gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> może?

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 213
wątków: 14
może?
29.12.2007 (So) 14.26 (6046 dni temu)
moze to troche glupie ale zaproponuje coś
bedzie to zwiazane z kowbojami
a wiec moze by dodac taka opcje o ustaleniu
(A)ile kowboje maja atakowac gracza, im wiecej czasu tym wiecej kowbojow zginie im mniej czasu tym mniej kowbojow zginie
(B)ile czasu kowboje maja atakowac bizona lub go poszukiwac. bedzie taka sama zasada jak w punkcie (A)
czyl iim wiecej czasu tym wiecej kowbojow zginie im mniej czasu tym mniej kowbojow zginie, oczywiscie to nie jest zwiozane z poszukiwaniami.
wypowiedzi: 8
wątków: 0
Po co komplikować jeszcze bardziej grę ?!
29.12.2007 (So) 19.31 (6045 dni temu)
Nie widzę sensu w dalszej komplikacji tej gry. Jestem za nie !
wypowiedzi: 8
wątków: 0
nie
30.12.2007 (Nd) 10.31 (6045 dni temu)
Ja też jestem na nie według mnie coś takiego nie ma sensu.
wypowiedzi: 213
wątków: 14
30.12.2007 (Nd) 12.42 (6045 dni temu)
pisalem że to moze byc troche glupie?! Pisalem? Pisalem!
trzeba zobaczyc co mysli o tym szeryf!
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
30.12.2007 (Nd) 13.38 (6045 dni temu)
ja nie bardzo zrozumiałem ten pomysł.
chodzi pewnie o jakiś współczynnik 'determinacji' ataku - jeśli wyższy to walczą do upadłego - więcej ich ginie, ale więcej zdobywają.
wg. mnie niepotrzebna komplikacja.
pewnie wszyscy dawaliby ustawienia na maxa, by jak najwięcej zarobić.
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> może?