. To samo aktualnie mamy z szybkimi grami indywidualnymi. Są osoby, które robią to masowo a są takie, które nie mają na to czasu i nigdy nie zostaną farmerami miesiąca. To tak odnośnie popracowania ze swoją drużyną lub kręceniem dobrych wyników.

Ewentualnym rozwiązaniem problemu może być rewolucja, która nie będzie brała do statystyk farmera miesiąc lub drużyny miesiąca gier przeliczanych szybciej niż 12h (szybkich gier). Rzucam temat, ale nie jestem jego zwolennikiem bo dla części z graczy skoro nie będzie marchewki w postaci farmera miesiąca nie będzie także chęci do rozgrywania szybkich gier.

Odnośnie szybkich drużynówek to jakoś tego nie czuję. Wydaje mi się, że ewentualnie rozgrywki na dwóch graczy w drużynie by przeszły. Na więcej osób to ciężka sprawa. Nie ma czasu na rozmowę lub rozpisanie co dalej w następnej rundzie. A jak już by się zdarzyła sytuacja, że gracze z drużyny mają inne zdanie to nie ma możliwości w ciągu 4 minut tego przedyskutować. Rozwiązaniem może być umówienie się na konkretną godzinę kilku drużyn i rozegrania sobie "szybkich". Jak się okaże, że jest problem z zebraniem takiej ekipy to z pewnością gdyby były szybkie to problem z zapisami do nich by pozostał.

Podsumowując moje wypociny. Osobiście bym nic tutaj nie zmieniał. Niech zostanie tak jak jest.
wypowiedzi: 39
wątków: 5
faza testowa
01.06.2011 (Śr) 09.22 (4794 dni temu)
zawsze zostaje wolna wola każdego i tylko dorzucenie przy zakładaniu gry opcji 4 i 8 minut, a kto co z tym zrobi to jego sprawa, w sumie wtedy okaże sie czy ma to sens czy nie, bo bedzie widać, ile druzyn gra w szybkie i jakie są wyniki,

czyli taka faza testowa, która mogłaby potrwac z miesiąc
wypowiedzi: 116
wątków: 8

jedno dwuosobowe szybkie miasto
01.06.2011 (Śr) 10.15 (4794 dni temu)
wystarczyłoby jedno miasto dla czterech graczy (dwóch drużyn) na testy. Fakt, że pewnie wpłynęłoby to na notowania DM, ale... przecież gra byłaby normalną grą WIN/LOSE.

Ja może w 100% nie jestem przekonany do pomysłu, ale bym to sprawdził.
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
01.06.2011 (Śr) 11.19 (4794 dni temu)
jest Detroit na 8 przeliczeń
wypowiedzi: 116
wątków: 8

hm..
01.06.2011 (Śr) 11.25 (4794 dni temu)
no w sumie... wystarczy umówić się na rozegranie gry jednego wieczoru i tyle... załatwia to sprawę...
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

szybkie Detroit
01.06.2011 (Śr) 11.32 (4794 dni temu)
OK, testujcie szybkie Detroit i napiszcie czy to ma sens.
  
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
01.06.2011 (Śr) 12.16 (4794 dni temu)
mam nadzieję, że to nie wypali. Przede wszystkim mam spore obawy co do tego czy to będą drużynówki czy gry indywidualne z logowaniem na dwa konta. Jeśli to drugie to na pewno nie ma sensu.
Jeśli nawet to pierwsze. Załóżmy, że gdzieś są tacy kumple jak ja i oldban. Czyli mamy możliwość umówienia się na kilka godzin w ciągu dnia/nocy by siąść i przeliczać to i tak obawiam się nabijania wyników przez takie pary.
Według mnie jeśli ktoś ma potrzebę rozgrywania takich gier (czasem ja też mam) to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby umówić się z inną drużyną i przeliczać bez presji laga, czy innej przypadłości technicznej. W trakcie rozgrywki grupowej, zresztą podobnie jak indywidualnej są takie przeliczenia, że można walić z automatu ale są też takie gdzie trzeba podumać, policzyć, a w drużynówkach ewentualnie przedyskutować.
wypowiedzi: 302
wątków: 15
również
01.06.2011 (Śr) 12.21 (4794 dni temu)
uważam, że to nie jest najlepszy pomysł. Ale skoro już miałby zostać wprowadzone szybkie drużynówki, to może warto się zastanowić nad sposobem wybierania Drużyny Miesiąca. Można zrobić system analogiczny do Farmera Miesiąca: nie liczy się ilość zwycięstw, tylko wyliczany jakiś tam współczynnik? Co o tym sądzicie?
wypowiedzi: 51
wątków: 1
..
01.06.2011 (Śr) 13.50 (4794 dni temu)
buzz, coś w tym jest bo z tego co widzę, drużyną miesiąca jest na ogół najaktywniejsza a nie koniecznie najlepsza. Poza tym ograć kogoś w Richmond to nie to samo co ograć trzech przeciwników w Phoenix lub Deadwood czy czterech w San Miguel.

