gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> zmiany w miastach druzynowych


system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 73
wątków: 15
zmiany w miastach druzynowych
23.06.2011 (Cz) 19.04 (4712 dni temu)
witam wszystkich powolii zaczyna mnie irytowac takie cos ze np san miguel lub inne miasta na 5 druzyn stoja jako oczekujace 4 dryzyny dolanczaja miedzy innymi WP,koyoty,jelitowcy ,traperzy gdzie reszta druzyn wkoncu jest chyba z 12 druzyn z kim tu grac ale do czego daze moze by tak te miasta co sa na 5 druzyn zrobic na 3 druzyny łatwiej bedzie zebrac sklad do gry bo wkoncu o to tu chodzi a nie tygodniami zbierac sklad czekac w 6 grach po 6 dni i 4 druzyny sie dopisza a 5 druzyne ciezko znaleźć niewiem co wy o tym sadzicie
wypowiedzi: 148
wątków: 18
San Miguel
23.06.2011 (Cz) 19.41 (4712 dni temu)
Nie chcę teraz robić miasta na mniej drużyn. Takie miasta już są.
Dla SM są dwa rozwiązania:
- wydłużyć czas na skompletowanie drużyn;
- zmienić SM na 5x1 i nadal będzie liczone do klasyfikacji drużynowej.

Pomijam kwestię, że generalnie jest mało chętnych do gry w drużynówkach, a także fakt, że SM na wysoki współczynnik bankructw (65%).
wypowiedzi: 9
wątków: 1
.
23.06.2011 (Cz) 19.45 (4712 dni temu)
5x1 mijałoby się z celem (gdzie tu gra drużynowa by była?) mimo, że i tak sporo gier tam jest po jednej osobie na drużynę
za to wydłużyć (lub nie ograniczać) czas zapisów drużynówek byłoby chyba najlepiej
przy okazji:
Superman - zrobisz wyjątek z progiem PD przyjęcia?
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Gra drużynowa
23.06.2011 (Cz) 19.53 (4712 dni temu)
A gdzie jest powiedziane, że drużyna musi być >1?
Wystarczy, że będzie się liczyć w rankingu drużynowym.
wypowiedzi: 148
wątków: 18
SM
23.06.2011 (Cz) 19.56 (4712 dni temu)
SM jest do 101 PD.
Ze względu na rok jest zapewne dostępne tylko dla osób z ABO.
To już od Szeryfa zależy.
wypowiedzi: 142
wątków: 4
...
23.06.2011 (Cz) 20.04 (4712 dni temu)
też uważam że zmniejszenie SM do 1 gracza jest dobrym pomysłem ... w chwili obecnej i tak 1 gracz idzie na bankruta 1 przeliczenie i kończy się jego przygoda z grą ...
nie sądzę jednak że fakt ten przyspieszy start gry ...
problem polega na małej ( śmiesznie małej !!! ) aktywności większości drużyn ... !!!
może powinno się zlikwidować ,,martwe,, drużyny ...
albo wprowadzić limit gier jakie drużyna musi rozegrać - nie mniej jednak niż ok 15
naprawdę - jeszcze trochę a dojdzie do tego że 4 drużyny ( wiadomo jakie ) będą grały - ... - a pozostałe tylko czasem coś tam zagrają by było w statystykach ...
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Limit gier drużynowych
23.06.2011 (Cz) 20.13 (4712 dni temu)
Może zmienić podejście w tej sprawie:
- zmienić (podwyższyć) minimalny limit do rozegrania w miesiącu;
lub
- wprowadzić limit kroczący z ostatnich 60/90 dni.
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Motywacja do gier drużynowych
23.06.2011 (Cz) 20.18 (4712 dni temu)
A jaką motywację ma pojedynczy gracz?
Może należy dorzucić jakieś symboliczne punkty do klasyfikacji indywidualnej za sam udział w grze drużynowej?
wypowiedzi: 142
wątków: 4
...
23.06.2011 (Cz) 20.51 (4712 dni temu)
też dobry pomysł
wypowiedzi: 302
wątków: 15
motywacja gracza
23.06.2011 (Cz) 21.54 (4712 dni temu)
Motywacja jest jedna: spoglądam w ranking DM i już wiem czemu tak się męczyłem. Spoglądam w ranking tzw. "mistrzów drużynowych" i już wiem czemu tak się męczę. Moim zdaniem nie jest potrzebna żadna dodatkowa motywacja, choć oczywiście brak aktywności niektórych drużyn jest troszkę niepokojący i warto by to zmienić, tylko trzeba zachować dużą rozwagę i rozsądek. Np. DE - ostatnio niebiescy grają mało gier, mają ujemny PD-60, ale pozostają najbardziej utytułowaną drużyną w historii Farmersów i nie wyobrażam sobie, żeby z jakiś tam powodów (brak zrealizowanych limitów) miała zostać zlikwidowana. Inne przykłady też się znajdą.

