gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> drużyny >> Zmieńmy zasady zapisywania się do drużynówek

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 54
wątków: 9
Zmieńmy zasady zapisywania się do drużynówek
18.10.2008 (So) 20.51 (5750 dni temu)
Proponowałem już kiedyś mechanizm następujący:

1. Drużyny kompletują składy w "szatni" danego miasta.
2. Dopiero po skompletowaniu składu lider zapisuje drużynę do rozgrywki.

Efekt? Zniknie blokowanie miast. Drużyna gotowa do gry będzie w stanie _zawsze_ zapisać się w _dowolnie_ _wybranym_ mieście.

Owszem, zdaje sobie sprawę, że wymaga to nietrywialnego grzebnięcia w kodzie, ale po implementacji proponowanych zmian gra będzie przyjaźniejsza dla użytkowników.

Szczerze pisząc nie widzę słabych stron mojego rozwiązania.
wypowiedzi: 8
wątków: 0
...
19.10.2008 (Nd) 12.35 (5749 dni temu)
Dobry pomysł Szeryfie co o tym sądzisz?
wypowiedzi: 27
wątków: 1
?
19.10.2008 (Nd) 12.37 (5749 dni temu)
no ale po co to wprowadzać, skoro Szeryf wprowadził limit 2 gier i miasta już nie będą "zakorkowane"
wypowiedzi: 54
wątków: 9
...
19.10.2008 (Nd) 13.32 (5749 dni temu)
Wprowadzenie limitu poprawia sytuację, ale nie rozwiązuje problemu. Np. w tej chwili moja drużyna czeka w Deadwood. Załóżmy, że inna drużyna zapisze się w Deadwood do drugiej gry, i też będzie miała problemu ze skompletowaniem składu. Efekt? Deadwood będzie zablokowane.

Moja propozycja blokowanie uniemożliwia. Zapisać można się dopiero wtedy, gdy ma się drużynę gotową do gry.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zbyt skomplikowane
19.10.2008 (Nd) 20.47 (5749 dni temu)
zbyt skomplikowane.
mamy trochę inny pomysł.
  
wypowiedzi: 54
wątków: 9
...
19.10.2008 (Nd) 22.23 (5749 dni temu)
SKOMPLIKOWANE????
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

20.10.2008 (Pn) 12.59 (5748 dni temu)
Pomysł Trada jest dobry. Skomplikowanie dotyczy kodu gry?
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Zapisy drużynowe - 19 października
20.10.2008 (Pn) 13.16 (5748 dni temu)
Od teraz drużyny mają tylko 48h na skompletowanie składu do gry drużynowej - po przekroczeniu tego czasu drużyna zostaje automatycznie wypisana. W informacji o drużynie zostaje wprowadzony specjalny wskaźnik mierzący skuteczność zapisywania się drużyn do gier.

To jak ktoś nie ma pełnego składu też wylatuje?
W sensie na przykład ma 2/3 osoby? A potem co, znowu może się zapisać do danego miasta i je blokować?
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

dokladnie tak
20.10.2008 (Pn) 14.35 (5748 dni temu)
dokładnie tak. taki był często wniosek graczy.
z tym, że jest to mierzone odpowiednim wskaźnikiem.

w przyszłości chciałbym postawić warunek drużynom - że np. rozgrywają minimum 10 gier miesięcznie i utrzymują ten wskaźnik powyżej 50% - w przeciwnym razie drużyna jest kasowana.

wymusi to dyscyplinę przy zapisach.

a pomysł trada z poczekalnią byłby trudny do zrealizowania. pisze "Drużyna gotowa do gry będzie w stanie _zawsze_ zapisać się w _dowolnie_ _wybranym_ mieście."
ale przecież czasem potrzeba skład dwuosobowy, a czasem czteroosobowy.

poza tym - mógłbym zapisać się do takiego 'oczekującego składu' w dniu X, a przystąpienie do gry mogłoby nastąpić dopiero np 10 dni później - a co jeśli akurat nie mógłbym wtedy grać? nie byłoby nad tym kontroli.
poza tym myślę, że wielu graczy zapisując się chce wiedzieć w jakim mieście bedzie grac i przeciwko komu.
  
wypowiedzi: 54
wątków: 9
...
20.10.2008 (Pn) 19.20 (5748 dni temu)
Szeryfie

Dla każdego miasta istniała by oddzielna "szatnia". Tak jak obecnie przy indywiduelach gracz mógłby się zapisać lub wypisać. Gdy jego drużyna miałaby skompletowany skład - wchodziłaby do gry. Znikłaby nawet konieczność zapisywania drużyny przez lidera (natomiast dałbym mu możliwość usuwania zapisanych do gry graczy).