Natomiast co do szybkich drużynówek. No cóż, przecież nie musicie ich grać
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
01.06.2011 (Śr) 13.54 (4794 dni temu)
kany a według Ciebie najlepsza drużyna to jaka?

możliwe, że jak będziemy chcieli DM to będziemy musieli to grać
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Kany
01.06.2011 (Śr) 14.04 (4794 dni temu)
Spójrz na wykres najaktywniejszych drużyn, a zobaczysz, że wcale nie byliśmy najaktywniejszą w maju.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
01.06.2011 (Śr) 14.28 (4794 dni temu)
Wiem Buzz, i za to wam szczerze gratuluję
Ale poprzednie miesiące potwierdzają moje słowa.

Oldkoyot, najlepsza drużyna powinna być wyliczana wg współczynnika tak jak mówi Buzz. To byłoby bardziej miarodajne.
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
01.06.2011 (Śr) 14.41 (4794 dni temu)
nie umniejszałbym tytułów DM WP.

i jeszcze kilka faktów ze statystyk:
-GG trzecia co do ilości rozgrywek drużyna farmersów
-w statystyce mistrzowie drużynowi zrób sobie sortowanie po procencie zwycięstw. Popatrz sobie gdzie tam są gracze WP a gdzie np. Wy. Do WP możesz zaliczyć jeszcze texasa, bo on niedawno zmienił barwy.

Co do współczynnika to tak jeśli będą szybkie drużynówki, żeby nie wypaczać nimi wyników. Jeśli ich nie będzie to nie widzę potrzeby modyfikowania obecnego stanu rzeczy.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
01.06.2011 (Śr) 14.56 (4794 dni temu)
Po pierwsze, nie śmiałbym umniejszać żadnego z tytułów dla WP. Byliby DM niezależnie od tego w jaki sposób byłby ten tytuł wyliczany.
Po drugie, przytaczasz mi tu statystyki z zamierzchłych czasów, zupełnie nie wiem po co. Jestem w GG ledwo ponad 3 miesiące i to co się działo w tej drużynie wcześniej nie specjalnie mnie interesuje. A gdybym miał ambicje walczyć o DM to dołączyłbym do drużyny, która ma na to szanse, więc absolutnie nie reprezentuję tutaj swojej drużyny.

Po prostu podzielam zdanie Buzz'a że wprowadzenie współczynnika byłoby ciekawsze niż zwykła liczba zwycięstw
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Dla jasności
01.06.2011 (Śr) 16.00 (4794 dni temu)
Tak żeby jasność była. Wcale nie jestem przekonany na 100%, że taka zmiana jest właściwa. Jeśli wszystko miałoby zostać jak do tej pory, to ok. Jeśli mają być szybkie gry drużynowe, to chyba jednak postulowałbym zmiany. Zapodałem temat, żeby zrobić burzę mózgów i się zastanowić.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Szybkie drużynówki
01.06.2011 (Śr) 18.52 (4794 dni temu)
Mikrofon, słuchawki, http://www.teamspeak.com/ i można grać szybkie drużynówki.