A może coś takiego - drużyna MUSI rozegrać X gier w miesiącu (np. 15), przy czym wynik jest nieważny, chodzi o aktywność. Za brak rozegranych gier drużyna otrzymuje minus do uzbieranych PDD. Jeśli ilość PDD spadnie poniżej zera, to drużyna jest rozwiązywana. Choć z drugiej strony mamy drużynę The Tribes, która mimo małej aktywności pełni chyba ważną rolę w grze ... generalnie to ciężka sprawa..
wypowiedzi: 142
wątków: 4
...
23.06.2011 (Cz) 22.09 (4712 dni temu)
pytanie - po co drużyna która rozegra np 1 grę w miesiącu ... ??? jaki jest cel jej funkcjonowania ... ???
co wnosi w grę ???
wypowiedzi: 92
wątków: 2
Zmiany w miastach druzynowych
23.06.2011 (Cz) 22.15 (4712 dni temu)
Obecnie jest osiemnaście drużyn(18), z których trzy miały swoje ostatnie rozgrywki najpóźniej w maju. To jest rzeczywiście zjawisko dosyć niepokojące. A piszę o tym bo od jakiegoś czasu obserwuję w statystykach, która grupa rozgrywa jakieś gry w danym czasie i już wcześniej zauważyłem jakąś stagnację.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
24.06.2011 (Pt) 01.07 (4712 dni temu)
Pozwolę sobie być innego zdania w sprawie limitów gier. Tak się składa, że w tym miesiącu drużyna GG zagra około 8-9 gier. Za to w BL gdzie też walczymy rozgrywamy partie które nie wliczają się do limitu. Czy z tego powodu powinniśmy ponosić jakąś karę?
Tak się składa że nie każda drużyna liczy kilkunastu/kilkudziesięciu członków więc trudno zagrać te 15 gier szczególnie obecnie, w sezonie urlopowym.

Poza tym, z tego co widzę, takie drużyny jak PJ, czy WP cierpią na permanentny brak przeciwników i zostałyby pozbawione jeszcze tych kilku gier które mogą zagrać z mało aktywnymi drużynami.
Pozwólmy ludziom grać ile im się podoba, w końcu to tylko gra
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Kany
24.06.2011 (Pt) 04.59 (4711 dni temu)
Generalnie masz rację, dlatego pisałem wcześniej, że kwestia limitowania gier drużynowych to bardzo delikatna sprawa. Do kwestii dotyczącej kilkunastu / kilkudziesięciu graczy potrzebnych do rozgrywania 15 gier w miesiącu nie będę się odnosił, bo mi nie wypada ..
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

@Kany
24.06.2011 (Pt) 07.21 (4711 dni temu)
Wystarczy wprowadzić limit zależny od liczby graczy w drużynie.
wypowiedzi: 270
wątków: 6
...
24.06.2011 (Pt) 07.55 (4711 dni temu)
Moim zdaniem wprowadzić można limit gier 1-2 miesięcznie na gracza, wyciągnąć z tego średnią ilu graczy gra w miastach drużynowych i na podstawie tego proporcjonalnie by się to odnosiło do gier limitowych. To są minimalne obwarunkowania, które wielu graczy będzie stać zrealizować. Mowa o 15 grach, to trochę ciężko w składach mniej licznych, ale należy też zwracać uwagę, iż jest lato (wakacje). Alternatywnie powinien obowiązywać urlop od gry wśród graczy (kiedyś już o tym pisano) ale i wśród drużyn. Powiedzmy, jeśli drużyna jest za takim w większości za takim urlopem, to np powinna mieć czas na luz, a taki okres powinien być gwarantem, że nie zostanie skasowana. Poza wakacjami powinny obowiązywać limity, ale nie 15 gier, to musi być proporcjonalnie do wielkości drużyny.
wypowiedzi: 309
wątków: 12