Rozwiązanie gwarantowałoby minimalny czas oczekiwania i uniemożliwiało blokowanie miasta.

Jedyna ewentualna wada, przy założeniu pełnego automatyzmu, to brak wpływu na to, z jakimi innymi drużynami się gra. Można ją usunąć zostawiając do decyzji lidera kiedy i do której gry wpisać skompletowaną drużynę (ale warunkiem sine qua non byłby gotowy do gry skład).
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

hmmm
20.10.2008 (Pn) 21.11 (5748 dni temu)
pomysł jest OK.

jednak po ostatnich zmianach myślę, że miasta drużynowe odblokują się i zapisy będą szybciej przebiegać.
  
wypowiedzi: 270
wątków: 6
odp.
27.10.2008 (Pn) 18.16 (5741 dni temu)
A ja proponuję zejście do max 12 godz. oczekiwania, choć stawiałbym między 4-8 godz oczekiwania. Takie wyjście powoduje, że ktoś z drużyny zawsze się znajdzie, a jak nie, to tego samego dnia zastąpią blokujące drużyny. Andrzej
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

?
27.10.2008 (Pn) 18.19 (5741 dni temu)
Obawiam się, że wtedy w ogóle gry drużynowe nie byłyby rozgrywane... Chyba że Kuźnia Talentów mogłaby grać sama ze sobą.
wypowiedzi: 430
wątków: 7
KT
27.10.2008 (Pn) 18.38 (5741 dni temu)
było by fajnie grał był więcej drużynówek, ale PDD drużynowe mogło by podupaść w znaczącym stopniu.

PS: pomysł andrzejek`a mija się z realiami co innego gdyby w drużynach było po 200 osób.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Aaaaaa!
27.10.2008 (Pn) 18.55 (5741 dni temu)
No to teraz Knot, mnie po prostu zabiłeś. Chciałeś chyba być bardziej amerykański niż najczerwieńszy Indianin.

Andrzejek - Andrzejka
a nie żadne tam apostrofy i wyrazy nieodmienne...

PS
a w ogóle to widziałeś jaki majątek w twoim firmowym zadanku udało mi się uzyskać?
wypowiedzi: 430
wątków: 7
poprawnie przecież jest
27.10.2008 (Pn) 19.40 (5741 dni temu)
tak widziałem przedni wynik. Nawet nie zauważyłem jak moje zadanie popularnością przebiła twoje. A jeszcze 1 pamiętasz zadanie "ziemia " tam miałeś 19 działek a ja wyciąłem 20
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

27.10.2008 (Pn) 20.03 (5741 dni temu)
No, do dziś nie wiem jak to zrobiłeś hehe
wypowiedzi: 430
wątków: 7
postanowilem poprawic wynik z marnych 15 działek
27.10.2008 (Pn) 20.16 (5741 dni temu)
i za pierwszym razem mi się 20 działeczek udało wyciągnąć.

PS: nie pytaj jak bo i tak nie wiem jeśli gram miasto cały czas to wiem jak grać, ale jak nie gram w nie tydzień to nie wiem co do czego służy.

PS2: czy my przypadkiem nie robimy kompletnego offtopic??
PS3: offtopic - nie ma to jak spolszczenia
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zapisy do druzynówek
30.10.2008 (Cz) 11.16 (5738 dni temu)
jak pewnie zauważyliście dodaliśmy dwa ułatwienia:
- przy zapisie widoczne jest do kiedy drużyna ma czas by się dopisać
- po najechaniu na login gracza z drużyny widać jakie wybrał bonusy - więc łatwiej zdecydować czy grać z bonusami czy bez /jeśli ktoś ma podwójną tożsamość/.
  
wypowiedzi: 78
wątków: 5
48 godzin czasu na skompletowanie składu
20.12.2008 (So) 13.24 (5687 dni temu)
Niestety i z tym można sobie łatwo poradzić , W tej chwili do Phoenix zapisana jest drużyna klub farmera , od paru dni , jak to robią ? wypisują się i zapisują na nowo i odnowa leci 48 godzin , tak można w nieskończoność , nie rozumiem tego czy jest co celowa złośliwość ? skoro nikt od nich nie chce grać to czemu blokują ?
wypowiedzi: 86
wątków: 20
Wznawiam temat
30.12.2008 (Wt) 11.32 (5677 dni temu)
Już chyba z tydzień lepsi blokują deadwood -wypisują się i zapisują na nowo i odnowa leci 48 godzin, (jak to powiedziała Neura).

