gry online

 tematów: 33      wątków: 2617      wypowiedzi: 27.803
autor: fraza:
jeśli chcesz brać udział w dyskusji zaloguj się: użytkownik: hasło:
Podsumowanie aktywności na forum w ciągu ostatnich 24 godzin

Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> trudne poczatki nowych graczy

system automatycznej korekty błędów

autor treść
wypowiedzi: 99
wątków: 16
trudne poczatki nowych graczy
31.08.2012 (Pt) 21.46 (4277 dni temu)
Ostatnio z ciekawosci zalozylem nowe konto i chwile na nim pogralem. Na celu mialem sprawdzenie czy uda sie zdobyc 2000 PD w ciagu pierwszysch 24h ale nie o tym chce pisac. Zaskoczylo mnie jak dlugo trzeba czekac aby ruszyla jakakolwiek szybka gra. Pomijam juz sam fakt, ze jako doswiadczony gracz wiedzialem jak gry zakladac.. Kolejny fakt byl taki, ze we wszystkich grach jakie rozegralem to moze 2 razy trafilem na kogos poczatkujacego, a zazwyczaj i tak musialem sie zmagac ze starymi wyjadaczami. Wniosek jaki mi sie nasuwa to skoro poczatkujacy gracze i tak musza sie w wiekszosci mierzyc z doswiadczonymi graczami to moze nalezaloby zniesc prog minimalnego PD, ktore jest wyzsze jak gre zaklada doswiadczony gracz? Poczatkujacy mialby przynajmniej wiecej rozgrywek do wyboru, ktore szybciej ruszaja.
wypowiedzi: 2960
wątków: 471

obniżone dolne progi!
31.08.2012 (Pt) 22.17 (4277 dni temu)
słuszna uwaga choć troche mylna diagnoza - prog minimalnego Pd powinien być dla miast, by poczatkujący nie rzucali się od razu do np. farmersi town.
to w czym był problem, to takie coś, że gracz mógł założyć grę z limitem PD nie niższym niż 1/50 jego PD. czyli jak ktoś miał np. 20000 PD, to mógł dać limit najniżej na 400PD.
piszę 'był', bo własnie zniosłem to ograniczenie i dolnym limitem będzie zawsze próg miasta, a nie indywidualny próg gracza. zatem doświadczeni gracze będą mogli uruchamiać gry z bardzo niskim progiem PD, co powinno trochę złagodzić problem o którym napisałeś.
  



Forum >> koncepcje i dalszy rozwój >> trudne poczatki nowych graczy