za dużo kombinujecie
24.06.2011 (Pt) 08.04 (4711 dni temu)
optymalnego rozwiązania i tak nikt nie wymyśli, każda drużyna jest inna, każda ma inne problemy, każda to indywidualny przypadek
dlatego wg mnie powinno zostać tak, jak jest - w przypadku tragicznie małej aktywności drużyny przeciągającej się przez 3-5-7-n miesięcy zależnie od czynników na to wpływających Szeryf decyduje, co dalej (oczywiście poczynając od próby reanimacji drużyny, bo takie czasami bywały skuteczne)
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
24.06.2011 (Pt) 10.03 (4711 dni temu)
no to ja napisze coś co się większości nie spodoba:

Większość drużyn jest dokładnie taka sama. Prawie wszystkie mają w opisie, że fajnie się u nich będziecie bawić. Tylko ogólnie nie wiadomo w co?

Jak słyszę argument, że to tylko zabawa, więc nie muszę grać drużynówek/przeliczać, to mnie sieka normalnie. A jak gracie ze znajomymi w dowolną grę to też odchodzicie po 3 kolejkach bo to tylko zabawa przecież.

Ja to widzę tak: Jest gra z określonymi warunkami uczestnictwa. Skoro decyduję się zakładać/przystępować do drużyny to po to, by grać drużynówki. To nie portal społecznościowy. Dobra zabawa w farmersach oznacza grę w farmersów, a nie smuty na czatach czy forach. Dobra zabawa w drużynie w farmersach to gra drużynówek.

Bycie w drużynie i nie granie drużynówek jest według mnie totalnie bez sensu. Ale mentalności ludzi się nie zmieni. Narzucać nie ma co bo to może odrzucić niektórych ludzi od gry w ogóle.

Można też powiedzieć, że większość graczy to egoistyczne miękkie buły, które przy odrobinie odpowiedzialności zespołowej pękają. Tylko po co są w drużynach?
wypowiedzi: 172
wątków: 2
:-)
24.06.2011 (Pt) 10.12 (4711 dni temu)
@baaruch
zgadza się, zapanowała stagnacja, nie tylko w grach drużynowych ale i indywidualnych; cóż takie życie (myślę, że bardziej spędza to sen z powiek Szeryfowi ; my jako gracze możemy ewentualnie wspierać go jakimiś pomysłami na "rozruszanie Farmy)
@kany
trafna uwaga, bądź co bądź to tylko gra, każdy gra ile chce (z pewnością odnosi się to gier indywidualnych); sam jestem przeciwnikiem restrykcyjnego podejścia do wszelkiego rodzaju limitów, nakazów itp., jednak w przypadku drużyn musi istnieć jakiś mechanizm, aktywizujący przynajmniej w minimalnym stopniu udział drużyn w rozgrywkach
@czejo
chyba najtrafniej ująłeś problem; również uważam, że w przypadku braku jakiejkolwiek aktywności drużyny (albo śmiesznie małej, typu 1-2 gry w miesiącu) Szeryf niech podejmie decyzję o jej rozwiązaniu albo reanimacji.

Odnośnie liczebności drużyn, to też nie jest tak do końca jak piszecie: PjE - 4 członków a rozgrywają masakryczną ilość gier . W drużynach liczących kilkunastu członków często jest tak, że w grach drużynowych bierze udział 3-4 graczy, reszta śpi.
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Potrzebny jest mechanizm
24.06.2011 (Pt) 10.41 (4711 dni temu)
Drużyna jest po to, żeby grać drużynówki.
Jeśli ktoś z farmersów nie chce grać drużynówek, to niech Lider usuwa takich graczy ze swojej drużyny. Jeżeli nie chce ich usuwać, to trzeba wprowadzić mechanizm, który go do tego będzie motywował.
wypowiedzi: 92
wątków: 2
Egoistyczne miękkie buły
24.06.2011 (Pt) 10.45 (4711 dni temu)
@oldkoyot
...jestem niemal pewny że wiele osób, które wchodzą do tej gry, a później do drużyn myśli że będzie łatwo. Coś na zasadzie gier "trawianofesbukowopodobnych" czyli "wrzuć monetę, wrzuć monetę...", a wygrasz lub osiągniesz jakiś znaczący sukces w grze.Po jakimś czasie okazuje się że zaczynają się schody bo tu trzeba myśleć.

