gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> drużyny >> bonusy drużynowe

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

bonusy drużynowe
07.01.2008 (Pn) 20.29 (6035 dni temu)
drużyny stopniowo rosną w siłę - zarówno pod względem PD drużynowego jak i liczby graczy.

tak jak zapowiadaliśmy przy wdrażaniu drużyn - planowane są bonusy drużynowe, które otrzymywałyby drużyny po przekroczeniu odpowiednich progów.

trzy istotne kwestie to: sposób nagradzania, bonusy, utrudnienia.

propozycja jest następująca:
1. sposób nagradzania: progi dotyczące samego PD drużynowego mocno faworyzowałyby duże drużyny. dlatego proponuję wskaźnik: PD_drużynowe / pierwiastek z liczby członków drużyny.
jak to by było w praktyce?

PD   ilość graczy   PD/gracze^0,5
100     10     32
100     100     10
1000     100     100
1000     10     316

tak więc premiowane byłyby drużyny, które potrafią mobilizować swoich członków do walki o PD drużynowe.

progi, po przekroczeniu których drużyna otrzymywałaby bonus to np.: 50, 100


2. bonusy - na razie takie propozycje:
a) możliwość transferu krów/owiec między graczami
b) możliwość transferu kowbojów

macie jeszcze jakieś propozycje?

3. utrudnienia: brak.


co o tym sądzicie?
  
wypowiedzi: 83
wątków: 9
:)
07.01.2008 (Pn) 20.48 (6035 dni temu)
Według mnie dobrze przemyślane, ale ja dodałbym jeszcze jeden bonus- możliwość łączonych ataków.
wypowiedzi: 91
wątków: 0
Bonus
07.01.2008 (Pn) 22.43 (6035 dni temu)
Oprócz tego jeszcze przesyłka zboża, albo np. przo przekazie pieniędzy pobór 0.5%
wypowiedzi: 73
wątków: 9
Albo
08.01.2008 (Wt) 00.21 (6035 dni temu)
jakas duza inwestycja, ktora wymagalaby wkladu calej druzyny (nie tylko kasa, ale tez np. ludzie do pracy - jako uzasadnienie) np. stacja kolejowa, albo sped bydla ( kazdy z druzyny daje ilus kowbojow i zatrudnia ilus ludzi do przypedzenia bydla z innego miasta)
wypowiedzi: 39
wątków: 9
;
08.01.2008 (Wt) 07.03 (6034 dni temu)
- wspolny eksport dla druzyny:
- wspolna obrona przed kowbojami
- dzielony koszt miedzy wszystkich eksporterow

- szaman indianski (propozycja zarowno do druzyn jak i do zwyklych gier):
- o wydarzeniach losowych wie z turowym (lub dwu-turowym) wyprzedzeniem
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

I jak tam?
19.03.2008 (Śr) 14.27 (5963 dni temu)
Czy beda wprowadzone jakos niedlugo nowe bonusy druzynowe?
wypowiedzi: 213
wątków: 14
:)
20.03.2008 (Cz) 10.17 (5962 dni temu)
narazie nie ma potrzeby
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Być może w AKF nie ma
20.03.2008 (Cz) 11.41 (5962 dni temu)
wypowiedzi: 588
wątków: 61

:)
25.03.2008 (Wt) 16.59 (5957 dni temu)
Hmm.... Bonusy bez strat za posiadanie bonusu strasznie faworyzują silne drużyny.
wypowiedzi: 23
wątków: 2
propozycje bonusów
09.09.2008 (Wt) 10.33 (5789 dni temu)
proponuje następujący bonus:
możliwość przekazywania inwestycji innym graczą drużyny
wypowiedzi: 28
wątków: 2
09.09.2008 (Wt) 11.56 (5789 dni temu)
a co powiecie na wspólny zakup nieruchomości przez członków drużyny?
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

09.09.2008 (Wt) 16.44 (5789 dni temu)
Przekazywanie zboża.

To według mnie jest bonus który byłby przydatny.
wypowiedzi: 23
wątków: 2
sonda
09.09.2008 (Wt) 16.46 (5789 dni temu)
szeryfie może wybierzesz pare pomysłów na bonus drużynowy i zrobisz sonde który się najbardziej spodoba
wypowiedzi: 187
wątków: 4

09.09.2008 (Wt) 17.02 (5789 dni temu)
Zgadzam się z adrianu - przekazywanie zboża to bardzo przydatny bonus.

A wspólny zakup nieruchomości ... mam pomysł żeby wprowadzić drużynową własność i podział wartości oraz dochodu według wkładu w zakup - tylko czy potrzebujemy tego?
  
wypowiedzi: 157
wątków: 7
...
09.09.2008 (Wt) 18.39 (5789 dni temu)
nie

dalsze wzmacnianie drużyn silnych kosztem słabszych.

KT tego nie potrzebuje.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

09.09.2008 (Wt) 18.50 (5789 dni temu)
Tak.

Dlaczego silne drużyny mają tracić PD nawet jak wygrywają?
Jak wprowadzi się jeszcze 1-2 bonusy to może sytuacja się wyrówna.
Niech się wzmacnia silne drużyny, teraz nie jest trudno stać się silną drużyną, osiągając byle jaki wynik można już zdobyć PD.

A jak nie, to niech zmianie ulegnie algorytm liczenia PD drużynowych.
wypowiedzi: 157
wątków: 7
:)
09.09.2008 (Wt) 21.22 (5789 dni temu)
rozumiem Cię Adrianu

Tak sobie KT nabiła pd kosztem Epikurów

wygrać z drużyną lepszą i bardziej doświadczoną to też osiągnięcie i wynik w postaci większej ilości PD jest jak najbardziej zasłużony. To tak jak w grze indywidualnej - przegrywasz z niedoświadczonym graczem i tracisz PD.

No i jeszcze ta motywacja, aby wygrać z bardziej doświadczoną drużyną.
A że tracimy PD kosztem nowych drużyn? no cóż, za to mamy zwycięstwa za które mamy szanse zostać drużyną miesiąca. Coś za coś.
wypowiedzi: 1027
wątków: 83

09.09.2008 (Wt) 22.08 (5789 dni temu)
Oj Rogers, Rogers, ja tu bronię naszych drużyn, a Ty jak rewolucjonista na barykady idziesz, zobaczysz, nie będzie Ci to pamiętane, dzieci rewolucji Cię zjedzą

A co do PD indywidualnego to też cały czas jestem za tym, aby osoba która wygra grę z graczami o niskim PD, dostawała choć symboliczne PD, a nie je traciła.
wypowiedzi: 54
wątków: 3
09.09.2008 (Wt) 22.26 (5789 dni temu)
to może taki bonus by walnąć, że minimalna zmiana PD przy wygraniu (i tylko wygraniu, inne miejsca nie wchodzą w grę) dostawać minimum np. siła/100 dla drużyn i PD/1000 dla indywiduów



Forum >> drużyny >> bonusy drużynowe