gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Bary i sklepy

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 0
wątków: 1
Bary i sklepy
22.12.2006 (Pt) 13.05 (6418 dni temu)
Mam kilka pytań co do barów i sklepów w San Francisco. Skoro ich ceny są z góry ustalone a liczba ograniczona, to co będzie jeżeli np 4 farmersów postanowi kupić bar? Komu zostaną one przydzielone? Czy jest możliwe posiadanie więcej niż jednego baru lub sklepu. No i jeszcze czy będą mnie one coś kosztować. Jakieś utrzymanie, płace??. A sam pomysł posiadania barów, sklepów mnie się podoba .
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

Bary i sklepy
22.12.2006 (Pt) 15.23 (6418 dni temu)
Rzeczywiscie warto to opisać w 'opisie gry'.

jesli są 2 'wolne' bary a trzech chętnych graczy to blokują się nawzajem i żadnemu nie udaje się baru zbudować (cały rok procesują się w sądzie o to kto ma budować).
dlatego warto te inwestycje budować na początku gry - po pierwsze jako monopol są bardziej dochodowe, a po drugie mamy większą szansę na zakup - bo raczej nikt nas nie bedzie blokował w drugiej turze.

ich dochód to jest nasz zysk. mozna to potraktować jako różnicę przychodów i kosztów. by nie komplikować podany jest tylko zysk. moznaby go podniesc o 500$ i dodaćkoszty 500$, tylko po co.
  
wypowiedzi: 9
wątków: 4
Barman/sprzedawca
03.01.2007 (Śr) 11.22 (6406 dni temu)
Uwazam, ze powinna byc mozliwosc wybudowania kilku barow/sklepow przez jednego garcza, ktory by sie utrzymywal tylko z tego. Przydaloby sie tylko dodac "rentownosc barow/sklepow" i nie ograniczac ich ilosci. Co Wy na to?
wypowiedzi: 12
wątków: 4

No dobrze, ale...
03.01.2007 (Śr) 15.36 (6406 dni temu)
Pokaż mi gracza, który nie zainwestuje w sklep, kiedy będzie mieć okazję? a co za tym idzie, który zrezygnuje z dodatkowej gotóweczki...

jeśli tak, to trzeba by dodać też renomę baru np. bar istniejący od 4 lat jest chętniej odwiedzany i przynosi o x% większe zyski..
wypowiedzi: 9
wątków: 4
Rentownosc
03.01.2007 (Śr) 15.41 (6406 dni temu)
Nie rozumiesz, z czasem moze byc duzo barow/sklepow i ich rentownosc tak spadnie, ze nikt juz nowego nie postawi, poniewaz nie bedzie to oplacalne.
wypowiedzi: 9
wątków: 4
Ciag dalszy...
03.01.2007 (Śr) 15.45 (6406 dni temu)
Ktos moze sprzedac cala ziemie i zwierzeta i zostac barmanem lub sklepikarzem - zainwestuje w to pierwszy i bedzie mila monopol, a innym nie bedzie sie oplacalo juz w to inwestowac bo zbuduja np. bar/sklep nr 10 wiec dostana tylko 1/10 zyskow, a monopolista 9/10.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

10 barów?
03.01.2007 (Śr) 17.07 (6406 dni temu)
Jet, ale czy taki monopolista jak kupi 9 barów, to będzie na nich tyle samo zarabiał co na jednym? to mało sensowne dla niego.

zauważ też, że dochodowość baru/sklepu nie jest wystarczająca by wyżyć z tego. głównym celem w farmersach jest rozwijanie farmy, a dodatkowe inwestycje służą możliwości zagospodarowania nadwyżek finansowych.
chcemy by hodowla i uprawy były głównym źródłem dochodów farmy - bo tu wzajemna zależność między graczami i pole do rywalizacji jest największe.

będziemy wprowadzać np hotel, rzeźnię, kuźnię, saloon, stajnię etc, ale zawsze powinien to być dodatek do działalności podstawowej, a nie sens gry - inaczej każdy by się pozbył krówek na początku, kupił sklepy i inne takie, a potem siedział i liczył dochody
  
wypowiedzi: 9
wątków: 4
Acha
03.01.2007 (Śr) 17.39 (6406 dni temu)
No rzeczywiscie masz racje co do dochodu z kilku barow/sklepow, ale nie zgadzam sie w kwestii poczatku: sprzedaz wszystkiego i jak najszybsza inwestycja w sklep+bar+mlyn BARDZO sie oplaca! pozniej skupuje sie ziemie i zwierzaczki i jest to super recepta na wygrana.



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Bary i sklepy