Przypominam o konkursach w Hadleyburg i San Miguel.
wypowiedzi: 116
wątków: 8

!
01.06.2011 (Śr) 20.02 (4794 dni temu)
AVE Karlos !!
wypowiedzi: 302
wątków: 15
ave
02.06.2011 (Cz) 02.24 (4793 dni temu)
Ave Avee!!!!
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Waży powód
02.06.2011 (Cz) 11.31 (4793 dni temu)
Wczoraj doznałem olśnienia - czemu Detroit jest złym miastem na szybkie gry. Kilka razy była dyskusja o tym, że ktoś ustawia sobie parametry w D. w taki sposób, żeby wygrać. O ile w przypadku długich gier to nie ma aż tak dużego znaczenia (chyba że są bonusy indywidualne), bo jest czas na przeanalizowanie sytuacji, o tyle w grach szybkich może to być kwestia decydująca. Wchodzący do gry nie mają czasu na przyjrzenie się sytuacji, muszą szybko podjąć decyzje i robi się klops, bo zakładający grę mogli już wcześniej obmyślić strategię. Jeśli Detroit ma być szybkim miastem, to nie powinno mieć ustawianych przez graczy parametrów. Oczywiście mogą być parametry losowe (których teraz nie ma), żeby każda gra była inna.
wypowiedzi: 116
wątków: 8

@ buzz
02.06.2011 (Cz) 11.54 (4793 dni temu)
Tak, parametry losowe lub bez nich byłoby lepszym rozwiązaniem niż ustawianie parametrów przez gracza.
Kuźnia Talentów
wypowiedzi: 76
wątków: 3

...
02.06.2011 (Cz) 11.55 (4793 dni temu)
Buzz popieram Cię. Lubię Detroit i graliśmy tam nie raz, przestałem bo brakuje równych szans - super by się przydały parametry losowe, jak ktoś nie chce grać na losowych, niech układa pod siebie rozgrywki i gra z jeleniami
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

deroit
02.06.2011 (Cz) 12.30 (4793 dni temu)
przeciez zapisując się do gry widzicie jakie są parametry - mozna zatrzymać się na chwilę i przeanalizować wyświetlane informacje, obmyślic strategię.

wg mnie tworzacy rozgrywkę wcale nie ma przewagi.
przy parametrach losowych trzeba by w pierwszej turze sporo czasu poswiecic na analize sytuacji, co przy druzynowce moze byc problemem.

ale jak są parametry pokazane przed startem, to ustalic strategię mozna wczesniej i wejść do gry już przygotowanym - co znacznie bardziej pasuje do charakteru szybkiej gry.

wiec wg mnie jest zupełnie przeciwnie do tego co buzz napisal.
  
wypowiedzi: 37
wątków: 2
Parametry
02.06.2011 (Cz) 12.34 (4793 dni temu)
1. Są osoby, którym łatwiej analizuje się parametry jak już zobaczą przeliczenie startowe.

2. Jak ktoś nauczy się dobrze grać na jednym zestawie ustawianych parametrów, to będzie miał przewagę na starcie.
Kuźnia Talentów
wypowiedzi: 76
wątków: 3

szeryf
02.06.2011 (Cz) 12.35 (4793 dni temu)
No tak Szeryfie, ale szanse są równe przy losowych, każdy ma tak samo trudno
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

parametry
02.06.2011 (Cz) 12.36 (4793 dni temu)
ad 1 - to warto zmodyfikowac swoje przyzwyczajenia w przypadku szybkich gier.

ad 2 - tak, dotyczy to wszystkich miast i standardowych parametrów. jak mawiają praktyka czyni mistrza.
  
wypowiedzi: 35
wątków: 2
02.06.2011 (Cz) 12.38 (4793 dni temu)
Minęły chyba już 24h od wprowadzenia szybkich Detroitów. Czy jakakolwiek gra się odbyła czy teraz tylko gdybamy? Dajmy jeszcze troszkę czasu szybkim Detroitom a problem z braku chętnych może sam się rozwiązać - takie jest moje zdanie
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

3 gry
02.06.2011 (Cz) 12.40 (4793 dni temu)
3 gry, ze stałą parą kraft-tocha. zaliczyli 2:1

łatwo sprawdzić na http://farmersi.pl/town.php?id_miasta=65&rok=1848

na dole po prawej jest sekcja "Ostatnie gry w mieście"
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> ułatwienia do drużynówek