autor |
treść |
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18 |
San Miguel - współczynnik bankructw
02.07.2011 (So) 23.26 (4763 dni temu)
02.07.2011 - 61% Docelowo ma nie przekraczać 50%. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw - zmiana parametrów
12.07.2011 (Wt) 21.32 (4753 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% Docelowo ma nie przekraczać 50%. Doszły działki na wynajem, dyliżans, obniżka dochodów poczty. |
|
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 9
wątków: 1
|
bonus
13.07.2011 (Śr) 13.23 (4752 dni temu)
na poprawę statystyki mógłby może pomóc bonus w stylu tego, co jest w Chihuahua? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
?
13.07.2011 (Śr) 17.56 (4752 dni temu)
A dokładniej? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 73
wątków: 15
|
San miguel
13.07.2011 (Śr) 18.13 (4752 dni temu)
na pewno chodzilo mu o taki bonus ze np jeden gracz do roku 51 musi miec bar i salon a drugi gracz np 20 ziemi wtedy druzyna dostaje 20tys premi |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 137
wątków: 3
|
:)
13.07.2011 (Śr) 18.18 (4752 dni temu)
I to by wyliminowało taktyke na bankruta |
|
![](zdjecia/gwiazdka.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 9
wątków: 1
|
13.07.2011 (Śr) 18.20 (4752 dni temu)
może nie wyeliminowałoby, ale przynajmniej wymusiło małą rewolucję taktyki, nie byłoby opłacalne bankrutować przed bonusem |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 504
wątków: 13
|
Dodałbym
13.07.2011 (Śr) 20.17 (4752 dni temu)
Ograniczyć pojemność 3 spichlerza - w grze na bawełnę wyeliminowałoby bankruta na 100%, bo drugi gracz konieczny byłby do trzymania zboża. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Zmiany w parametrach San Miguel
14.07.2011 (Cz) 09.09 (4751 dni temu)
Spichlerz III ma mniejszą pojemność i jest droższy. -- Bonusy nie zależą ode mnie. To musiałby wprowadzić Szeryf. Pozostańmy na razie przy tym co ja mogę zmieniać. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw - zmiana parametrów
15.02.2012 (Śr) 18.27 (4535 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% Docelowo ma nie przekraczać 50%. Podwyższyłem imigrację bazową. Było 7, teraz jest 10. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
09.03.2012 (Pt) 10.27 (4512 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% Docelowo ma nie przekraczać 50%. Podwyższyłem imigrację bazową. Było 10, teraz jest 12. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
08.04.2012 (Nd) 11.16 (4482 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% Docelowo ma nie przekraczać 50%. Podwyższyłem imigrację bazową. Było 18, teraz jest 20. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - zmiana parametrów
28.04.2012 (So) 12.53 (4462 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% Docelowo ma nie przekraczać 50%. Podwyższyłem imigrację bazową. Było 20, teraz jest 22. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 24
wątków: 0
|
zmiany
05.05.2012 (So) 00.22 (4456 dni temu)
Moim zdaniem cały urok SM polega na tym, że trzeba się pilnować przed nagłym bankructwem, dlatego nie popieram niektórych zmian i chciałbym zgłosić dwie uwagi: - Browar jest obecnie stanowczo za tani, właściwie decyduje o zwycięstwie a zakupić go można w pierwszej rundzie spokojnie (inne nieruchomości też powinny być droższe ale ich ceny są jeszcze do przeżycia) - w obecnym stanie miasta spichlerz III jest za mały, nie można się rozbujać, już w 12 rundzie można zapełnić spichlerze wszystkich graczy specjalnie się nie wysilając(I magazyn zostawiłbym bez zmian ale II, a szczególnie III mógłby ulec zmianie) P.S. Dzięki za cegiełki. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 21
wątków: 0
|
zmiany - browar
05.05.2012 (So) 02.27 (4455 dni temu)
Zgadzam się z przedmówcą odnośnie browaru, jest to zdecydowanie najlepsza nieruchomość i jako taka nie powinna być dostępna już od pierwszej tury. Proponuję zwiększyć cenę minimalną przynajmniej do $15.000 jak kopalnia złota lub jeszcze drożej. W ten sposób, jeżeli wygrana ma się opierać na kupnie browaru trzeba się będzie przynajmniej trochę napocić w pierwszych turach aby go zdobyć. Teraz można już w pierwszej turze zdobyć zbyt dużą przewagę |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - zmiana parametrów
05.05.2012 (So) 09.55 (4455 dni temu)