Kiedyś, kiedy jeszcze nie byłem w żadnej drużynie myślałem sobie że tam grają sami dobrzy(niekoniecznie posiadający 6000PD) i wypróbowani gracze czyli tacy, którzy nie są... miękkimi bułami...
wypowiedzi: 51
wątków: 1
@
24.06.2011 (Pt) 11.49 (4711 dni temu)
@oldkoyot
najwidoczniej inaczej rozumiemy pojęcie "zabawy" w drużynie. Ja nie mam takiej presji i nie zalewa mnie krew kiedy ktoś nie przeliczy bo nie napinam się na wynik ani liczbę zwycięstw.

Zgadzam się, że z nieaktywnymi drużynami trzeba coś zrobić ale czemu dla kogoś stanowi problem to, że jakaś drużyna gra kilka gier w miesiącu? Wprowadzanie limitów? Skutek będzie odwrotny do zamierzonego. Kim zastąpi się tych, którzy grają 2-3 gry w miesiącu? I dlaczego nie mieliby prawa tyle grać? Gdyby drużyny mało aktywne blokowały miejsce komuś to rozumiem. Ale tak? Nie ma kto grać z najaktywniejszymi drużynami a na dodatek chcecie to ograniczyć?
Do tej pory bodajże 9 zespołów rozegrało więcej niż 15 gier w tym miesiącu więc całą resztę można określić jako "mało aktywne". Czyli takie drużyny jak Wolni Indianie, Gildia Grabieżców czy Nieustraszeni powinny być karane lub rozwiązane?
Texasowi chyba chodziło o co innego zakładając temat

