gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> tips & tricks >> Bonusy

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 25
wątków: 6
Bonusy
23.03.2007 (Pt) 11.52 (6253 dni temu)
Mam pytanie do bardziej doświadczonych graczy. Który z bonusów wydaje Wam się najpotrzebniejszy i dlaczego?

Żeby nie było, że chcę żerować tylko na Waszym doświadczeniu to powiem, że mi najciekawszy wydaje się bonus polegający na zwiększeniu mojej zdolności kredytowej o 25%, a to dlatego, że jak na razie prowadzę rozgrywki różnymi strategiami i ten bonus wydaje mi się najbardziej uniwersalny, jednocześnie najłatwiej dzięki niemu nadrobić stratę jednej działki.

Pozdrawiam
wypowiedzi: 15
wątków: 0

Bonusy
23.03.2007 (Pt) 14.49 (6252 dni temu)
Wg mnie to zależy od miasta - przykladowo w SF bonus 'agent handlu zbożem' nic nie daje, ale w Wilmington jest to najlepszy bonus.

Tak samo z 'bankierem w rodzinie' - w Iowa City nie ma kredytu, więc ten bonus tam nic nie pomaga.

skuteczność bonusu zależy też od tego z kim się gra - dotychczas najpopularniejszy był chyba bonus 'mistrzostwo w hodowli' - ale jesli większość przeciwników ma ten bonus, to pewnie będą hodować bydło. więc wtedy opłacalna może być inna strategia, a przydatne inne bonusy...
wypowiedzi: 3
wątków: 0
---
25.03.2007 (Nd) 01.46 (6251 dni temu)
Jeden bonus(dowolny) można dostosować do obranej strategii i konsekwentnie ją realizować.
Dwa bonusy przy niskich limitach PD w miastach to kara i gra dla samego grania staje się nudna i bezsensowna.
Urawniłowka jak to określił ś.p. robertb była w PRL i jest błędem w tej grze.
Gier jest mniej a nie więcej !!!

No ale pewnie we "właściwym" czasie będzie zmiana.

Np. Wilmington : na starcie mam ok. 65% majątku gracza bez bonusa, 2 działki mniej i połowę jego gotowki startowej i jak bezbonusowiec ma np 32PD. musze mieć ok 180% jego wyniku.
To nie jest absurdalne, to jest szczyt absurdu !!!.

Należy wprowadzić zasadę grania w miarę rownorzędnych graczy np. gracz poniżej 100PD nie powinien grać z graczem pow. 200PD. itd.

Obecnie jest "schizofrenicznie" - III liga ogrywa I ligę nie zawsze dzięki umiejętnościom - niestety .

W takiej grze czuję się postrzegana przez rywali jak tępa idiotka, która nie wiedzieć czemu jest dość wyskoko w róznych klasyfikacjach .

kmiotka
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

?
25.03.2007 (Nd) 11.20 (6251 dni temu)
A czemu kmiotko piszesz z konta ziutki? szpiegujesz ją?
mysle, ze twój bonus 'agent handlu zbożem' jest w wilmington bardzo dla ciebie uzyteczny.
w FT#2 bedzie analiza - czy bonusy i utrudnienia pomagają czy utrudniają graczom.

w pełni rozumiem twoje żale - jednak zamiast robić krok w tył, musimy zrobić krok w przód - otworzyć nowe miasta, dla graczy z wyższymi PD.
gra jest ciągle niekompletna - bedzie kompletna pewnie dopiero za rok. albo nigdy... ale jest PLAN. wg. planu mając 200 PD będziesz mieć docelowo ok. 15 miast dostępnych. bardzo zróżnicowanych. w niektórych minimalne PD będzie 200 lub więcej.
niestety wszystko wymaga mnóstwa pracy, a moce mamy bardzo ograniczone...

ale w kwietniu wprowadzimy 3 nowe miasta, 5 nowych inwestycji i może jakieś nowe zlecenia specjalne i zdarzenia losowe...
  
wypowiedzi: 25
wątków: 6
-
26.03.2007 (Pn) 08.23 (6250 dni temu)
Trochę przesadzasz.
Jeśli jesteś ziutaw i chodzi o grę w Wilmington, w której ja też gram, to trochę dziwnie zagrałaś (raczej nieoptymalnie)

Poza tym takie San Francisco jest bardzo dobrym miastem dla doświadczonych graczy. Jest bardzo dużo możliwych otwarć i chyba łatwiej bonusy wykorzystać.

No i tą gatką o ligach mam nadzieję, że nie chciałaś umniejszyć mojego ewentualnego sukcesu w Wilmington

Ja się cieszę, że są bonusy bo to wprowadza dodatkowe zróżnicowanie w grze i jest bardziej do życia podobne.

Pozdrawiam
wypowiedzi: 11
wątków: 1
Szeryfie, offtop robisz ;)
14.04.2007 (So) 21.15 (6230 dni temu)
Szeryf:
"gra jest ciągle niekompletna - bedzie kompletna pewnie dopiero za rok. albo nigdy... ale jest PLAN."

