gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Denver - więcej ziemi ?

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 184
wątków: 4
Denver - więcej ziemi ?
03.05.2012 (Cz) 15.09 (4398 dni temu)
Ostatnio zagrałem sobie w Denver i okazało się całkiem przyjemnym miastem tylko jest jedno ale - dałoby radę zwiększyć ilość ziemi rządowej/miasteczka i jej sprzedaż ? W końcowych etapach sprzedają się dwie działki i robi się problem dla hodowcy - w początkowej fazie gry nie jest w stanie uzbierać tyle działek,żeby potem bez problemu hodować owce, a w późniejszej fazie "zjada" sam siebie. Bo wyprzedaje owce na potęgę nakręcając spiralę import-export przez co, co kolejkę musi kupować coraz więcej owiec na lokalu,żeby mu cena nie spadła, a co za tym idzie majątek, a zarazem eksportować,bo szkoda żeby owce zdechły z braku pastwisk.

Oczywiście wszystko zależy od gry, ale w mojej obecnej grze, gdzie wyszło jak wyszło kończy się na tym,że co przeliczenie mogę sobie pozwolić na 60-120 owiec więcej, a kupować muszę w setkach po to,żeby majątek mi nie spadł na łeb na szyję.

I tak wiem - zawsze można powiedzieć,żeby ubić/wyeksportować 2 k owiec i nie ma problemu - tylko skoro gra jest na majątek to trzeba go budować. Jak ma go budować hodowca ? Z drugiej strony rozumiem,że byłoby to zbyt duże ułatwienie dla nich w przypadku kiedy jest jeden hodowca
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

ok
03.05.2012 (Cz) 21.55 (4397 dni temu)
zwiekszylem miastu ilosc ziemi o 20 dzialek, a zmniejszylem ilosć rządową o 10.
  
wypowiedzi: 99
wątków: 16
slabnie wladza szeryfa
04.05.2012 (Pt) 00.52 (4397 dni temu)
cos ostatnio szeryf wyjatkowo latwo daje sie przekonywac do zmian
wypowiedzi: 184
wątków: 4
:)
04.05.2012 (Pt) 08.16 (4397 dni temu)
Ja się cieszę,bo właśnie rozpaczam Prowadziłem w grze przez jakieś 80%, a na końcówce poległem,bo nie miałem gdzie owiec trzymać. Nauczyło mnie to jednego - trzeba zmodyfikować grę w Denver
wypowiedzi: 209
wątków: 15
Mięczaki :P
04.05.2012 (Pt) 08.56 (4397 dni temu)
To właśnie był cały urok Denver. Wszystko popsułeś noone

Pamiętam jak Tazo załatwił mnie świetną zagrywką, skupując ziemię przez większość gry, a w ostatnich turach z wielkiego eksportu zgarnął piękne stado.


A teraz co Dokupiłbym sobie ziemi i po zabawie
Kuźnia Talentów
wypowiedzi: 76
wątków: 3

...
04.05.2012 (Pt) 09.25 (4397 dni temu)
Dawno nie grałem w Denver, ale swego czasu sporo, obawiam się że urok kombinowania w końcówce może zniknąć.
Dobrego lepiej nie poprawiać w tym wypadku
Zdaje się, że ablito lub wox mogliby się wypowiedzieć więcej na ten temat
wypowiedzi: 184
wątków: 4
Kombinowanie:)
04.05.2012 (Pt) 10.19 (4397 dni temu)
Nie sądzę Ja cały czas powiększałem majątek ale z przewagi prawie 200 tysięcy skończyłem prawie 100 tysięcy za wygranym Na końcu musiałem kupić ponad 2k owiec tylko po to,żeby je ubić albo wyeksportować, bo tak duży był import
wypowiedzi: 115
wątków: 4
....
04.05.2012 (Pt) 12.44 (4397 dni temu)
Noone z ciekawości podglądnąłem Twoją grę....ten gigantyczny import sam, sobie stworzyłeś. Na moje oko to przegrałeś sam ze sobą (trzeba było w środkowej fazie pilnować przyrostu owiec), bo Gragod grała po porostu swoje specjalnie Ci nie przeszkadzając.

Zepsułeś sobie grę i jeszcze złe wnioski wyciągnąłeś dziwi mnie tylko że Szeryf dał się nabrać 8)
wypowiedzi: 184
wątków: 4
Import
04.05.2012 (Pt) 12.50 (4397 dni temu)
Ale ja wiem o tym,że stworzyłem gigantyczny import, bo jakoś musiałem pozbyć się nadmiarowego stada Ja też grałem swoje, ale pod koniec po prostu brakuje ziemi,żeby grać swoje

Mam nowy plan na Denver i zobaczymy w następnej grze, jak wypali Ten obecny był bezpieczny i nie zakładał ryzyka, ale w następnej będzie trzeba zaryzykować
wypowiedzi: 115
wątków: 4
....
04.05.2012 (Pt) 13.02 (4397 dni temu)
Widzę że dalej nie rozumiesz.