Podniosłem cenę browaru i 3-go spichlerza. Ponadto zwiększyłem pojemność tego spichlerza. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
13.05.2012 (Nd) 23.50 (4447 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% 13.05.2012 - 50%
Docelowo ma nie przekraczać 50%. Gra w SM staje się za prosta. Podniosłem ceny spichlerzy, a także ich pojemność. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
16.08.2012 (Cz) 14.24 (4352 dni temu)
Pomimo trudnych warunków w mieście współczynnik bankructw spada. 02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% 13.05.2012 - 50% 16.08.2012 - 43% |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
23.09.2012 (Nd) 15.28 (4314 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% 13.05.2012 - 50% 16.08.2012 - 43% 23.09.2012 - 42% Obniżyłem oprocentowanie kredytu. Było 50%, jest 25%. Nowy cel dla współczynnika bankructw: 30%. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 117
wątków: 2
|
zmiany
23.09.2012 (Nd) 19.19 (4314 dni temu)
szkoda, miasto było dobrze ustawione. Było inne niż pozostałe |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - zmiana parametrów
23.09.2012 (Nd) 19.55 (4314 dni temu)
Jak zwiększy się popyt na gry w tym mieście, to pomyślę o trudniejszych parametrach. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 117
wątków: 2
|
SM
23.09.2012 (Nd) 23.29 (4314 dni temu)
|
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
11.11.2012 (Nd) 13.39 (4265 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% 13.05.2012 - 50% 16.08.2012 - 43% 23.09.2012 - 42% 11.11.2012 - 39% Podwyższam przychody z wynajmu działek dla kawalerii. Było 1000, jest 2000. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - współczynnik bankructw
03.01.2013 (Cz) 19.03 (4212 dni temu)
02.07.2011 - 61% 12.07.2011 - 58% 15.02.2012 - 57% 09.03.2012 - 55% 08.04.2012 - 53% 28.04.2012 - 51% 13.05.2012 - 50% 16.08.2012 - 43% 23.09.2012 - 42% 11.11.2012 - 39% 03.01.2013 - 37% |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - zmiana parametrów
03.01.2013 (Cz) 19.04 (4212 dni temu)
Podwyższam pojemność spichlerzy oraz ich cenę. Ponadto zmianie ulega zlecenie dla kawalerii. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 32
wątków: 2
|
pytanie
03.01.2013 (Cz) 19.20 (4212 dni temu)
Czy jest szansa, że wrócą stare, trudniejsze parametry? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Pytanie na pytanie
05.01.2013 (So) 10.05 (4210 dni temu)
A co konkretnie miałoby się zmienić, żeby było trudniej? |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 24
wątków: 0
|
parametry
05.01.2013 (So) 10.46 (4210 dni temu)
To ja odpowiem: mi najbardziej brakuje stóp procentowych, zwiększyłbym ten współczynnik a na drugim miejscu zmniejszyłbym też migrację bazową zmiany w spichlerza uważam za bardzo dobre to samo jeśli chodzi o kawalerię pomyślałbym jeszcze nad kredytem spekulacyjnym, w tej chwili nie ma żadnego znaczenia, mogłoby być ciekawiej w pierwszej fazie gdyby pożyczyć można było więcej to samo w przypadku zlecenia na owce (nie ma praktycznie żadnego znaczenia) gdy tymczasem zlecenie zbożowe jest bardzo korzystne, więc wprowadziłoby pewną równowagę |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
San Miguel - zmiana parametrów
05.01.2013 (So) 12.46 (4210 dni temu)
Stopa procentowa poszła w górę. Zwiększyłem kwotę kredytu. Zmiany w zleceniach. Migracja bazowa spadła z 22 na 17. Zwiększyłem ilość działek rządowych z 24600 na 49987. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 24
wątków: 0
|
:)
05.01.2013 (So) 13.11 (4210 dni temu)
dzięki, chociaż nie wiem czy inni mieli te same spostrzeżenia czyli rekordami się długo nie nacieszę ![](emotki/yel06.gif) jak zagram na nowych to dam znać co sądzę |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 75
wątków: 3
|
parametry
07.01.2013 (Pn) 19.22 (4208 dni temu)
Zmiana parametrów a szczególnie kwoty kredytu spowodowała zmianę taktyki w wielu rozgrywkach. Do tej pory wydawało mi się że nie można zjeść ciastka i mieć ciastko nadal ![](emotki/yel23.gif) a jednak można : jeden gracz bierze kredyt, przekazuje kasę koledze i spokojnie bankrutuje. Niby wszystko jest OK ale czy na tym ma polegać współpraca DRUŻYNOWA ? Nie wiem jak się na to zapatrujecie ale mi się to nie podoba. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 22
wątków: 0
|
Kredyt
07.01.2013 (Pn) 19.34 (4208 dni temu)