Proponuję wrzucić na luz bo aktywność drużyn zmienia się z miesiąca na miesiąc. Raz jedni grają więcej raz drudzy
wypowiedzi: 92
wątków: 2
-
24.06.2011 (Pt) 11.54 (4711 dni temu)
Może po prostu są wakacje, a więc urlopy i część chce sobie odpocząć od gier
wypowiedzi: 101
wątków: 16
zmiany
24.06.2011 (Pt) 12.12 (4711 dni temu)
ja odpowiem tak : jak zaczniemy traktowac ta gre jak w realu zaczniemy zakazywac nakazywac ten tyle ten tyle to nikt w ta gre nie bedzie gral ja jestem nie dlugo w farmersach gralem w WP przez chwile moze zagralem z 4 druzynowki ale powiem szczeze jako (dodatek ) np. do texasa czy tochy i szczerze powiem ze mi sie to nie podobalo ,teraz mam wlasna druzyne i na pewno nikogo nie zmusze zeby gral druzynowki bo musi bo taki jest prykaz . jak zauwazylem i wiem ze niektorzy sie zgodza ze mna w gre farmersi nie graja dzieci tylko ludzie dojrzali studeci biznesmeni itp. i jak tu powiedziec takiemu panu ze on musi grac w druzynowki bo zostanie usuniety z duzyny albo wyrzucony jak nie ktorzy wczesniej tu napisali ja ze swojej strony proponuje tak jak u nas w druzynie (wabik) w postaci nagrod za najwieksze zgromadzone PD gosc dostaje 1 miesiac abonametu gratis i tym tropem polecil bym pojsc a nie zakazow i nakazow . tak od siebie dodam ja gram w farmersy zeby niekiedy pogadac z ludzmi bo naprawde graja tu bardzo inteligetni ludzie choc czasu w lecie mam malo mysle ze nikogo nie uraze tym co tu nabazgralem z powazaniem slawek
wypowiedzi: 142
wątków: 4
...
24.06.2011 (Pt) 12.16 (4711 dni temu)
mala aktywnosc druzyn nie jest problemem wakacyjnym - trwa juz od dluzszego czasu ...
dla niektorych druzyn rozegranie 15 gier w miesiacu to duzo - ... - dla mnie to minimum !!!
piszecie o wielkosci druzyn - a kto zabrania werbowac nowych i sie rozwijac ... na przykladzie WP - byla to druzyna praktycznie martwa ... werbowalem nowych graczy - jedni odchoidzili inni pozostali ale ciagle zapraszamy nowych i zachecamy ich do aktywnosci druzynowej ...
nikomu nic nie narzucamy !!! nasze SB jest bardzo aktywne - piszemy tam doslownie o wszystkim ... mamy w druzynie przyjacielskie stosunki i wszyscy razem cieszymy sie z kazdego sukcesu druzynowego jak i indywidualnych ...
kiedy tak sie patrzy na druzyny ktore maja po kilku graczy w swoich szeregach i nic tam sie nie zmienia ( graja tylko po kilka gier w miesiacu - i taki stan jest od dawna ) pytanie - po co taka druzyna ma funkcjonowac ...
nie lepiej ja rozwiazac i zaprosic tych graczy do aktywnych druzyn ...
mozna tez oglosic ,,konkurs,, na lidera takiej ,,martwej,, druzyny i sprobowac ja reaktywowac ...
generalnie uwazam ze jest problem i dobrze bedzie cos z tym zrobic bo aktywnosc 4 druzyn na 18 to mala przesada ...
wypowiedzi: 92
wątków: 2
-
24.06.2011 (Pt) 12.20 (4711 dni temu)
Dlatego użyłem słowa "może".
wypowiedzi: 302
wątków: 15
Delikatna sprawa
24.06.2011 (Pt) 12.38 (4711 dni temu)
Dlatego mówiłem o delikatności tej sprawy, żadne rozwiązanie z tych zaproponowanych nie jest dobre (idealne). Najlepszą sytuacją jest oczywiście charyzmatyczny lider drużyny, który jest w stanie ściągnąć nowych graczy, namówić do rozgrywania gier drużynowych. Taki lider, któremu się CHCE poświęcać swój czas na organizowanie drużyny, a nie tylko na same gry. Dlatego MOŻE dobrym pomysłem byłoby aktywizowanie drużyn przez zmiany liderów...

Tak czy inaczej zachęcam wszystkie drużyny do rozgrywania dużej ilości gier. Będzie fajna konkurencja. I jak mówi staropolski przysłowie: nic na siłę, wszystko młotkiem.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
.
24.06.2011 (Pt) 12.40 (4711 dni temu)
Pod wypowiedzią Sławka podpisuje się obiema rękami

@Tocha - powiedz że żartujesz.
Drużyna którą obecnie reprezentuję zagrała jakieś 20 gier w 2 miesiące a rotacja graczy jest znikoma. I pytasz po co taka drużyna ma funkcjonować?? Wypraszam sobie. Płacę ten sam abonament co Ty i mam prawo grać ile mi się podoba.
Skoro dla Ciebie 15 gier w miesiącu to minimum, to chwała Ci za to. Ale nie każdy ma tyle czasu lub chęci a jeśli GG czy inna mniejsza drużyna przestanie grać to z kim będziecie rywalizować?
I jeszcze jedno - Skoro uważasz, że małe, zastygłe drużyny nie mają racji bytu to policz sobie ile gier z nimi rozegraliście w ostatnim miesiącu lub dwóch. Bo mnie się wydaje, że prawie połowę gier rozegrałem właśnie z Tobą
wypowiedzi: 142
wątków: 4
...
24.06.2011 (Pt) 12.47 (4711 dni temu)
Kany - nie mialem namysli GG ...
szerzej o tym co mysle napisze po pracy ...
wypowiedzi: 101
wątków: 16
zmiany
24.06.2011 (Pt) 12.47 (4711 dni temu)
do buza no mlotkiem to moze by jakos poszlo .