Gdybyś w środkowej fazie gry pilnował tempa rozmnażania owiec to w końcówce nie musiałbyś tyle kupować i eksportować,a jeśli nawet to zdecydowanie mniej- eksportując po wyższej cenie....
Gra jest na 17 tur więc trzeba myśleć o następnym przeliczeniu i jednocześnie jak może wyglądać sytuacja za 10-15 przeliczeń. Tego zabrakło.
wypowiedzi: 172
wątków: 2
;-)
04.05.2012 (Pt) 13.03 (4397 dni temu)
Noone, po prostu za "łapczywie" podszedłeś do hodowli i tyle. Brak racjonalnej i długofalowej gospodarki przyrostem pogłowia owiec spowodował to co spowodował Petycję do Szeryfa o zmianę parametrów uważam za nieuzasadnioną.
PS. Przy okazji zgłaszam petycję o radykalne zmniejszenie dochodu z krów w Seattlu, bo mnie hodowcy wykańczają jako rolnika
Drużyna Epikura
wypowiedzi: 323
wątków: 13

:( buuuuuu
04.05.2012 (Pt) 13.16 (4397 dni temu)
Maaamooo bo Paulek i Xalamon nie chcą Noonemu oddać ziemi
buuuuuuu
wypowiedzi: 302
wątków: 15
hmnn
04.05.2012 (Pt) 19.58 (4396 dni temu)
Powiem tylko tak: Noone rozegrałeś w Denver 3 gry i chcesz zmian parametrów? Zagraj tam 50 gier, to może będzie wystarczająco żeby oceniać możliwości miasta. W Denver spokojnie da się wygrać hodowcą, tylko trzeba wiedzieć jak
wypowiedzi: 184
wątków: 4
Podsumowanie :)
04.05.2012 (Pt) 20.21 (4396 dni temu)
Podsumowując dyskusję poza tematem - oczywistym jest,że skiepściłem rozgrywkę, zgromadziłem za dużo owiec i przegrałem przez samego siebie i zjadanie własnego ogona To nie ulega wątpliwości

Zauważcie tylko,że rzuciłem pomysł do rozpatrzenia przez Szeryfa Szeryf uznał,że jest on warty rozpatrzenia
wypowiedzi: 209
wątków: 15
o!
04.05.2012 (Pt) 20.26 (4396 dni temu)
Jeszcze do tego zwalamy winę na szeryfa

Nie ładnie
wypowiedzi: 184
wątków: 4
:P
04.05.2012 (Pt) 20.56 (4396 dni temu)
Tu nikt na nikogo nie zwala winy Pisze tylko jak jest Bez pogarszania mojej wątpliwej reputacji bym prosił

Jeszcze mnie wyrzucą i co ? Kto wtedy będzie pajacował ?
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

denver
04.05.2012 (Pt) 21.08 (4396 dni temu)
oj, bez sensu się go czepiacie. miał noone petycje, w miarę dobrze uzasadnioną, uznałem ją za zasadną i zrobiłem kosmetyczne zmiany. bo faktycznie tak jest, że hodowcę czesto blokuje mała ilość pastwisk - może dzieki tej zmianie walka będzie trwała dlużej i będą większe możliwości manewru pod koniec gry.


a odnosnie tego "petycję o radykalne zmniejszenie dochodu z krów w Seattlu" - to prosiłbym innych o odniesienie się do tego. bo za mało gram w Seattle by ocenić czy zmienić i w jaki sposób.
  
wypowiedzi: 75
wątków: 3
Odnośnie S
04.05.2012 (Pt) 22.36 (4396 dni temu)
Xar robi wielkie halo, bo chyba 1 (słownie JEDEN raz) przegrał z "klepiacym" krowiarzem
Nie tak dawno były prośby o coś dokładnie odwrotnego.
Dwóch hodowców ledwo cel wyrabia a o dobrym miejscu można zapomnieć. Wieczny brak gotówki.
Tak więc wnoszę o podniesienie opłacalności krówek w S.
Howgh
wypowiedzi: 184
wątków: 4
S
04.05.2012 (Pt) 22.44 (4396 dni temu)
Nie chciałem zaczynać tego tematu Temat rzeka

Krowiarze ledwo wyrabiają cel, krowiarz jak dogada się z przedsiębiorcą wygrywa z rolnikami W innym przypadku hodowca jest 3-4, rolnik wygrywa i co najwyżej przedsiębiorca jakoś ich może rozdzielić Bo jak jest dwóch hodowców cena mleka spada, a fabryka sera pojawia się za późno,żeby cokolwiek ugrać

Xar ale i tak Cię lubię
Zielone Wzgórze
wypowiedzi: 133
wątków: 5

Ale o co chodzi
04.05.2012 (Pt) 23.21 (4396 dni temu)
Wg mnie pozostawmy miasta takie jakie są
mają swoje cechy, które preferują pewne strategie.
W Denver sam wygrałem, jako hodowca bez potrzeby większej ilości działek, a w Seattle udało się to zrobić pokonując Xaramona, tylko dlatego, że rolnicy się nie dogadali.
Uważam, że nie powinniśmy zmieniać charakterystyki tych miast. Każdy grający ma tego świadomość a nowicjusze szybko ją odkryją. Działania doraźne z definicji pachną lobbingiem, a tego chyba się wystrzegamy ?
wypowiedzi: 204
wątków: 5
.
04.05.2012 (Pt) 23.21 (4396 dni temu)
noone, ile razy w denver zagrales? 3 razy?
krowami mozna wygrac, ale trzeba kombinowac, i to od poczatku jak juz paulek napisal. taka specyfika miasta.
szkoda szeryfie, ze tak od razu zmieniles.