Proponuję dołożyć nowe ograniczenie - jeżeli drużyna wypisała się z danej gry, to nie może przystąpić do niej ponownie
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

wcześniej niż po 12
30.12.2008 (Wt) 13.49 (5677 dni temu)
godzinach.
wypowiedzi: 79
wątków: 7
I moi poprzednicy maja rację
30.12.2008 (Wt) 16.07 (5677 dni temu)
Lepsi juz od 4 lub 5 dni blokuja gre.
wypowiedzi: 99
wątków: 16
deadwood
30.12.2008 (Wt) 21.25 (5677 dni temu)
nie zapisujemy się i wypisujemy w kółko poprostu jest jakiś bug, że nas dotychczas nie wyrzuciło
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Właśnie
30.12.2008 (Wt) 22.26 (5677 dni temu)
jak to działa ?
Automat usuwa jak nikt się nie zapisał ?
Czy jak nie ma kompletu ?
wypowiedzi: 326
wątków: 3
...
30.12.2008 (Wt) 22.52 (5677 dni temu)
Te 24h są na skompletowanie składu, więc jeżeli do 48h nie zbierze sie ekipa, to drużyna jest automatycznie wypisywana ( przynajmniej tak mi sie wydaje )
wypowiedzi: 159
wątków: 25
Lepsi
30.12.2008 (Wt) 23.30 (5677 dni temu)
mają 92/93. Więc albo jest bug albo działa to inaczej niż piszesz.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

Potwierdzam
31.12.2008 (Śr) 10.21 (5676 dni temu)
ten bug, bo pamiętam że 2 razy zdarzyło się, że dostałem komunikat, że drużyna zostanie wypisana itd., mijała określona godzina i dalej byliśmy w grze. Ale to jakiś czas temu było, teraz nie wiem.
wypowiedzi: 255
wątków: 14
31.12.2008 (Śr) 12.29 (5676 dni temu)
W koncu sobie poszli...
wypowiedzi: 229
wątków: 3
31.12.2008 (Śr) 13.08 (5676 dni temu)
Ciekawe też było to, że do tego Deadwood zapisana była Szkółka Farmera z kompletnym składem i w momencie, gdy Lepsi powinni zostać usunięci za nieskompletowanie składu SF znikło. Powstaje pytanie czy sami się wypisali czy zostali usunięci zamiast Lepszych. Kiedyś miałem podobny przypadek z BM - byliśmy zapisani z pełnym składem (w tym ja), a po pewnym czasie patrzę a nas już w tej grze nie ma i musiałem znowu się zapisać.
wypowiedzi: 270
wątków: 6
odp.
31.12.2008 (Śr) 20.12 (5676 dni temu)
O ile dobrze pamiętam to szkółka w tym składzie do tej rozgrywki wypisała się z drużyny, więc może dlatego system "wycofał" start rozgrywki. Nie wiem, ale tak to mogę wytłumacyzć. Póki bylem w szkółce to widziałem kiedy rozgrywka ruszy, ale po wypisaniu się z drużyny rozgrywka zniknęła z gier planowych.
wypowiedzi: 255
wątków: 14
03.01.2009 (So) 13.30 (5673 dni temu)
Faktycznie dziala to zle. Dostalem PW, ze druzyna musi skompletowac sklad do 21:38 dzisiaj. Wchodze do miasta, a tam juz (zapisy do 05.01 godz. 10:05)
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

poprawione
10.01.2009 (So) 22.34 (5666 dni temu)
powinno już to działać prawidłowo.
były problemy ze znalezieniem błędu w kodzie... bo błąd był w bazie danych
  



Forum >> drużyny >> Zmieńmy zasady zapisywania się do drużynówek