gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Gracz dnia

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 11
wątków: 1
Gracz dnia
13.04.2012 (Pt) 00.02 (4418 dni temu)
Pomysł opiera się o pobudzenie rywalizacji wśród graczy

Jak wiadomo w rankingu dnia jest osób proponowałbym w zależności od dnia (losowanie jak zadania dnia) Tylko i wyłącznie dla tej top10 lub mniej (np przy wylosowaniu Memphis tylko 9 osób (3 gry po 3 graczy najlepsi przechodzą do finału i walczą o nagrodę) (Seattle 2 gry po 4 graczy (2 najlepszych z każdej rozgrywki przechodzi do finału) itp itd

Cel tego usprawnienia? Promowanie rywalizacji i zdobycie nagrody
równocześnie zwiększenie ilości gier szybkich oraz długich (jak wiadomo wygranie jednej długiej może dać nam miejsce w dziesiątce) Jest to według mnie lepsze rozwiązanie niż gracz dnia w obecnym kształcie


Nagroda

Najlepsza według mnie to byłaby symboliczna cegiełka + chwała i gloria itd może jakiś licznik takich zwycięstw?


A co jeśli gracz z top 10 nie chce grać w takiej rozgrywce? Tu drogi są dwie oddaje swoje miejsce walkowerem albo wskakuje gracz 11 itd W razie remisu tj ( tyle samo punktów ma kilka osób przechodzi osoba z niższym PD)

Kiedy odbywałby się taki pojedynek w ciągu następnych 24h niestety wiązałoby się to z dodatkową pracą dla szeryfa (nie wiem czy rozwiązać to np 12 tur co 2h przeliczenie czy raczej co 4 minuty o ustalonej porze) kwestia dyskusji

Komuś w ogóle podoba się taki pomysł?
wypowiedzi: 172
wątków: 2
:-)
13.04.2012 (Pt) 09.38 (4418 dni temu)
Boratt, z wielkim szacunkiem dla ciebie ale nie potrafię odpowiedzieć na twoje pytanie czy podoba mi się twój pomysł. Z jednego powodu: totalnie nie wiem o co chodzi w tej propozycji Może tak jeszcze raz, po ludzku
wypowiedzi: 11
wątków: 1
:)
13.04.2012 (Pt) 11.19 (4418 dni temu)
Codziennie wybieranych jest 10 graczy do rankingu dnia moja propozycja opiera się na zorganizowaniu czegoś na wzór mini szybkiego codziennego turnieju wybierającego gracza który był tego dnia najlepszy. Przykład


14.04.2012
1. Xaramon
2. Buzz
3. Opik
4. Senti
5. Borat
6. Zyrafa
7. Szeryf
8. Grzewo
9. Bardo
10. Bonzo

Top dziesięć tego dnia wśród tych osób organizowana jest dodatkowa mapa wybrana losowo na przykład Memphis w tym wypadku odpalane są 3 gry po 3 graczy wśród tych gier zwyciezcy przechodzą dalej np.
Xaramon Borat Szeryf rozgrywany jest finał w tej samej mapie zakładamy że wygrywa go Xaramon
W tym momencie otrzymuje tytuł gracza dnia + 2 cegły + pdki za rozegrane gry (2 dodatkowe)

I tak codziennie

15.04.2012
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
I znów jakaś mapa wybieranie najlepszego danego dnia


Pytanie po co?
By zachęcić do codziennej rywalizacji poprzez system nagród cegieł oraz licznika gracza dnia

(+3 do lansu na mieście)

Pytanie jak?
Poprzez rozsylanie do top 10 zaproszenia do miasta losowo wybranego na ten dzień z zaproszeniem do rozgrywki
i tu pojawia się problem czy ma byc to rozgrywka szybka czy wolna? Jeśli szybka to o ustalonej porze a jeśli wolna to wybór gracza dnia może się przeciągnąć poza dzień
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

desynchronizacja
13.04.2012 (Pt) 11.38 (4418 dni temu)
boratt - mysle, ze sam sobie odpowiedziałeś w tym ostatnim zdaniu: "problem czy ma byc to rozgrywka szybka czy wolna? Jeśli szybka to o ustalonej porze a jeśli wolna to wybór gracza dnia może się przeciągnąć poza dzień"

urok Farmersów to w dużej mierze desynchronizacja w czasie - gramy przeciw innym, ale jednocześnie każdy podejmuje decyzje w swoim czasie.
stąd rozgrywka szybka odpada.
a rozgrywka wolna - jaki sens miałoby wybieranie "gracza dnia" np. z 13 kwietnia, w rozgrywce, ktora będzie trwać tydzień i skonczy się 20 kwietnia?

od wybierania Gracza Dnia właśnie jest Ranking Dnia. proste i skuteczne rozwiązanie. Oraz wczoraj wprowadzony Mistrz Dnia.
zupelnie nie widzę sensu dalszego komplikowania tego.
  
wypowiedzi: 302
wątków: 15
:D
13.04.2012 (Pt) 11.41 (4418 dni temu)
Przykład jest głupi, bo ja nigdy nie byłem w top10 graczy dnia

Uwagi techniczne: top10 zmienia się wraz z upływającymi godzinami i kończącymi się grami. Operacja miałaby sens dopiero po północy, więc i tak przeciągnęłaby się na następny dzień. Z doświadczenia podejrzewam, że temat się nie przyjmie, choć ja sam nie oceniam go w żaden sposób, ze względu na pierwsze zdanie tego posta - sprawa mnie zupełnie nie dotyczy.

+2 do lansu i tak masz po znalezieniu się na liście top10.

edit: Szeryf mnie uprzedził, czyli tak jak myślałem: podejrzewam, że temat się nie przyjmie
wypowiedzi: 70
wątków: 3
13.04.2012 (Pt) 11.46 (4418 dni temu)
Jak dla mnie to nie bardzo w taki sposób premiuje się graczy którzy rozgrywają dużo gier szybkich i ilu z nich siedzi tu całymi dniami? Nigdy nie wstrzelisz się tak żeby każdemu dana godzina pasowała..
Poza tym o której godzinie byli by wybierani gracze dnia jedni grają rano inni wieczorem no chyba że z dnia poprzedniego.. a potem jeszcze trzeba by zgrać wszystkich o tej samej porze... Chyba mało realne.

edit: Rany jak tu trzeba szybko pisać żeby cię nikt nie uprzedził



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Gracz dnia