ps. zrobmy najlepiej 2 druzyny i bedziemy rywalizowac na okraglo wojna za wojna polnoc poludnie mexyk ameryka
wypowiedzi: 430
wątków: 7
WI
24.06.2011 (Pt) 13.14 (4711 dni temu)
My Indianie zawsze należeliśmy do tych mniej aktywnych (wcale nie gorzej grających ), ale jak znajdujemy czas to i zagramy więcej jak w maju. Co prawda było to drużynowo lecz indywidualnie , ale trochę pohałasowaliśmy więc nikt raczej nie ma nam za złe, że kapkę mniej gramy niż by przeciwnicy chcieli.

co do konkursu w Gettysburgu w pewnym momencie czekaliśmy 2 dni na przeciwników.

co do ilości graczy czy nie zauważyliście że jest nas coraz mniej??

na początku roku było około 5 tysięcy (jak nie ponad), a dziś:
aktywni farmerzy: 3255
stosunek przybywających, a kasowanych kont w ciągu dnia jest ujemny i to często całkiem mocno
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 695
wątków: 124

Kosmetyczne zmiany
24.06.2011 (Pt) 13.29 (4711 dni temu)
1. Szeryf ma wystarczające narzędzia do likwidowania nieaktywnych drużyn.

2.Wydłużmy czas na skompletowanie składów:
- indywidualne do 7 dni;
- drużynowe do 14 dni.
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
24.06.2011 (Pt) 14.43 (4711 dni temu)
@kany
Nie chodzi wcale o napinkę czy presje na wynik lub wygrane.
"Presja" w naszej nazwie to właśnie element zabawy.
Nie wiem ile gier drużynowych prowadziłeś ale wyjaśnię Ci z czym się wiąże prowadzenie gry drużynowej:
1. Opracowanie lub nauczenie się strategii na dane miasto.
2. Liczenie więcej niż w indywidualnych. Sporo liczenia można załatwić poprzez dyskusję z współgraczami.
3. Rozpisanie kolejki dla każdego gracza.
4. Ewentualnie dyskusja strategii z współgraczami.

Wszytko to w ogólności zajmuje więcej czasu niż gra indywidualna. Skoro robiąc to wszystko prowadząc grę drużynową, zwisa Ci, czy ktoś z współgrających zrobi przeliczenie czy nie albo czy odpowie na Twoje pytanie czy nie i mimo braku przeliczeń/odpowiedzi cały czas bawisz się tak samo dobrze to albo masz jakiś skrajnie niszowy światopogląd albo sam się oszukujesz.

Jeszcze inne ujęcie sprawy. Gra Farmersi reklamuje się jako gra dla myślących i ucząca zarabiać.
Gra indywidualna to taki odpowiednik przedsiębiorstwa jednoosobowego. Jak się już osiągnie jakiś poziom według mnie warto grać drużynówki, bo to taka symulacja kilkuosobowej działalności gospodarczej.
A w realnym zarabianiu indywidualne umiejętności to nie wszystko. Trzeba umieć współpracować, brać odpowiedzialność i inne takie. Dlatego drużynówki są wartościowym doświadczeniem i jako takie bym je reklamował.
wypowiedzi: 51
wątków: 1
@oldkoyot
24.06.2011 (Pt) 15.17 (4711 dni temu)
Nie przeliczenia w naszej drużynie zdarzają się rzadko więc pewnie dlatego się na nie nie wkurzam. Poza tym, nie mogę kogoś strofować za nieprzeliczenie, bo mnie tez się zdarza (np. w ostatnim richmond z Wami). Mimo to rozgrywki drużynowe sprawiają mi przyjemność, niezależnie od tego czy wygrywam czy nie. I jakoś nie uważam się za egoistyczną miękką bułę
Zgodzę się, że jeśli w każdej mojej drużynówce byłyby nieprzeliczenia które powodują przegraną to miałbym na to inny pogląd. Ale jest jak jest i patrzę na to z dystansem
wypowiedzi: 101
wątków: 16
zmiany
24.06.2011 (Pt) 15.34 (4711 dni temu)
chlopaki teraz sobie bedziemy wypominac kto kogo! dlaczego tak a nie inaczej ! ze ten nie przelicza a tamtego nie ma !!! ????

