Miasto Wilmington rok 1832
Region Wilmington opiera swoją gospodarkę głównie na uprawach bawełny. Jej eksport do Anglii stanowi główne źródło dochodów przedsiębiorczych farmerów. Planując strategię uważaj na zdarzenie losowe - między rokiem 1835 a 1837 wystąpi katastrofalna susza. W jej wyniku 40% krów zginie z głodu, a żyzność gleb przez dwa lata będzie niższa o 30%.
ludność: |
550 |
imigracja: |
niska |
bezrobocie: |
8% |
płaca: |
$170 |
liczba działek ziemi: |
85 |
cena ziemi: |
$180 |
ziemia gracza: |
9 |
żyzność gleby: |
wysoka |
krowy gracza: |
12 |
liczba graczy: |
6 |
długość gry: |
8 |
podatek od ziemi: |
$20 |
cena lokalna zboża: |
$1.8 |
cena eksportowa zboża: |
$2.30 |
koszt transportu zboża: |
$700 |
cena lokalna krów: |
$20 |
cena eksportowa krów: |
$30 |
koszt transportu krów: |
$80 |
zdolność kredytowa: |
15% |
stopa procentowa: |
15% |
kredyt spekulacyjny: |
tak ($1000) |
dolny próg PD miasta: |
30 |
|

Statystyka miasta
|
cel gry: zgromadzić jak największy majątek
|
rekordowy wynik: |
$59.492 (masher   ) |
średni wynik: | $40.169 |
rozegranych gier: |
596 (rekordy graczy) |
bankructw: |
53 |
|
cel gry: zebrać w magazynie jak najwięcej bawełny
|
rekordowy wynik: |
16.256 (janosik     ) |
średni wynik: | 7.915 |
rozegranych gier: |
321 (rekordy graczy) |
bankructw: |
1 |
|
cel gry: osiągnąć jak najwyższe wpływy z eksportu
|
rekordowy wynik: |
$58.437 (puszczyk  ) |
średni wynik: | $28.643 |
rozegranych gier: |
778 (rekordy graczy) |
bankructw: |
45 |
|
Najlepsi gracze w mieście |
senti     - | 44 zwycięstwa (56,4%) |
trad   - | 37 zwycięstw (68,5%) |
polkison     - | 9 zwycięstw (37,5%) |
laszczu    - | 7 zwycięstw (77,8%) |
waldon   - | 6 zwycięstw (12,5%) |
kubanczyk     - | 6 zwycięstw (54,5%) |
elbryk     - | 6 zwycięstw (20,7%) |
| | |
Najładniejsze farmy w mieście |
|