seattle co innego. parametry ok, ale bonus rolnika w 2/3 gier daje moim zdaniem zbyt wielka przewage
wypowiedzi: 209
wątków: 15
Frater
04.05.2012 (Pt) 23.26 (4396 dni temu)
Frater ma rację, jak już to stworzyć nowe miasto. A stare zostawić z ich wadami i zaletami
wypowiedzi: 11
wątków: 1
.
04.05.2012 (Pt) 23.34 (4396 dni temu)
krowiarz i przedsiebiorca zawsze no dobra w 90% wygrają na 2 rolników jeśli współpracują w Szybkim S ale nie o tym (tylko jedna osoba idzie w mućki druga blokuje rolników)

Płacze noone jako chronicznego krowiarza można prawie ignorować a temat wg mnie zamknąć ale to tylko moje zdanie
Zielone Wzgórze
wypowiedzi: 133
wątków: 5

@Elrinius
04.05.2012 (Pt) 23.36 (4396 dni temu)
Dokładnie tak
stwórzmy miasto na wzór Seattle pozbawione
wad tego obecnego ustanówmy szeryfa w tym mieście,
a po pewnym czasie może się okazać, że w stare S już nikt nie gra
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

kaizen
04.05.2012 (Pt) 23.53 (4396 dni temu)
a ja tam jestem wyznawcą japońskiej filozofii kaizen - czyli ścieżki jakości. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kaizen)
jakość nie jest celem. jest drogą. to nieustanny ciąg małych kroczków poprawiających jakość produktu.

powtarzam czasem, że Farmersi to jest wersja beta sprzed 6 lat plus jakieś 5000 drobnych poprawek i ulepszeń. tak jak wczorajsze z tymi komentarzami.

podobnie jest z parametryzacją miast - czasem odkrywam, że spichlerz jest za mały i zbyt łatwo można grać na pełen spichlerz. wtedy rozgrywka traci urok. albo import jest za wczesnie...

zobaczcie jak superman poleruje San Miguel - http://farmersi.pl/forum_watektresc.php?id_watek=4768&id_temat=15&strona=1#44055

generalnie jestem więc przeciw takiemu podejsciu, by 'stare zostawić z ich wadami i zaletami'. jak coś można ulepszyć, to należy to robić.

Seattle od stworzenia miało chyba z kilkadziesiąt zmian. kiedyś sprawdzałem dokładne statystyki wygrywalności poszczególnych 'ról' w mieście i starałem się wyrównać szanse.
  
Zielone Wzgórze
wypowiedzi: 133
wątków: 5

a ja tam sie znam na automatyce
05.05.2012 (So) 00.12 (4396 dni temu)
i zasadom regulacji
że jak jest regulator zbyt podatny na zmiany to prowadzi do oscylacji
a jak zbyt inercyjny to prowadzi do spalenia układu
a prawdziwa sztuka to jest dobrać inercyjność, wrażliwość, proporcjonalność zmian tak żeby układ działał dobrze
wypowiedzi: 184
wątków: 4
Aaaa...
05.05.2012 (So) 00.32 (4396 dni temu)
... na Polski można prosić ?
wypowiedzi: 172
wątków: 2
dot. Seattle :-)
05.05.2012 (So) 14.26 (4396 dni temu)
Cholera, palnąłem o zmianach w Seattle tak dla jaj , żeby wyostrzyć swoją wypowiedź dot. zmian w w Denver o jakie prosił noone Więc teraz na poważnie - JA NIE WNIOSKUJĘ O ŻADNE ZMIANY, W JAKICHKOLWIEK MIASTACH Na razie
wypowiedzi: 75
wątków: 3
S cd
05.05.2012 (So) 16.12 (4396 dni temu)
na razie ?
No i słusznie, bo jak to mówi stare przysłowie pszczół : tylko krowa nie zmienia poglądów
nawet ta krowa z Seattle
wypowiedzi: 609
wątków: 7
szeryfie
05.05.2012 (So) 19.25 (4395 dni temu)
no ale co tu jest produktem? Miasto czy gra? Jeżeli miasto to po cholerę jest ich tyle? Rozwijać jedno tak aby było doskonałe Jeżeli ktoś sobie chce grać w S albo M to niech sobie gra przy takich parametrach jakie są. Wydaje mi się jednak, że z ranking powinien uwzględniać uniwersalność gracza. Dla mnie np. farmerem miesiąca nie powinien zostawać ktoś kto wygrał 1000 razy w jednym mieście tylko ten, który wygrał w największej liczbie miast A wtedy nudne miasta po prostu umrą śmiercią naturalną



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> Denver - więcej ziemi ?