autor |
treść |
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 213
wątków: 14 |
może?
29.12.2007 (So) 14.26 (6046 dni temu)
moze to troche glupie ale zaproponuje coś bedzie to zwiazane z kowbojami a wiec moze by dodac taka opcje o ustaleniu (A)ile kowboje maja atakowac gracza, im wiecej czasu tym wiecej kowbojow zginie im mniej czasu tym mniej kowbojow zginie (B)ile czasu kowboje maja atakowac bizona lub go poszukiwac. bedzie taka sama zasada jak w punkcie (A) czyl iim wiecej czasu tym wiecej kowbojow zginie im mniej czasu tym mniej kowbojow zginie, oczywiscie to nie jest zwiozane z poszukiwaniami. |
|
wypowiedzi: 8
wątków: 0
|
Po co komplikować jeszcze bardziej grę ?!
29.12.2007 (So) 19.31 (6045 dni temu)
Nie widzę sensu w dalszej komplikacji tej gry. Jestem za nie ! |
|
wypowiedzi: 8
wątków: 0
|
nie
30.12.2007 (Nd) 10.31 (6045 dni temu)
Ja też jestem na nie według mnie coś takiego nie ma sensu. |
|
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 213
wątków: 14
|
30.12.2007 (Nd) 12.42 (6045 dni temu)
pisalem że to moze byc troche glupie?! Pisalem? Pisalem! trzeba zobaczyc co mysli o tym szeryf! |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471
|
-
30.12.2007 (Nd) 13.38 (6045 dni temu)
ja nie bardzo zrozumiałem ten pomysł. chodzi pewnie o jakiś współczynnik 'determinacji' ataku - jeśli wyższy to walczą do upadłego - więcej ich ginie, ale więcej zdobywają. wg. mnie niepotrzebna komplikacja. pewnie wszyscy dawaliby ustawienia na maxa, by jak najwięcej zarobić. |
|