gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> mechanizm gry >> podwyżka stop procentowych

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 21
wątków: 1
podwyżka stop procentowych
13.03.2012 (Wt) 23.28 (4447 dni temu)
teoretycznie wzrasta wtedy gdy cena zboza i miesa wzrosnie o opnad 100%
pytanie tylko brzmi czy za wyjsciowa cene zboza i miesa bierze sie cene z pierwszego przeliczenia w jakim podejmujemy pierwsze decyzje czy cene z zerowego przeliczenia????
wypowiedzi: 66
wątków: 3
stopy
14.03.2012 (Śr) 01.03 (4447 dni temu)
piela poruszył ważne zagadnienie

zadałem szeryfowi de facto 2 pytania
jak mam rozumieć przeliczenie "zerowe"?
http://farmersi.pl/forum_watektresc.php?id_watek=4128&id_temat=137&od=1
czy jeśli gra startuje w 69 roku to są to aktualne ceny, czy te z '68?
"zerowe" rozumiałbym jako te z 68, ale przeglądając gry widzę, że podwyżki dotyczą cen z 69
pytam ponieważ nie było podwyżki w Waszyngtonie http://farmersi.pl/user.php?id_gra=680279
czy miało znaczenie, że podwyżka nastąpiłaby w ostatnim przeliczeniu?

według szeryfa "punktem odniesienia jest rok '68"
a w tym Waszyngtonie nie było podwyżki piela, ponieważ było to ostatnie przeliczenie
"Zdarzenia nielosowe pojawiają się w określonych miastach, jeśli zostaną spełnione określone warunki (z wyjątkiem ostatniej tury, kiedy to żadne zdarzenia nielosowe nie pojawiają się)."

w połowie usatysfakcjonowany ponownie zapytałem szeryfa o to jak należy rozumieć początek gry i myślę, że odpowiedź dostanę już nie na PW ale tutaj
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

zdarzenia nielosowe - punkt odniesienia
14.03.2012 (Śr) 10.08 (4447 dni temu)
sprawdziłem dokładnie w kodzie - jednak punktem odniesienia są ceny z pierwszej tury.
chyba początkowo była ważna tura zerowa, ale potem zmieniłem na pierwszą, by dało się łatwo odczytać z wykresu zmiany cen.

zmieniłem w opisie gry, by uprecyzyjnić - było:
jeśli cena zboża i mięsa będzie o ponad 100% wyższa od ceny z początku rozgrywki to bank centralny podnosi stopy procentowe...

a teraz jest:
jeśli cena zboża i mięsa będzie o ponad 100% wyższa od ceny z pierwszej tury, to bank centralny podnosi stopy procentowe...

identycznie dla fabryki serów.
tak samo poprawiłem opisy w popupach w arkuszu gry.
  
wypowiedzi: 66
wątków: 3
stopy
14.03.2012 (Śr) 11.08 (4447 dni temu)
i wszystko jasne
wypowiedzi: 21
wątków: 1
stopy
14.03.2012 (Śr) 15.38 (4447 dni temu)
czy miało znaczenie, że podwyżka nastąpiłaby w ostatnim przeliczeniu?
wg mnie oczywiscie ze mialo by znaczenie tak samo jak i w kazdym innym przeliczeniu bo jak jest podwyzka to juz w tym samym roku co jest ogloszona to powieksza ci sie dlug.

osobiscie pierwszy raz slysze ze zdarzenia losowe nie wystepuja w ostatnim przeliczeniu (moze gdzies nie doczytalem moja wina ) ale wydaje mi sie to nie sprawiedliwe bo ostatnie przeliczenie to tez przeliczenie i tak samo podejmuje sie w nim decyzje, tak samo rosna albo spadaja ceny, tak samo mozna dzieki niemu wygrac np (rzutem na tasme) i tak samo mozna strzelic bankruta wiec czemu podwyzka nie dziala???
wypowiedzi: 66
wątków: 3
stopy
14.03.2012 (Śr) 16.05 (4447 dni temu)
"Zdarzenia nielosowe pojawiają się w określonych miastach, jeśli zostaną spełnione określone warunki (z wyjątkiem ostatniej tury, kiedy to żadne zdarzenia nielosowe nie pojawiają się)."

ten fragment skopiowałem z opisu gry
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

podwyżka stóp
14.03.2012 (Śr) 16.19 (4447 dni temu)
zmieniłem, że podwyżka stop będzie mogła być zapowiedziana w turze np. 16/16 i wykonana w ostatnim przeliczeniu.
dotychczas tak działało przy fabryce serów i prohibicji, a przy stopach ostatnią turą była przedostatnia (np. 15/16).

na 5 zdarzeń "nielosowych" tylko jedno ma skutek w momencie ogłoszenie - "złodzieje zboża". pozostałe są zapowiadane i efekt mają dopiero od przeliczenia po zapowiedzeniu.
  
wypowiedzi: 21
wątków: 1
stopa
14.03.2012 (Śr) 16.25 (4447 dni temu)
no i oki



Forum >> mechanizm gry >> podwyżka stop procentowych