Pilocik ma racje, przy takiej kwocie kredytu, najlepszą opcją jest wzięcie kredytu przez jedną osobę i przekazanie pieniędzy drugiej osobie. Dodatkowo stosując taką taktykę, współczynnik bankructw w krótkim czasie wyniesie 50%, a czytając poprzednie posty docelowy współczynnik bankructw ma wynosić nie więcej niż 30% |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 24
wątków: 0
|
:)
07.01.2013 (Pn) 19.36 (4208 dni temu)
co do kredytu to się zgadzam, kredyt stanowczo za duży, chodziło mi tak ok 10 razy więcej a nie 100 razy więcej niż było i zlecenie na zboże na 6 mln worków to też za dużo, wykonalne tylko jedynie na końcu gry, ale też tylko dla podbicia wyniku bo jak kogoś stać to zrobić to musi już wygrywać i to ogromną przewagą |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 22
wątków: 0
|
Kredyt - rozwiązanie
07.01.2013 (Pn) 19.48 (4208 dni temu)
Specyfika tego miasta jest taka, że nawet przy kredycie 10 tyś. gra na bankruta może być opłacalna. Moim zdaniem kredyt w wysokości 2 tyś. a spłacie w wysokości 4 tyś. byłby optymalny, gdyż na bankruta nie będzie się opłacało grać, natomiast w początkowej fazie taki kredyt może być opłacalny |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 21
wątków: 0
|
:D
07.01.2013 (Pn) 20.02 (4208 dni temu)
A może w ogóle zlikwidować kredyt? Był taki jakby go nie było i nikt specjalnie nie narzekał P.S. bez kredytu też może się opłacać zagrać na bankruta |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Kredyt w SM
10.01.2013 (Cz) 19.45 (4205 dni temu)
Obecnie kredyt to 2500. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 75
wątków: 3
|
SM
10.01.2013 (Cz) 21.10 (4205 dni temu)
Jeśli mogę garść kolejnych uwag: za duża pojemność magazynu, praktycznie nie ma szans na grę na "pełny magazyn" zbyt mała chłonność rynku eksportowego, każdy eksport >40-50k worków to zjazd ceny -30% zlecenie na zboże abstrakcyjne jeśli chodzi o ilość zboża to oczywiście tylko moje zdanie, nie wiem czy inni koledzy i koleżanki dorzuca swoje uwagi oraz czy zgodzą się z moimi. Na koniec dodam tylko, że nie podoba mi się "zmiana reguł w trakcie gry" Co innego eksperyment i zmiana parametrów na bieżąco by sensownie ustawić miasto ale co innego robić takie zmiany w czasie trwających zmagań. Ja bym chętnie wrócił do ustawień z początku konkursu ale to nie moje decyzje a Szeryfa SM Mimo to miasteczko fajne - co nie znaczy, że nie może być jeszcze lepsze |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 22
wątków: 0
|
Pilocik
10.01.2013 (Cz) 22.34 (4205 dni temu)
Pilocik, co do chłonności rynku eksportowego, to moim zdaniem nic nie powinno być zmieniane, jest dużo ziemi, łatwo wpaść w tarapaty, trzeba racjonalnie gospodarować, a nie max ziemi i zboże 10/20/eksport. Mało chłonny rynek jest "nadzorcą", aby nie produkować zbyt dużo zboża i powiększać swój majątek stopniowo Co do magazynu to również uważam, że jest stanowczo za duży, a zlecenie na zboże powinno przynajmniej nie przekraczać pojemności pierwszego magazynu Dzisiaj cytat dnia jest następujący: "Gra dla niebojących się myśleć!" W pełni zgadzam się z tą sentencją, natomiast co się dzieje gdy nie są wprowadzane żadne zmiany - większość gier jest bez parametrów losowych i grają starzy wyjadacze którzy mają opanowane te parametry do perfekcji, a kreatywność zostaje ograniczona do minimum, dlatego wolę parametry losowe, bo wole myśleć i podejmować ryzyko, niż tylko robić to samo przez cały czas. Zmiany parametrów są przeze mnie mile widziany, oczywiście zmiany kosmetyczne, a nie rewolucyjne |
oceny: |
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 117
wątków: 2
|
SM
10.01.2013 (Cz) 23.23 (4205 dni temu)
to ja tylko wtrącę: ceny kolejnych magazynów są zbyt wysokie, a kredytu może nie być w ogóle |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka_d.gif)
wypowiedzi: 75
wątków: 3
|
re: Flaming
10.01.2013 (Cz) 23.52 (4204 dni temu)
Bez urazy, ale mam wrażenie, że pomyliłeś parametry losowe z parametrami miasta. Jasne, że przy parametrach losowych trzeba do każdej gry podchodzić jak do niespodzianki, to jednak przecież chodzi o to by poradzić sobie w każdej sytuacji, zgadzam się z tym i z Tobą w tej kwestii stuprocentowo. Jednakże zmiana parametrów miasta ma się przy tym jak konik morski do konika szachowego Mam nadzieję, ze łapiesz o co mi chodzi. |
|
![](zdjecia/gwiazdka_d.gif) ![](zdjecia/gwiazdka.gif)
wypowiedzi: 148
wątków: 18
|
Zagram
13.01.2013 (Nd) 17.21 (4202 dni temu)
i przyjrzę się ostatnim zmianom. |
|