gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> ułatwienia do drużynówek


poprzedni
system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 220
wątków: 12
ułatwienia do drużynówek
31.05.2011 (Wt) 13.30 (4795 dni temu)
chodzi o zapisywanie się do drużynówek założonych przez inne drużyny. Jako, że muszę wchodzić w "Nowa gra" i przewijać stronę do zielonych bo mam około 20 oczekujących to pomyślałem o dwóch ułatwieniach.

1. Zmiana kolejności wyświetlania drużynówek. Najpierw te jasno zielone, do których mogę się zapisać a potem te w których już jestem. Ewentualnie opcja czy ktoś chce najpierw drużynówki czy indywidualne.

2. powiadomienia gg lub jakiś widget informujący, że drużyna X odpaliła grę w mieście Y.
wypowiedzi: 220
wątków: 12
adas
02.06.2011 (Cz) 12.40 (4793 dni temu)
zależy kto jaką sobie zrobił maszynkę do liczenia
wypowiedzi: 147
wątków: 4
@batman
02.06.2011 (Cz) 12.43 (4793 dni temu)
z tych 2 powodów najczęściej grywam na losowych
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

PDD w szybkich
02.06.2011 (Cz) 12.44 (4793 dni temu)
dotychczas nie bylo szybkich drużynowek - i PD druzynowe jest niezależne od czasu rozgrywki.
w przypadku gier indywidualnych czas rozgrywki wplywa na zmiany PD graczy - w szybkich grach zdobywa się polowę normalnego PD.

czy w szybkich drużynowkach też wprowadzić taką korektę?
  
wypowiedzi: 116
wątków: 8

zainteresowanie
02.06.2011 (Cz) 13.02 (4793 dni temu)
No na nadmierne zainteresowanie nie można narzekać...
spróbowaliśmy z tochą zagrać dwie na raz i okazało się to zbyt dużym obciążeniem

Myślę, że tydzień testów to wystarczający czas na testy i wysunięcie wniosków. Potrzebni są tylko chętni.
wypowiedzi: 116
wątków: 8

私の結論 - czyli moje wnioski po japońsku :P
03.06.2011 (Pt) 10.42 (4792 dni temu)
Zagrałem kilka gier z tochą i asią i muszę przyznać kilka rzeczy tak na szybcika, bo przez weekend będę sporadycznie:

1. Jak najbardziej jestem za pozostawieniem opcji szybkich gier. Tego brakowało.
2. Jeżeli w opcji 'szybkich' dostępne będzie tylko Detroit to faktycznie należy wprowadzić przelicznik na DM. DM bez zmian miałoby sens tylko, gdyby wszystkie miasta drużynowe byłyby dostępne w szybkich, ale to z kolei jest niemożliwe, bo wydaje mi się, że więcej niż 2 graczy do szybkich nie ma sensu, bo ciężko się to ogarnia. Także jak szybkie D zostanie to DM należy przeliczać kierując się przesłanką, że w miesiącu można zagrać więcej szybkich niż normalnych.
3. Patrząc na długość czatów z tochą dochodzę do wniosku, że aktualny system komunikacji, czyli wiadomości, które wszczepiają się w stronkę, nie sprawdza się, trzeba duuuużo odświeżać. Lepszym rozwiązaniem byłoby okno czatu, albo skype. Nie jest to skomplikowane do zorganizowania, ale dopiero po weekendzie sprawdzę za pomysłem karlosa kontakt słuchawkowy.
4. Co do ustawianych parametrów w D. Faktycznie może to być to 'maszynka do liczenia' jak pisał kojot. Co prawda ja mam zupełnie inne podejście do gier, siadam, odpalam jointa i gram dla przyjemności Wiadomo, że ktoś może sobie zrobić system, ale nikt nikogo nie zmusza do grania z nim na tych parametrach. Np. Detroit na krowy z Texasem gram niechętnie
5. Zainteresowanie wzrasta, Traperzy, Kuźnia Talentów, Kojoty, WP, sądzę, że za miesiąc w każdej drużynie znajdzie się dwóch chętnych do gier. Na razie jest to nowinka, więc rozruch może chwile zająć. Ale jak na razie trochę czasu zajmuje zebranie dwóch drużyn.
6. Brak zasadniczych różnic pomiędzy D24h a D4/8min. Taka sama gra, różnicą jest tylko presja czasu. Ogarnięcie czatu w 4 minuty kończy się fejlem, na słuchawkach może by przeszło, ale takto 8 minutowe rozgrywki są w miarę komfortowe pod warunkiem, że partner nie siedzi w pracy i 'altualnie musi odejść od kompa'. Idąc tym tropem 'szybka' gra może trwać od godziny do dwóch (więc bez przesady z tą szybkością ). Jak wcześniej pisałem, dwie gry na raz to dyskomfort.
7. Można pomyśleć o szybkim mieście dla 3x2 graczy, to też mogłoby mieć sens.
8. Szybkie rozgrywki są ciekawe i interesujące.

Dobra, na razie tyle, może dyskusja jakieś wnioski przyniesie.

AVE!
kraft



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> ułatwienia do drużynówek


poprzedni