No, lepsze to niż nic :]
Szeryf:
"w kwietniu wprowadzimy 3 nowe miasta, 5 nowych inwestycji i może jakieś nowe zlecenia specjalne i zdarzenia losowe".
Wprowadźcie choć jedną z tych rzeczy, najlepiej te 3 miasta i będzie bardzo dobrze . Kowbojów, indian i ich wyczyny może zostawmy na dalszy plan. Wydaje mi się, że trzebaby to najpierw przedyskutować na forum
Owocnej pracy życzę, jak tylko NASA zbuduje nowy prom kosmiczny poślemy Was na Wenus, tamtejszy dzień trwa aż 243 razy dłużej, niż ziemski, więc będziecie mieli mnóstwo czasu na ulepszenie farmersów.

I żeby nie robić offtopu:
koyot, mi, tak jak i konsulowi wydaje się, że bonus trzeba dostosować do taktyki, w jakiej sobie najlepiej radzisz, lub do tego, czego ci akurat w danym momencie potrzeba. Później, gdy będziemy mieli do dyspozycji powiedzmy 15, a nie 6 miast, i będą miasta tylko dla "elity" - tak jak pisał szeryf - będzie można w pełni wykorzystywać bonusy
wypowiedzi: 6
wątków: 1
co do nowych miast
20.04.2007 (Pt) 14.01 (6224 dni temu)
super że mają być w tym miesiącu trzy nowe miasta .ale powiedz szeryfie jakie
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
20.04.2007 (Pt) 14.35 (6224 dni temu)
wygląda na to, że pewnie 1 maja wprowadzimy dwa nowe miasta (Minneapolis i Dallas). a trochę później kolejne 3. ale będzie to prawdziwa rewolucja. mnóstwo nowości.
wkrótce zdradzimy co i jak...
  
wypowiedzi: 6
wątków: 1
punkty doświadczenia
20.04.2007 (Pt) 15.07 (6224 dni temu)
a od ilu pd będzie można tam grać
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

niecierpliwy :)
20.04.2007 (Pt) 15.17 (6224 dni temu)
początkowo te miasta będą promocyjnie otwarte dla wszystkich. potem zobaczymy.

wcześniej pewnie pojawią się przeliczenia 12h w Indianapolis.
  
wypowiedzi: 47
wątków: 4
świetnie
20.04.2007 (Pt) 19.12 (6224 dni temu)
Świetnie! Jestem z Wami od niedawna, ale już poznałem jak dobra jest ta gra-wspaniała inicjatywa!

Przeliczenia 12h w pożadku, ale jeśli ktoś tego chce.

Więc wprowadzić podczas tworzenia gry opcje 12h/24h i będzie bdb.
wypowiedzi: 6
wątków: 1
godziny
20.04.2007 (Pt) 20.01 (6224 dni temu)
całkowicie zgadzam się z dufią
wypowiedzi: 2
wątków: 0
godziny
20.04.2007 (Pt) 21.26 (6224 dni temu)
dufia:

"Więc wprowadzić podczas tworzenia gry opcje 12h/24h i będzie bdb"

To będzie konieczna opcja dla tych co mają mniej czasu, ja na przykład nie jestem w stanie być dwa razy dziennie i przeliczenia co 24h pozwalają mi grać w farmersów.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

-
20.04.2007 (Pt) 21.35 (6224 dni temu)
w sumie jest taki plan, by tworząc nową rozgrywkę gracz wybierał oprócz celu, czy przeliczenia mają być co 24h czy co 12h.
zauważ jednak, ze przy sprzyjających okolicznościach, przy przeliczeniach co 12h wystarczy raz dziennie się logować - przed przeliczeniem podjąć decyzję, a potem tuż po.

Mamy mały dylemat przy nowych miastach - gdzie rozgrywki będą trwały np. 15 tur. Wiele osób może nie mieć możliwości grania przez 15 dni z rzędu. Przeliczenia co 12h skróciłyby czas rozgrywki do 8 dni.
  
wypowiedzi: 2
wątków: 0
godziny - większy wybór
26.07.2007 (Cz) 14.13 (6127 dni temu)
Nie wiem czy w tym temacie wypada... no ale dodam "trochę elastyczności".

Wiem, że skoro ktoś się decyduje na grę to ma zapewniony czas na nią, czy to jest 12h czy 24h przeliczane. Niemniej istnieją przypadki losowe uniemożliwiające na czas podjęcie decyzji.

A więc moja sugestia. Może wprowadzić opcję wyboru przeliczania również co 36h oraz 48h? Może w ramach sprawdzenia będzie to dodatkowe pole do popisu oprócz regulaminowych 3 i 6 gier, 3+1 i 6+1?
wypowiedzi: 23
wątków: 0

.
25.09.2007 (Wt) 12.07 (6067 dni temu)
Jeżeli gracz traci gwiazdke to powinien też tracić jeden z bonusów ( gracz decyduje który )



Forum >> tips & tricks >> Bonusy