to moze zrobmy zrzutke (bedzie wpisowe do gry w druzynowkach ) zamowmy u szeryfa konta vip-owskie dla najlepszej druzyny w danym miesiacu . bedzie wilk syty i owca cala < szeryfowi wpadnie troche kasy a druzyna miesiaca bedzie miala konta vip-owskie taki pomysl jest nas paru to po te 5-10 zl wpisowego bedzie git czy nie ?????
wypowiedzi: 116
wątków: 8

hazard!
24.06.2011 (Pt) 15.40 (4711 dni temu)
Nie chciałem się mocno mieszać, bo na farmie jestem od niedawna, ale nie można chyba oczekiwać od wszystkich drużyn takiej samej aktywności (mniejsza aktywność jest tylko i wyłącznie winą liderów drużyn)

Jednak kwestia wprowadzenia gier 'o zakład' aż prosi się z mojej strony o podkreślenie.
wypowiedzi: 101
wątków: 16
zmiany
24.06.2011 (Pt) 15.44 (4711 dni temu)
walka o nagrody jeszcze do tego o vipa to czujecie ten dreszczyk to napiecie kazdy ruch dokladnie przemyslany
wypowiedzi: 220
wątków: 12
---
24.06.2011 (Pt) 15.50 (4711 dni temu)
@kany Ty ciągle nie o tym.

U nas też nie ma strofowania za wpadki, bo każdemu się okazjonalnie zdarzają.

Szkoda, że się nie skupiłeś na "clue" tylko na tym co pomijalne z moich wypowiedzi. Jak chcesz mi znów odpowiedzieć na posta to może się ustosunkuj do całej reszty, którą napisałem.
Możesz też odpowiedź na takie proste pytania: Czemu ludzie będący w drużynach częściej grają indywidualne niż drużynówki? Czy nie jest tak dlatego, że indywidualne są łatwiejsze z powodów wymienionych przeze mnie w poprzednim poście? Chętnie też się dowiem czemu Ty grasz więcej indywidualnych niż drużynówek?
wypowiedzi: 302
wątków: 15
eeee
24.06.2011 (Pt) 15.55 (4711 dni temu)
Jak już gdzieś się rzekło ZAZWYCZAJ (choć nie zawsze) DM wygrywa drużyna, która rozegrała najwięcej gier. A zatem nie ma miejsca na dreszczyk przy każdym przeliczeniu, w gruncie rzeczy liczy się masowe wygrywanie. Np. w ostatnim miesiącu była jedna gra, w której pojawił się u mnie prawdziwy dreszczyk. Było to 30 maja, gdy mieliśmy z WP tyle samo zwycięstw na koncie, to była ostatnia nasza wspólna gra i ostatnia, która miała się zakończyć przy przeliczeniach przeciąganych (24h). Richmond, na majątek, ostatnia tura, sytuacja bardzo wyrównana - wszystko mogło się zdarzyć. I tutaj rzeczywiście zamiast zrobić standardową rozpiskę rzuciłem kilka uwag pod dyskusję, wspólnie przeanalizowaliśmy sytuację i podjęliśmy decyzję. Zaznaczając jako ostatni na zielono miałem właśnie ten niesamowity dreszczyk, bo czułem, że od tej gry może zależeć tytuł DM. I jaka była moja radość gdy wygraliśmy! (później okazało się, że jeszcze kilka gier wpadło zarówno WP jak i nam, więc tak gra nie była decydująca, ale w momencie przeliczania tak do niej podchodziłem). Natomiast takie gry i końcówki zdarzają się bardzo rzadko, dlatego ze względu na wprowadzenie elementu hazardowego nie prorokuję wzrostu emocji związanych z poszczególnymi grami (choć oczywiście z całą rywalizacją i obserwacją poczynań innych drużyn - TAK).
wypowiedzi: 148
wątków: 18
Nie przesadzajcie z tymi nagrodami
24.06.2011 (Pt) 16.00 (4711 dni temu)
Jakoś nie widzę specjalnie dużej aktywności z powodu nagród.
Poza tym co tu mówić o jakiejkolwiek aktywności jak liczbę aktywnych graczy szacuje się na 150-200.
wypowiedzi: 148
wątków: 18
@Kraft
24.06.2011 (Pt) 16.07 (4711 dni temu)
Jak to "od niedawna"? Przejąłeś czyjeś konto? Przecież Ty już do weteranów (816 dni) się zaliczasz



Forum >> mechanizm gry >> zmiany w miastach druzynowych