gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Kansas

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 588
wątków: 61

Kansas
25.08.2007 (So) 11.04 (6172 dni temu)
Zastanawiam mnie, czy nie można by jakoś sprawdzać obecności gracza w Kansas, np. że trzeba pojawić się na 15 minut przed grą, jesli nie to gracz jest automatycznie wypisywany, a wciągu tych 15minut może ktos inny się zapisac na jego miejsce. Dzisiaj grały 2 martwe dusze. Skoro tak, to nie ma znaczenia czy zagra za nie automat sam, czy też one, a byłaby szansa dla innych, żeby się zapisać.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

nieobecni
25.08.2007 (So) 11.22 (6172 dni temu)
w kilku turniejach było już tak, że 1-2 osoby były nieobecne. czasem uzyskiwali nawet niezłe wyniki
wydaje mi sie, że jedynym rozwiązaniem mogłoby być:
- konfigurowanie kansas na większą liczbę graczy - wtedy może mniej będzie nieobecnych.
- ustawienie miasta tak, by niepodejmując decyzji bankrutowało się lub osiągało kiepski wynik. tak jak dzisiaj. wtedy gracz byłby w ten sposób 'karany'. (np. używając kowbojów możnaby nieobecnych pokonać).
(będę miał to na uwadze konfigurując Kansas nastepnym razem)

Twoje rozwiązanie ma takie wady:
- ryzyko, że nie skompletuje się wszystkich graczy (poza tym przecież zerowe przeliczenie może być 1-2 dni przed turniejem, jak wszyscy się zapiszą)
- gracz może przecież przybyć dopiero na pierwsze przeliczenie. nie można tego uniemożliwić.
  
wypowiedzi: 588
wątków: 61

:)
25.08.2007 (So) 12.12 (6172 dni temu)
Niestety każde rozwiązanie ma wady, nigdy nie ma idealnego, ale słuszna koncepcja, ze gracz nieobecny powinnien zostać ukarany za to.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Kansas